Godmorgon fredag 28:e september
Godmorgon!
Idag har katterna stulit all min energi nästan innan dagen ens har börjat. Jag jobbar hemifrån, och båda katterna ska prompt sitta i knät, sen vidare upp på datorn, ner på golvet och vara i vägen för kontorsstolen, upp på skrivbordet, ner i knät, jamar hysteriskt, vill ha min yoghurt, vill dricka vatten ur kranen, jamar ännu mer, upp på datorn (lyckas komma åt nån tangentkombination som ändrar på alla inställningar), ner på golvet när matte ryter, i vägen för stolen…
Är det inte kväll snart?

Godmorgon alla..Nu börjar mitt tålamod ta slut.. Vi fick nya ägare till det huset jag bor i och de har kontor i Göteborg.. Allt har fallit sedan de tog över.. Torktumlaren har varit trasig länge nu och inte lagats. Trädgården förfaller och soprummet är förfärligt. Tillråga på allt så har vi inte haft varmvatten sedan förrgår .. De har ett telnr som man knappt kan nå dem på. Inget journr alls.. Ska det fortsätta så här så börjar jag snart söka nytt boeende.. Jag betalar ju full hyra och nu känns det som att man inte vill betala alls..

God morgon.
#0 That's life
#1 Ta kontakt med Hyresgästföreningen
Själv ska jag om en stund till tandläkaren. Sköt om er idag alla

God morgon..snörvel..host..host..!
Känner mig riktigt sjuk, fick en akuttid på Vårdcentralen, ska dit och odlas, lyssnas på lungor och ev antibiotika. Orkar inte en natt till. Brukar inte vara sjåpig men fyyyy..och jag som gjorde mig lustig över sambon, trodde han överdrev…ja ni vet män som är sjuka..
Gunvald är en underbar busig, gosig…högröstad..kille…Cigge är minst imponerad…sjunger långa klagosånger..men jag tror det kommer att bli jättebra…Foton kommer senare idag..även på "matbaren"..ha ha ha..vet ni hur stoooora katter kan bli smååå…
#1 ..vad trist med en dålig värd..bo är ju ett primärbehov..allt ska fungera….det är det man betalar för..och inget varmvatten då skulle jag få totala fnatten…grrrrrr….
Ha en bra dag!
God morgon. Hemma igen. Har haft jätteskönt. Bland annat tittat på min favoritsport - fotboll- varit och tittat på bästa ligan i världen "La Liga".
Här hemma hade min pappa tagit hand om barnen. Han behöver nog komma in på rehabiliteringshem. Skämt åsido, barnen har visst varit underbara. Han sa att de tagit hand om honom när fe kommit från skolan om dagarna. Ha en bra dag allihopa.
#1 Håller med #2 ta kontakt med Hyresgästföreningen
#0 Ja så är det med katt
#2 Usch för tandläkare
#3 Krya på dig och lycka till med den nta inneboende.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Morrn!
Uppe i ottan
pga telefontid till dr..
I dag ska jag ha röd tröja på mig till stöd för munkarna i Burma..(rött är ju munkarnas färg) Skulle varit kul om hela Sverige hade det..Läste om ett stort antal artister som ska ha det-och tex.Idolgänget (hihi..bra med lite seriöst där också..)
Ångrar att jag inte smsade mina kompisar i går…(jag hade inte fått något sms att vidarebefodra-det går ju jorden runt,men hade kunnat kopiera det från nätet..)-men,men nu har de klätt på sig redan o är på jobbet -så lite för sent.
Jag tycker dessa buddistmunkar är mycket modiga-men jag är rädd för blodbad då denna militärregim inte är att leka med…
#0 Haha..känner igen det där-snart blir det halibalu här också igen när Rory kommer..(vet inte om hon ska heta Vilda längre..)
#1 Jag har dålig erfarenhet av hyresgästföreningen-men de kanske är bättre där du bor?(gillar heller inte att de är politiskt bundna till sossarna -de borde vara partipolitiskt neutrala!!)
Jag vet hur hemskt det är med dåliga värdar..har inte drabbats själv men känner andra.
Det är nog en klok sak att tänka på ev. flytt om det är en värd som enbart har huset till spekulation/inkomstkälla och struntar i hyresgästerna..Men lycka till!
#2 Lycka till hos tandläkaren-hoppas du snart är klar där..
#3 Krya på dig!!usch vad jobbigt med vrålinfektion..
#4 Låter härligt att ha varit borta så länge i Spanien-men fotbollen hade jag hoppat över..hihi.Välkommen hem!
Ha en så bra dag ni kan där ute!!

God morgon. Har varit och lämnat sonen på dagis och sitter nu och äter frukost vid dator. Har släppt ut mina fyra vilddjur(inte katter), det är min kaninmamma och hennes tre småttingar på 4 veckor som just nu far runt i hela lägenheten. Ser så kul ut när de gör sina glädjeskutt och sladdar på golvet. Så söta.
0# Låter underbart =)
1# Gör en anmälan hos Hyresgästföreningen, så ska ni inte behöva ha det.
2# Tandläkaren låter inte kul, men tyvärr nödvändigt ibland.
3# Ser framemot foton på Gunvald. Hoppas du får någon dundermedicin så du snart är frisk igen, krya på dig.
Trevlig fredag alla.
God morgon.Hoppas ni får det bra i dag trots snörvel, risig hyresvärd och annat.Jag har en av orientalbebisarna skruttig igen, det slutar visst aldrig?!Nu har jag ställt in söndagens utställning, vill inte åka från den lille när de mår så här.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#5 Håller med dig om Hyresgästföreningen till en del, men det finns ju inget annat
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Vet ej hur jag skall hinna allt. Vinkade av resenärerna som skall till Fräset i helgen. De kom förbi i morse på väg neråt.
Lycka till Cherish och Fylgias med både resa och utställning.
#7 Trist. Hoppas bebben snart mår bra igen.
Nu skall jag jobba ett tag.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

