Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 377 ggr
Melle_bus
0

God morgon 30/9

God morgon sista dagen i september 2007 =)

Idag ska vi åka och handla för sambon fyller 30 i morgon samt sonen behöver nya gummistövlar.

Ha en bra dag.

[Wiveka]
0

God morgon!
Startar morgonen med att torka kiss…..kissungarna använder inte bara lådan…….håhåjaja.
I eftermiddag får vi två besök som ska titta på kattungarna, så snart blir det till att baka en kaka.

Ha en bra dag!

Eine
0

God morgon.Ja egentligen var jag uppe 0630 för att lämna Nordiska Rexringens kokarder som skulle till Fräset.Men så gick jag och la mig igen och vaknade vid 11.Känns mycket bättre så här.Och med 12 kattungar i huset finns det mycket att ligga och titta på…

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Buffy-co
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go morron..

Hmm hinner nog inte städa i dag-ska bort..Men i morrn måste jag komma igång med den!

En "viss" liten prinsessa är ju i antågande till nästa helg…Fint folk kommer ju sent…!!
Så då måste det vara någorlunda bortplockat bland allt jag har spritt runtikring mig…
Renoveringen som aldrig kommer igång-den får dock vänta nu ett tag…
När Rory kommer så blir det fokus på henne!!-och på de andra djuren förstås..börjar bli lite spänd på hur Buffy kommer vara-hoppas han blir kär direkt!Smilla lär bli galen i början på "rusandet"-men henne får jag jobba med-fördelen med hund att man har lite pli på dom.Och-hon är ju inte aggresiv av sig precis..haha fastän hon också är en prinsessa som vet sin vikt i guld-och tror hon är drottningen här hemma..
Danne var hon mycket kär i då han lekte med henne och vakade över henne från start..(bifogar ett av tusen foton..)Buffy gjorde inte det utan höll sig undan de små sylvassa..så de har aldrig fått samma kontakt..

Men,men det löser sig!!Och jag har ju tid hemma med djuren så..Man får ju räkna med en viss "inskolning" fastän det aldrig behövdes med Buffy-som Danne tog till sig direkt första natten(tjat..)

Här är sol i dag-och hoppas ni får en bra dag!

**LEFFE!!!
**Såg i natt (läse lite snabbt-var ej inne här i går..) att Eine skrev grattis på födelsedagen"i helgen"…lite kryptiskt så där..
Är det i dag så- Grattis!!- var det i går-så Grattis i efterskott!!
Sätt på ljudet!! och Klicka här ….!!!!/Annika

Birthday Party

pallemaxwell
0

När jag vaknade i morse hade jag alla 3 katterna i sängen så jag tänkte att jag ligger kvar och läser lite och tittar på tv. Nästa gång jag vaknar är kl 12.45Förvånad Jag känner mig helt översövd men hoppas att en kopp starkt kaffe ska väcka mig. Idag ska jag iväg och köpa mer feliway då Palle har börjat vara sur och trilsk p Ella men även Mäski då han alltid vill skydda Ella.

#2 Eine, jag hoppas de små knytena klara sig och väntar spönt på foton.

#3 Jag tror det kommer gå super när du får prinsessan Rory, väntar spänt på bilder.

Och Grattis Leffe i efterskott Glad

Buffy-co
0

Tack tack..börjar få lite som"resfeber" haha fastän jag ska vara här hemma..
Men..ja jag hör att du har lite fixande hos dig..Jag får väl också köpa denna feliway om det blir stökigt..Men jag har ju bara en kastrat så..och så en liten "diva" till Cocker spaniel..CoolMen som sagt-hon är jättesnäll, tror bara att hon blir lite störd när de leker-hon vill gärna leka polishund också den lilla sötnosen..
Men-jag är inte orolig att hon ska göra något dumt!
Jag kommer dock ta det lugnt och inte ha dom ensamma i början självklart!
Oj oj-bilder …du vet inte vad som väntar er!!Generad
Ni kommer vädja att jag ska sluta..hihi.Oskyldig

A-M.H
0

God morgon !

Sovit och snörvlat, hur trött blir man på det. Ingen smak, ingen lukt. Suck..

Full galopp på de fyrbenta här, nu har t.o.m Snorkfröken Alma gett sitt hjärta.Jättekul, han är verkligen en tuffing våran Gunvlad och envis.

Solen skiner i huvudstaden, orkar nog inte ut idag..heller..men sniffar lite höstluft på balkongen.

#5 Buffy…det kommer att gå bra med den lilla prinsessan och tur att det finns nån som lägger ut mååånga foton, vi blir aldrig trötta på det. Kanske orkar jag idag…

#1 ..åååh ska du baka Wiveka..Flört

Ha en jättebra dag!!

PiaW
0

God middag!

Idag ska vi hem till föräldrarna och fira att lillebror har blivt stor. 18 år idag, hur gick det till? Fundersam Jaja det ska bli gott med smörgåstårta och allt annat som man får när det är kalas.
MumsRäcka ut tungan

Just nu sitter jag och försöker kurera mig i förväg, har sån där förkylningssmak i munnen. Vill inte bli sjuk så nu sitter jag å dricker te med honung för fulla muggar Glad

Ha en bra dag allihopa

Lullan1
0

God eftermiddag!

Det har varit ett underbart väder på Gotland idag, sommarvarmt men ändå ganska höstblåsigt! Vi har tillbringat dagen utomhus på stranden och promenerat låååångt! *myser*

Buffy-co Kommer hon redan nästa helg?!?! Förstår att du längtar, nu är det ju inte så länge kvar!

Leffe
0

God eftermiddag. Har precis kommit hem från min lilla resa

emiya
0

Grattis, Leffe! Nu förstår jag stamnamnet - Vågens…!

Buffy-co
0

#6  #8
Tack tack..nej nu är det inte så länge kvar… jag har hållits på halster ett tag nu..haha..(och varit en tjatmoster för stackars AnnaS..)

Men nu är hon på gång!!Det känns mycket pirrigt hur hon ska vara-hon har ju nu när hon kommer hunnit bli hela 19 veckor!

Hon kommer den 7 oktober!

AnneAlva
0

Godnatt!

Ska snart trilla i säng, har varit så mycket nu i helgen att jag är helt utmattad. Har varit på Fräsets utställning fredag, lördag, söndag och hjälpt till och ikväll somnade jag i soffan vid åtta redan och sov några timmar. (För övrigt anledningen till att jag fortfarande är vaken…) Nu ska det blir skönt att gå och lägga sig och veta att man inte har någon tid att passa imorgon bitti! 

Godnatt alla nattugglor!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Buffy-co
0

Nattinatti!!!!

Ska sova jag med!..låg och nickade till här nu -typiskt mig..

Inlägget är låst för nya kommentarer