Liten blir stor..häng på

Jättekul tråd!!Intressant för man lär sig mycket genom detta..Hur ungarna ska se ut för att förhoppningsvis(vet att det ej är garanterat..)ska se ut som man vill som vuxna..
Nu menar jag oavsett HUR man vill att de ska se ut!!
Själv visste jag inte alls vad jag skulle titta på när jag köpte Buffy…för att få störst chans att få en katt i Dannes typ-som jag gillar..
Jag var heller inte så intresserad då av utställning och hade inga sådana planer-utan ville ha en kompis till Danne..MEN jag var lite väl blåögd och trodde alla rexar skulle bli som Danne- som vuxna- typ..
Hade annat i mitt liv just då som gjorde att jag inte var så noga i researchen..
Men nu har jag en "huskatt" i min Buffy (trots renrasighet och bra stamtavla..) och älskar honom ändå-han är ursöt..
Däremot så älskar jag ju dina katters typ Mari..
Och- nu har jag en fin liten Vilda på ingång..Ska bli spännande att få vara fodervärd åt henne!
Hoppas fler hänger på här med unge-vuxen.Jag har ej lärt mig min scanner(pinsamt
) så jag kan ej visa än hur Buffy såg ut som unge-ska försöka lägga in det här sen!
Han hade faktiskt stora öron!Men väldigt mycket päls..(Han är ju lite "överpälsad"men jag kardar ur en del.)
Förlåt långt…
och utan foton!

Oj..villken otrolig päls han har Linus

#9-11 Jag är käär i Linus
!!
(Sen är de andra också söta förstås!)
Gud så gulligt!Trevlig tråd, ska se om jag har något förr-och -nu att visa.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#23 Bilden är tagen 2007-01-26 så hon är ganska precis 11 veckor. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Och Skirner nu, äver 2 ½ år.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Jag är helt tagen av alla kort och tänk att dessa små växer och blir stora på så kort tid.. Och rätta mig om jag har fel men händer det inte ovanligt mycket första året med en crx eller är jag bara rasblind..
Mer kort, är så kul att se
majsan du har alldeles rätt, det händer Massor!Det kluriga är att det inte alltid blir som vi tror, det är ju roligast av allt..
blev dubbelt…
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Och jag råkade jus i kväll få en foto av den nu ca 10 månader gamla tösen. Hon tycker om badkar! ;-) Och tack Majsan för trådet. Det är jättekul och titta dessa bilder.

Elica: Din vackra tös är en badkarskatt..Lillkortet i karet och vuxen kortet i karet..

Hon spänderar mer tid i badrummet och framför dess spegel än jag har nånsin gjort! En fin dam tar hand om sin skönhet - och dricker vattnet från kranan. ;-)

Finns det inte fler som kan visa lite förr och nu kort..Det är så kul att se missarnas utveckling

BabyQat

Qat 6 månader

spotless: Hur gör du för att få korten att visas i inlägget?
spotless, vilken markant skillnad på bebis och vuxen kille!det är så lätt att se när båda bilderna ligger samman .

Ingen mer som har lite kort att bjuda på

#68-70
Åhhh min stora gamla olyckliga kärlek Elsa!
Kul att se henne här!
Jag har faktiskt pratat med dig Lena
-när jag var på väg och skulle köpa Buffy-99.Hade sett Elsa på din hemsida och blivit tok-kär..(Jag var helt novis då på internet då…detta var bland de första hemsidorna jag såg….Jag har tänkt förut att jag inte hade internet när jag köpte Buffy-men så minns jag ju nu att jag såg din hemsida!Men-oj vad lite jag kunde då..så inte var det mycket man surfade inte-med stapplande steg tog man sig fram i cyberrymden..)
Men du hade inga ungar på gång då..(tror du hade haft en kull då?)
Du hade ju ocicat också som jag var så nyfiken på..men så såg jag denna ljuvliga spotted Cornish-det var inte vanligt med spottade rexar då.
Jag ville ju såååå gärna ha en sådan!
Du hänvisade till Marianne Strand-som också haft spotted- men hon hade inget heller just då..
Ja-så blev det blev Buffy(grabbarnas Donald) till slut som är blåspotted-vit..och hans spottar syns inte mycket..
Men nu snart så får jag hit Rory på foder..en liten brunspottted du säkert känner till!

#77 Vacker bild! Hon ser verkligen ut att veta sitt värde! 

Tack Lullan, ja hon är en riktig liten prinsessa och lindar sin "pappa" runt lillklon…. ;-)