0# känner igen det där med datorn. Mina brukar lyckas stänga av datorn hela tiden

Gomiddag
Hoppas dagen artar sig bättre nu för er alla och att både två- och fyrbenta kryar på sig!
Har tagit det lugnt på morgonen, i eftermiddag är det bassängträning igen, härligt! Sen ska man ta sig hem i fredagstrafiken på E-6:an för att möta upp gubben som kommer hem.
Katterna var ute på balkongen men vände kvickt in igen för det blåser ganska mycket här idag. Gorm såg förnärmad ut när han kröp in under filten på soffan….:)
#1 Låter inte kul alls det där majsan!!
Hoppas det löser sig snart!!
#2 Lycka till hos tandläkaren!
Jag fick inte lägenheten, man fick inte ha djur!!! Vissa personer ej nämnda vid namn är dumma i huvudet och tyckte att det är väl BARA att sälja djuren då!!!! ALDRIG I LIVET ATT JAG SÄLJER MINA "BARN" Eller hur vänner visst var det hemskt sagt! *arg*
Idag ska jag på dejt!
*hi hi*
Ha en fin dag goa vänner!!!!!
#0 precis så där är det! KJag får mycket hjälp av Linus med mina jobbansökningar. Sedan har han ju förmågan att sätta sig precis framför skärmen så man ser ju inte riktigt vad man gör heller. Du härliga våra små pälsbollar!
#1 Nä fy och usch- vad trist. Hoppas det ordnar sig!
#2 Lycka till med tandläkaren!
#3 Jag tror du lämnade någon bacill här i söndags
ok, jag är inte lika krasslig som du, men snorig och febrig… Hoppas du får bra dunderkur och tillfrisknar fort! Snygg puff Cigge har fått!
#4 Välkommen hem! Lät som en trevlig resa.
#5 Ja, man undar vad det blir av Burma. Något lär ju hända och inte tror jag det blir trevligt….och vart slutar det…
#7 Oj vad tråkigt. Hoppas kissen tillfrisknar!
#12 Nä, jag fattar inte att man kan säga något sådant. Det är ju familjemedlemmar! Spännande med dejt!
Lycka till alla ni som ska iväg och ställa ut i helgen! Gärna lite resultat och bilder om ni hinner 
Nu ska jag lägga mig i soffan och fortsätta på min Arnaldur Indridason-bok - spännande nu….
jaha god eftermiddag på er!
Jag har vart iväg och klippt mig.. Äntligen! Så nu ser jag respektabel ut igen, skönt*
På måndag blir de även färgning.. hon hade inte tid för det idag.
Så nu är jag fin när jag kommer till dig Eine;P
Majsan, de där låter inte ett dugg kul! Men försök se framåt och vet att de bli bättre.. jag brukar försöka intala mig det iaf:)
och krya på er alla sjuka!:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Goddag!
Ost och kex igår hemma hos en vän, blev bjuden på middag och trillade inte i säng förrän sent sent inatt. Vaknade till liv igen idag med en lätt seghet i kroppen, men inte så mycket kexsmälla som jag oroat mig för.
Idag ska jag iväg till Rasbo för att hjälpa till att rigga Fräsets utställning, det blir nog jobb så det räcker och blir över, har fortfarande UKs utställning i våras i färskt minne. Huva!
#1 Vilken skit! Hoppas det löser sig med nya hyresvärden, vore ju trist att tvingas flytta pga dem…
#3 Krya på dig!
#7 Usch, så himla tråkigt.
Hoppas lillskrutten blir bättre snart.
#12 "Bara att sälja djuren" Jojo, visst, för det är ju inte så att man köpt dem av en anledning? *ironi* Idioter till människor det finns! Be dem sälja sina barn nästa gång, se hur de reagerar. För de som har barn är det kanske skillnad, men jag talar för mig själv när jag säger att katterna är mina barn, de betyder lika mycket för mig som om de vore av min egen kropp. Dejt låter spännande, det är rätt, upp på hästen igen bara! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
hehe..lycka till på dejten anna:D
# 13,15,16 Tack för era lycka till.. är lite nervös, *ler* Ska ta ett glas vin innan jag går!
Har KANSKE fått tag på en bostadslösning, visseligen litet men i Sunbyberg,det är ju jättenära till City!! Ska kolla på den lite längre fram och hon sa det var ok med katterna med, hon hade själv katt *hurra*
Ha en fin helg vänner!
Visste inte ens att de fanns lägenheter där man inte får ha djur.. de får man nog iaf i alla här i norrk. Tråkigt att de ska vara så!
hehe, jaa ta ett glas vin du.. de går säkert skit bra, så trevlig som du är:)
#17 håller tummarna för att du får lgh och lycka till ikväll ;-)
#17 Sumpan är inte dumt, Solnas bihang

Hemma igen, att rigga utställning tar tid och är uttröttande! Hamnade i prisrummet, där trivs jag rätt bra. Har träffat massa trevliga iFokusare (MartinaH, Fylgias, Cherish + dotter & Tuli från Finland). Tar med mig kameran imorgon så får vi se om någon av dem fastnar på bild.
Nu ska jag sova, ska upp 05.30 imorgon.
#17 Solna är rätt trevligt, min sambo bodde där i början när vi träffades. Enda nackdelen är fotbollsstadion som gör en del kvällar extra "livade" ibland.
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
#21 Men fotbollsstadion ska flytta från centrum