Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 215 ggr
smirik
0

god morgon 3 oktober

God morgon

Kan det inte snart bli helg….tränger semester tror jag Flört

Var en dyr eftermiddag i går alla 5 hos veterinären, dem små för att chippas och vaccineras. Iris skulle ha tagit blodprov och Perelli besiktigas innan hon flyttar till sitt nya hem. Dr Djur var mycket imponerad över hur duktiga vår kattungar var, dem satt helt stilla och sa inte ett ljud när dem blev vaccinerad och chippad. Abbe även slickad hennes hand och tyckte det var lite mysigt allt i hopp. Man är ju en stolt matte då Skrattande

Ha en bra dag alla

[Wiveka]
0

God morgon!

Fortfarande förkyld, usch idag även huvudvärk…….
De små terroristerna galopperar runt  och låter som en elefanthjord. Hur går det till? De väger ca ett halvt kilo men låter som ett halvt ton……

Ha en bra dag!

LinusCRX
0

God morgon!

uppe med tuppen idag. Min man ska iväg med flyget så jag passade på och kliva upp jag med. Mår mycket bättre idag, men ska inte hitta på några strapatser. Väntar till imorgon Skrattande

Däremot pågår "Grey Cat Race" här för tillfället och så gjort den senaste timmen. Antar att det är Linus träningspass för två dagar (idag & igår). Igår sov han mest i mitt knä och det var så mysigt när man själv inte kände sig hundra.

Ha en bra dag allihop!

MariaT
0

God morgon!

Skall åka ner till tandläkaren med dotter nu på morgonen och sen ska jag kattklubbsjobba, phu, börjar bli lite segt nu men snart är utställningen över och man kan andas ut.

Har kännt mig allmänt piss dom sista veckorna, har trippelslag i hjärtat och iblad gör det vansinigt ont, men det går nog över bara allt lugnar ner sig. Tror det beror på för mycket stress/oro och för lite mat o sömn.

Men ha en trevlig dag på er alla för det ska jag försöka ha =)

AnnaOAstrid
0

Godmorgon!

Idag är det fint väder! Och man blir ju så på gott hunör…å sen när jag öppnade denna sida så ser jag min lilla trulsa på första sidan Kyss  Attans vad söt hon är!

Ha en bra dag allesammans!

AnnaOAstrid
0

Kom på en sak till…Jag måste bli grymt påverkad av denna sidan…för i natt drömde jag att jag var med o förlöste 3 kattungar….det var en ny upplevelse vill jag lova ;-)

AnneAlva
0

Godmorgon!

Helt plötsligt, som från ingenstans, börjar telefonen gå het om vår lille Pyret. Hans schema är ju fullt redan men på två dagar har vi fått två förfrågningar, nästan så jag blir lite rädd att gå upp imorgon bitti… Men visst är det roligt samtidigt, man är ju stolt över att han är populär. Oskyldig

#0 Vilka små gryn ni har!

#1 Jag känner så väl igen det där, förstår inte hur så små varelser kan ställa till med så mycket oljud… Glad 

#3 Hoppas det blir bättre när det lugnar ner sig för dig. Och lycka till med utställning och utställningsarbete!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Eine
0

God morgon.Här är inte ekande tomt, men lite…Sän-Sän, mammas älskling flyttade ut i Stora Världen i går. Hans nya *mamma* är en tuff och söt tjej med känsla för djur, så han får det bra där!

Min lille Rugguggla-orientalen åt själv i morse, jag hoppas på mer sådant nu!

Sköt om er alla och njut av dagen idag!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
0

God dag. Ska inte göra något speciellt idag.

Sköt om er

emiya
0

God middag!

Lugnt och skönt idag, vädret vackert och behaglig temperatur. Ska gå till bibblan, sen en stavgångstur (hmm, det gick på rim, det där!)

Hade en grupp bosnier på besök i min studiecirkel igår, med bl a Sarajevos borgmästare. De var här genom ett projekt för att lära sig mer om folkbildningsidén. Intressant och roligt, men jag var helt slut efteråt!

Anna77
0

Krya på er, många sjuka nu.. den tiden..

Vaknade kl sex idag då skulle Näsan ha mat, kommer ner till köket och ser att någon (läs Puma) har vält blomvasen så det är vatten över hela träbordet och golvet..*suck*.. bara att lägga sig på alla fyra och torka… för fjärde gången på en vecka!! Min pappas fru fyllde år och fick blommor, själv vet jag att det inte är någon ide' att ha en vas med blommor framme sådär, men pappas fru Lena trodde att det skulle nog gå bra..*ha ha* säkert.. Sen blev jag pigg och var vaken några timmar, somnade om och vaknade 11. Jag som skulle göra så mycket idag..

Fram med dammsugaren och sen damma lite. Ut i skogen en timme med jycken snart, samt längta tills imorgon.

Hoppas alla får en bra dag!

Eine
0

ya det lugnt emiya, det är en dag i morgon ocksåCool

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

emiya
0

# 11 Det är det, vilken tur! :) Ska till doktorn på förmiddagen i morgon, sen har jag hela dagen ledig! Är det fint väder går jag nog ut, jag älskar dessa vackra höstdagar!

Inlägget är låst för nya kommentarer