God morgon 2 oktober
Här är gråmulet men inte kallt.. Barnen är på utgång till skolan och sedan ska jag och kissarna krypa ner under täcket och kolla på en film..
Hoppas alla mår bra och får en trevlig dag..
Även är är det gråmulet och duggregnar, familjen har precis åkt iväg till jobb och skolor och dagis och jag är nyduschad .. vill försöka få bort lite av värk och förkylning. Har en film som vill bli tittad på så nu kryper jag ner under filten i soffan med frukost och katter och ska försöka att "bara vara" ….
Ha en bra dag ni andra!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Är lite mosig idag. Har packat till tjejerna då både Fredrik och jag åker bort tre dagar i jobbet. Mamma och pappa tar hand om dem och djuren men jag har packat så allt är klart med kläder, danspåsar, gymnastikkläder m,m så de slipper leta.
Har inte riktigt smält det "kaos" som hände hos mig igår morse då TV kom förbi en snabbis för en kort kommentar om en fråga (som rör mitt fackliga uppdrag). Har dock fått positiv "kritik" på inslaget så det blev väl ok. Önskar man hann förbereda sig lite mer inför sånt där men det är väl så det kan vara. Har dock lite svårt med media överhuvudtaget då jag är lite perfektionist i sånt jag gör och har höga krav på mig.
Jag kommer ha med mig datorn till Sollefteå så jag kommer ha lite koll på er även om jag kanske inte hinner skriva så mycket dessa dagar. Ser fram emot helgen då vi äntligen skall få vår husvagn levererad. Ha en bra dag, alla!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Här jobbas det för fullt, barnen är lämnade på dagis/fritids, och idag SKINER SOLEN!! ME SO HAPPY!!!
Jag har även (tror jag) lyckats övertala sambon att vi ska köpa ny TV….vill ha en i "finrummet" en plattis så klart ;-) Känner att det blir perfekt när man har gäster…kan sitta där o äta o ha på i bakgrundern tex när idol går…så kan barnen ha TV´uppe för sig själva vid de tillfällen…blir ju så attans trångt… Ja ja…nog om mig! ¨
Ha en bra dag där ute!

Morron.
Har just bokat tid för besiktning av billing, verkar som om han får flytta snart. Inte riktigt hundra än.
Ska ta det lugnt i dag, ett tag. Har hämtat mej någorlunda sen helgen, Var inte pigg i går. Ska mysa framför tv ett tag, och sen sova en skvätt kanske, innan jag börjar städa.
#2 Det såg bra ut i alla fall. Jag är ju dock inte hemma på debatten, så det kan jag inte såga något om…
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
God morgon!! Här hemma är det lugnt för stunden, tösen i skolan. Ska ut och köpa ett nytt terrarium till min lilla gecko ödla, som i går fick sitt hem raserat av en katt!!! Som vanligt så var det lilla söta Lily som raserade hemmet. Men ödlan klarade sig, lite chock skadad bara av att ha en katt inne hos sig.
Sen måste jag berätta att jag hittat en vacker pojke till en av mina vita flickor. En mycket vacker pojke som kommit hit till sverige från usa, men han måste beta av sin karantän tid.Ha en bra dag alla!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Godmorgon, godmorgon..
Här är de varken mulet eller sol.. vet inte om solen gått och gömt sig helt enkelt.
Idag är jag glaaad! Idag ska jag åka till Eine och alldeles strax bär de iväg. Får se om jag får hem en liten kisse:D
Så nu ska jag lämna iväg vovven till en vän så han får springa lite i skogen under tiden.. och jag har en 3 timmar färd att vänta på. Ska bara äta upp min macka och fixa iordning mig.
Ha det bra allihoppa!:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Godmorgon!
Har gett upp kampen med förkylningen och den jobbiga hostan… Ringde vårdcentralen o fick tid redan klockan 11. Har ätit hostmedicin över en vecka min ingen förbättring alls… Är rätt käckt nu.
Hoppas alla får en så bra dag som det är möjligt!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Medde: Det kommer bli mumsbebisar..spännande

God förmiddag. ommer nog bara sitta rakt upp och ner i soffan och glo på teven amt gosa med den katt som hoppar upp i sängen.
#6 Lycka till med ev kattunge.
Sköt om er nu, frisk som sjuk

