Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettövrigt
Läst 176 ggr
La_Joz
0

Farligt tidsfördriv...

Jag har blivit tipsad om ett litet spel som man kan spela när man har tråkigt framför datorn. Det är ett spel där man får tänka en hel del, och försöka hitta olika lösningar. Jag älskar såna spel, men blir tokig när jag inte hittar lösningen! Just nu har jag suttit en timme och försökt mig på olika metoder för att lista ut vad spelet går ut på, men nu får jag snart ge upp för kvällen.

Hapland 3 heter spelet. Man ska klicka på en massa olika saker, och försöka komma på hur man använder olika funktioner mm. Testa! Men jag varnar er; det är lätt att fastna!

Lycka till!

Och glöm inte av att skryta när ni har kommit på vad spelet går ut på!

La_Joz
0

Hittade ju även Hapland och Hapland 2.

De har flera olika söta spel (om man nu kan kalla dem för söta då man lätt råkar döda streckgubbarna…)!

AlexH
0

men vad frusterande!! jag lyckas med en del saker.. men jag tror att man måste göra allt i rätt ordning.. jag tar mest kål på en massa gubbar :)

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Buffy-co
0

Hmm svart i rutan var det här..Har inte Firefox eller Flashplayer 9 installerat som det rek. där- så kanske därför jag inget såg?…

Men känner att det var nog lika bra..förstår att detta är spel som kräver stresstålighet..och är frustrerande så..Cool

Lullan1
0

Spännande! Måste testa i kväll när jag kommer hem! Glad

La_Joz
0

Jag testade först Hapland 3, men tänkte sedan att det kanske är bäst att börja med den första, Hapland. Jag kom ganska snabbt på att det bästa är att trycka och testa allt, och sedan bara starta om när det går fel. På så sätt listar man ut en massa bra knep, och i vilken ordning allt måste göras. Igår kväll klarade jag faktiskt av Hapland! Ikväll är det Hapland 2 som gäller!!

AlexH: Visst är det frustrerande! Men kul också! Lycka till!

Buffy-co: Synd att du inte kan spela det… Visst, det kräver en hel del tålamod, men är riktigt kul! Du får testa hos nån annan, eller helt enkelt installera Firefox!

Lullan1: Ser fram emot rapport från dig och ditt spelande!

kissan78
0

#5 Jag har testat Hapland idag men jag gav upp innan jag listat ut hur man eg gör för att klara ut hela, fattar inte i vilken ordning man ska skjuta sakerna i maskinen. Får klura lite till annars kanske du får fixa en 'walk-through' ;)

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

La_Joz
0

#6 Ja, du får klura lite till. Testa olika saker hela tiden, så kommer du tillslut komma på ordningen för det hela. Jag vet inte hur många gånger jag fick börja om innan jag fattade ordningen. Vi kan ju ha en liten "walk-through" om en vecka eller så! Hoppas bara jag kommer ihåg hur jag gjorde… Fundersam

AnnaOAstrid
0

Jag lade typ 1 timma på det idag….klurigt med kul…och FRUSTRERANDE :-)

Lullan1
0

Nu kommer jag inte in… får bara felmeddelande! *suck*

La_Joz
0

AnnaOAstrid: ja, visst är det kul och frustrerande! Man testar verkligen sitt tålamod!

Lullan1: Jag har inte heller lyckats komma in idag. Hoppas bara det är tillfälligt…