Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 1477 ggr
AnnaS
0

God morgon 29 september

God morgon!

Uppe med tuppen igen! Ska leka scout ute i skogen idag, det ska vara 1200 scouter här på en spårning och jag ska ta hand om en kontroll. Spännande! Jag hoppas vi slipper regn!!

Var och förberedde igår på IKEA, köpte 130 batterier till våra 10 CD-spelare som vi ska ha igång hela dagen. De undrade vad vi skulle hitta på Skrattande

Leffe
0

GTod morgon. Ska iväg på det gemensamma årliga IDP-mötet som är hela helgen.
Sköt om er i helgen

[Silkwaves]
0

God morgon  på er.

Åhå Anna är du scout ? Båda mina ungar är scouter (modell sjö ) Jag seglar ju inte själv men ungarna börjar blir riktigt duktiga !

Idp möte ? Då blir det ingen Leffe på Uppsala utställningen då ??

Jag ska packa utställningsväskan för morgondagens utställning… vill ju inte egentligen ställa när jag väntar bebisar här hemma, men allt kläder skor, väskor inklusive katten åker i tvätten när vi kommer hem har jag bestämt. Så trist att man måste anmäla så tidigt till utställningar nu .. jag har ju ingen kristallkula som talar om för mig vilka katter som är lämpliga att ställa ut 3-4 månader framåt i tiden… Pip är fet… Anne saknar… lite ytterkläder så att säga… nåja … nu åker vi i alla fall. Ser fram emot att träffa andra ifokusare !!

majsan
0

Hej alla..Här regnar det och är gråmulet.. Jag började göra om köket igår,, det ska bli vit och vinröda färger på väggarna. Äntligen har vi varmvatten igen.. Oljan var slut , de har då inte bra koll på läget .. Hoppas det ska bli bättre då det inte bara är jag i huset som snackat med hyresvärden..Det var ju tur att det inte hände över en helg och att det inte var 20 minus grader ute..

Lycka till alla som ska på utställningar i helgen..

Eine
0

God morgon! Grattis på födelsedagen i helgen Leffe, du firar väl ordentligt på mötet?

#2 Lycka till!Jag har ställt in för egen del, har en orientalbebis som inte vill bli stor…Jag försöker övertyga honom minst 1 gång i timmen att han behöver dricka etc.Ev smittsamt eftersom alla ungarna haft det.Hoppas de blir bra till nästa helg iaf!

#3 Ojoj jag skulle nog byta hyresvärd om jag var du..Vem vet vad som sker när det faktiskt är -20 ute och du har barn och katter som blir kalla.Eller så har han lärt sig något?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

La_Joz
0

God förmiddag!

Ska iväg och träffa min ena bror och hans tjej över en fika i regnet, sedan får vi besök av ett par som ska "nosa & gosa" med våra katter. Killen i förhållandet är allergisk, så vi får se hur det går. Jag och Ulrik var ju i samma situation i januari, och var så glada och tacksamma över att emiya tog emot oss på besök! 

Hoppas ni slipper regnet som just nu faller över Göteborg. Ha en skön lördag allihopa!

Lindaluring
0

Gråmulen även i Sundsvall. Jag tänkte åka ut till stugan och sätta lite tulpaner inför nästa sommar, så inget regn vill jag ha. MoDo- Timrå senare idag.

Ha en bra dag alla!

Lungna puckar, hockeyklubba!

A-M.H
0

God morgon !

Vet inte om jag mår bättre idag, virus sa doktorn…kanske influensan.Hostmedicinen fick mig att sluta hosta i natt men mådde inte bra av den. Torr i munnen,hjärtklappning, darrig och mardrömmar så den tar jag inte mer av. Helt slut är jag nu…

V-75 måste göras, sambon får gå o lämna in den och foton på Gunvald o matbaren..phuuu inte just nu….men det funkar   jättebra med de andra, verkligen gått framåt över förväntan, han kom ju trots allt i torsdags. De busar redan och Gunvald är en tuff kille (med det namnet har han ju en del att stå upp förCool)han jagar både Ciggeslyngeln och Alfpojken. Snorpan Alma är lite mer reserverad..ähum..

Leffe fyller du år idag (helgen) ??? GRATTIS POJKEN !!!!

Lycka till på utställningen ni som ställer !!

Nu svimmar jag ett tag igenFainting

Ha en bra dag !

Fritz
0

God eftermiddag!

Här är det ganska lugnt. Majsan har fått sin första kortison tablett idag, så nu får vi se om det hjälper (hon har även fått nytt foder).

Ha en bra dag alla!

RacerDonnans
0

Sitter och pluggar för fullt då jag har en inlämningsuppgift som skall vara inne på måndag. Samtidigt har jag fått i uppdrag att vara länken mellan er och våra utställare på Fräset i helgen.
Det är kul att höra hur allt går för dem och jag ser fram emot morgondagen då jag tror vi får ännu bättre resultat.

Nu skall jag plugga vidare. Har svårt att göra det riktigt helhjärtat bara.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Aje-T
0

Grattis Leffe!

LinusCRX
0

Grattis Leffe!!!!

AnnaS
0

#2 Njae, jag har varit och hjälpte nu till bara vid den här stora spårningen. Gick jättebra idag, det regnade nästan hela tiden med kraftigare skurar emellanåt. Jag blev kall men jag frös inte och jag regnskydd på mig men blev ändå blöt, inte dyblöt men fuktig. Så nu sitter jag här med rosiga kinder och rökdoft i håret Skrattande Ska tina upp i badet senare hade jag tänkt…

Inlägget är låst för nya kommentarer