God förmiddag allihopa!
Har fullt upp med allt just nu… Har en hel del mail att svara på men det får vänta. Har två dagar nu när jag måste göra allt innan minutschemat drar igång. Usch, jag bara hoppas den här veckan går över så jag kan andas ut.
Ovanpå allt så börjar ju min hona löpa som ska iväg på parning i Göteborg, det får helt enkelt vänta. Jag hinner inte… Visserligen lär det då bli en delningskull över jul istället, då vi är i stugan, men men… Allt blir inte som man vill!
God förmiddag!
Trodde jag började repa mig från förkylningen och for iväg och red i går kväll. Det skulle jag nog inte gjort för idag mår jag pyton igen….. urk. Fick försöka ta mig till affär'n och handla i alla fall (kylskåpet tomt), men det kändes som ett dagsverke bara det… Nä, jag fortsätter nog att ta det lite lugnt och läser lite bra böcker och titta på mitt inspelade avsnitt från igår med "Mannen som kan tala med hundar"
#10 Jag tycker mig känna igen detta med att du har fullt upp….
Tänkte bara då när du skulle ha kattungar och ordna med utställning samtidigt. Förstår inte hur du får ihop allt ibland, men du måste vara bra på att planera! Jag hoppas veckan flyter på bra och att du får vila ut i helgen!

#11 Ja, jag förstår inte, jag är arbetslös och borde ha allt tid i världen!
Men när man har något att göra så brukar allt komma på en gång…
Helgen är nog mest tuff
På torsdag morgon drar jag till Skåne för två anställningsintervjuer på fredag. Kommer hem till Karlstad strax efter 22 och på lördag är det bröllop och det kommer att bli seeeent. Sedan på söndag drar jag till Arlanda för att hämta Rory och hennes syskon. På måndag kanske jag kan pusta ut 
Nu ska jag snart iväg till mitt gamla jobb för att hämta papper och sedan ska jag klippa mig. Efter det ska jag bosätta mig i föräldrarnas tvättstuga till imorgon kväll för hela min garderob finns just nu i tvättkorgen och jag har "kriskläderna" på mig. Du vet, de där kläderna man har när man ska rota i någons trädgård eller ska måla om hus och liknande…
#12 Jisses….. glöm inte att ta hand om dig! Lycka till med allt!

Go dag!
#12 Men…Anna..Jag blir stressad bara av att läsa det du ska hinna med from torsdag..Synd att det blev så ihopkört!
Jag ringer dig sen så vi får planera söndagen!
Själv går jag här i väntans tider..städar lite men har ingen riktig ork.
Buffy är däremot pigg som en mört!
Ha en så bra dag ni kan allihopa!
Hoppas alla ni förkylda kryar på er snart!

God morgon…snörvel..host..harkel !
..så är det fast lite bättre…
#11..Monica..Monica…jag hade kunnat ge dig rådet att inte rida…troligen är vi drabbade av samma "bacill"..förutom kattbacillen..
..åååh mannen som talar med hundar…I love him….(sambon också faktiskt…)
#12..får "yrsel" vid tanken på ditt fullspäckade schema…kriskläder..ha ha ha..lycka tilll med jobbintervjun…men..psst…viktigast är att Rory kommer….jag vet en tjej som längtar..
Nu är sovrum nr två komplett igen med våningssäng o allt (efter lite fertilhaneuppror) sambon …*harkel* satte upp det sista igår..de vita nyinköpta gardinerna…Så den som har vägarna förbi och behöver logi är välkommen.
Ha en jättebra dag!
#15 Det heter att "jag skulle ha lyssnat å min man igår"….. får väl lov att börja göra det
Lovar det blir ingen mer ridning innan jag är ok igen…. nu ska jag bara gosa Linusbaciller och de är helt ofarliga 
Lycka till med allt AnnaS intervjuer och bröllop…!
KRYA PÅ ER SJUKLINGAR OCH TA HAND OM ER!
Idag mulet ute. Ska krypa ner i ett varmt bad med en badbomb som pappas fru kom hem med till mig som en liten gullig present (4 pack härliga badbomber och ett doftljus) Kan behövas i detta väder!
Längtar till torsdag då ska jag träffa min dejt igen *ler stort*
Önskar alla en fin dag!

#17 det är min kusins bröllop så jag behöver inte göra så mycket mer än deltaga