Snart kommer min krullkille!!!
Ja dom som varit inne på min hemsida vet att jag planerat en krullhane ett bra tag och i helgen ska jag äntligen hämta honom.
Rödmaskad, kallas Ravi som betyder sol på hindu.
Hans "riktiga" namn är Shangri-La Ra-Horakthy (Ra-Horakty kallas så fint: "God of the rising sun!" därav solanknytningen till hans smeknamn.)
Imorgon fredag startar den långa resan 16:50 åker jag med buss till älvsbyn för att därifrån ta nattåget till Göteborg, kommer fram strax före 13 på lördag. där blir jag ca 4 timmar innan jag återvänder den långa resan hem med min krullis 17.00.
Och så ca 12:45 beräknat på söndag ska jag anlända hem i öjebyn med min lillkille.
Åååå vad jag längtar!!!
Vad tycker ni om min snygging?
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike
Awww så fin han var! Grattis :)

Vilken sötnos..
Oj-vilken lång resa du får-hoppas du kan sova på tåget då sen.
Och-får ni ha katt på denna buss som du tar till Älvsbyn alltså?(antar att du åker den tillbaka också)
Skönt i så fall att inte alla bussbolag har samma regler som tydligen Swebus börjat med..-dvs kattförbud.
Lycka till med både katt och resa!!!

Vilken fining! Lång resa, men förstår att det kan vara värt det när du får med dig en sån sötis på vägen hem :)
JO han är ju snygg som få och resan är helt klart värt det. Han är ju son till den (i min mening) snyggaste CRX i sverige, importen NL*Pendragon's Utterly, och farfar är WW05 så även om han bara blir hälften så snygg så har jag stora förhoppningar för honom.
Och jag hoppas han ska bli en härlig avelshane till mina tjejer.
Många bilder kommer när han anlänt!

Verkligen stilig pojke!

Jättefin kille du får hem och hans pappa är en riktig snygging..
Grattis grattis

Jättefin öronbas och bra placerade är de också, grattis till fina killen!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Ja nu är det inte länge kvar… spännande!
Hoppas att dina tjejer fattar tycker för honom direkt och han kommer in i er flock utan fräs och väs.
Lycka till med tåg-åkandet med! Om du blir trött på att ha honom med på tåget så kan du alltid dumpa av honom hos halvsyster Geisha 4 mil norr om Umeå!
Jag hoppas att du ska ställa underverket under våren!
vad snygg han var och vilka läckra öron!!
Åhh, vad snygg han är!!!

Grattis till lill killen - han ser jätte fin ut 

Åååh vilken läckerbit……blir spännande följa honom framöver!!
En fin liten kille och snygg färg som extra bonus - Grattis !!
Japp nu är vi hemkommna, ska fota massor imorgon och uppdatera hemsidan och här, är bara så trött efter 40 timmar på tåg och på tok för lite sömn i tre dagar så.
Husse och Ravi fattade direkt tycker för varandra och låg direkt i sängen och pussades. Massa mys. Dock är han osäker på dom andra och bara fräser åt dom så Idril vart sur så hon får inte vara med nu, Bellini får dock vara här inne så han får vänja sig vid henne hon är så snäll och hänsynsfull så.
men måste ju ge er en liten bild i alla fall som är dagsfärsk

Nej, men, vilken liten gosing! Grattis!

..vilken fin kille…lycka till med honom..visst är det hääärligt när nykomligen äääntligen kommer….
Lycka till med din lille Prins Sol!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Så söt. Helt underbar färg.
Nu vill jag också ha hem min bebis…..det är en hel månad kvar

Vilken liten gosing. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Grattis Christine, till en supersöt liten kille! Vad roligt att du äntligen fick en kille efter din drömkille! *ler stort* Lycka till och MASSA bilder, tack! 
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
så söt och liiiten, man glömmer hur små de är när de kommer hem först. Grattis igen!

Vill se… MERA BILDER!!! 
Ja jag ska men vart massa annat idag. Kram