God Morgon 4 oktober
Uppe med tuppen, är på väg till Skåne för anställningsintervjuer…. Håll tummarna!
Jag hoppas alla får en bra dag!
Här hålls tummar för fullt!! Lycka till!
God morgon !
Lycka till Anna !!

God morgon
Lycka till AnnaS!!
Fick svar från vet i går Iris är också FIV FeLV fri denna gången - underbart, då är det endast HCM skanning kvar. Skall på föreläsning på lördag om HCM, skall bli spännande att lära sig mer.
Ha en bra dag alla

Anna S: Ska du också bli skåning..Vad för jobb är det? Lycka till
Simrik:Håller tummarna för Iris Hcm..
Själv är jag idag förvånad över hur fräcka tjuvar är.. Min ena syrra kom in här tidigt i morse då hennes mycket vällåsta cykel blivit stulen..Men tjuven hade tagit lös hennes barnsadel och hennes barncykelvagn som de så snällt lämnat kvar..Dessutom så var cykeln fastlåst med en kraftig kjedja i cykelstället samt vanligt lås men det fick de upp..verktyg har de haft med i olika slag.. Det är fasiken att folk inte kan ge sjutton i andras ägodelar.
God morgon!
Lycka till AnnaS!

God morgon!
Ingen bra dag i dag, har ont i mina händer.
Lycka till AnnaS!
Lycka till AnnaS
Och alla, sköt om er

God morgon !
AnnaS: Lycka till med jobbintervjuer, alla tummar/tassar hålls….från Värmland till Skåne..tja varför inte…
Kan väl inte påstå att jag är frisk men bättre.
Underbart väder i Sthlm, solen skiner från en klarblå himmel, trädens löv har underbara färger, det doftar höst..känner jag från balkongen…
Kanelbullens dag idag. Har lyckan att ha en sambo som är "världsbäst" på att baka kanelbullar, så det ska han göra senare idag/kväll. Mums!!!
Ha en jättemumsig kanelbulledag!
# 0 Anna: Jag håller tummarna - Stort lycka till!!!
#3 Bra nyheter om Iris!!!
#6 Trist att du har ont i händerna, vet hur det är, har opererat en hand jag med och varit långtidssjukskriven, ska nu ut i arbetslivet igen, är lite orolig men hoppas det kommer gå bra att jobba heltid.
#8 Krya på dig det sista nu och bli frisk! Bullar.. mums..!
Idag GLAD och nervös.. date igen, ska bli såååå kul.
Nu ut i strålande sol ett par timmar med lilla chihuahuan.
Hoppas fler har sol, vackra höstdagar ger mycket energi! Önskar alla en underbar (kanelbullens) dag!!

Håller alla tummar,tår och tassar för att du ska få båda jobben -så du kan välja..!!
Får se om du blir skånska då framöver
#8 Du har det bra med en "bagare" därhemma också..
Även om jag gillar att baka finns inte alltid orken och det skulle vara trevligt att bli bjuden..
Köpte jäst i går för att baka till helgen då AnnaS kommer med Rory..hade först tänkt vanilj..men det får väl bli kanelbullar nu då..Eller både och!!
Här kan den som vill läsa allt om kanelbullens dag..
(lustigt fenomen detta med alla dagar..)
Strålande sol med klar luft i dag!!
Det blir långpromenad i skogen med min grannes hund som jag ju har ibland och sov över i nattt.Min egen Smilla är hos sin husse - känns konstigt..jag brukar ju gå med dom tillsammans!
Ska sen sy ett par gardiner till brorsan som jag lovat-bäst att få det gjort innan Rory kommer..Annars kanske han får vänta!
Sen..försöka städa lite mer-igen..
(ni tror väl jag har tip-top här hemma nu..men jag får inte så mycket vettigt gjort per dag..lite här o lite där bara..)
Ha en bra dag alla!-efter egen förmåga..
God dag alla crxifocusvänner. Jag skriver kort idag , har ingen ork eller inspiration. Sköt om er!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Goddag!
Ska ut och gå en sväng med katterna i koppel idag, det tycker de om. Har tagit en massa foton idag också, över 100 (jisses!) på våra små kissar, de blev ganska trötta på att matte hängde efter dem med kameran efter ett tag…
Bjuder på ett smakprov på Kyra med lite bebismage!
#0 Lycka till med arbetsintervjuerna!
#3 Håller tummarna även för scanningen, hoppas den går bra!
#8, 10 Kanel- och vaniljbullar… *mums* Älskar nybakta bullar med ett glas mjölk, det är livet det! Ni kommer väl över med några till mig??
#11 "Krya" på dig Eine! *kram*
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

# Kan du be K komma hit o svänga ihop ett par till mig med, jag är kass på att baka bullar…

#13 Johanna..självklart..(om ni bodde lite närmare) om du i gengäld, med hårdhandskarna på, talar om för honom att inte använda blixt ute mitt på blanka soliga dagen…kan strypa honom för det..*eh*..vad säger jag…
..tja säger till er alla välkomna att äta bullar hemma hos mig….när jag blivit frisk och orkar "serva"..

Tack så jättemycket allihopa
Är på plats hos Bimsie-Lena där jag laddar upp! Imorgon är eldprovet, två intervjuer samma dag…
#4 Vi får se, som arbetslös måste jag söka jobb i hela landet och då söker jag främst jobb där jag kan tänka mig att bo så… Jobbet jag söker är som helpdesktekniker/IT-tekniker.
Har varit "på resande fot" runt här i Ö-vik idag… kikade in hos kissan78 som hastigast
, hoppas du kryar på dig mer… Lycka till imorgon AnnaS på dina intervjuer…

#15 annars kan jag ju tipsa om att om man bor/kan tänke sig att bo i malmö då är det gott om jobb att få i köpenhamn och lönen är mycket bättre än i sverige. Hade en före detta kollega som bytat jobb och fick 8000 mer i lön det var exakt samma jobb. Enda skillnad är att hon nu jobbar åt ett dansk företag i köpenhamn och för jobbade åt ett svensk företag i Helsingborg