Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettavel-genetik-och-uppfödning
Läst 754 ggr
[Silkwaves]
0

Glad av hallonrött !!

Att något så litet kan göra en så SUPERGLAD !! Ruths röda Tuttar är där de ska - dag 18 …

Det blir bebisar den 11 november , men det var ju då jag skulle ställa på SK:s utställning ?? hrmmmmFundersam - och ja jag börjar bli lite kaxig när det gäller födelsedag… ALLA mina kullar har hittills fötts på dag 65… ( kan ju inte fortsätta så iofs… )

Fritz
0

Vad kul att hon är dräktig!

LinusCRX
0

Åh, vad kul Anki!!!!!! Snygg pappa! Var så nyfiken att jag var tvungen och kolla om du uppdaterat Flört

Sashimis
0

Nej vad roligt! Och med Annes snygging som pappa! Kommer ju bli kanonbäbisar! :)

Hanna-H
0

Grattis! Glad

Här hemma går vi och väntar på löp…

majsan
0

Grattis..Jag gissade att det var remus..Han är så tjusig. Han skulle ju träffat Nappis men så kom Yamyam emellan så det blev ett svårt val..Jag kan inte tro annat än att Ruth och Remus kommer få kanonbebisar..

Kmedist
0

Grattis Anki! Jag tycker Ruth är super vacker och väntar på bebisar…

[Wiveka]
0

Grattis Anki och Ruth!!

A-M.H
0

..Oj..grattis Ankie…snygging han Ruthans "date"..Cool

MonicaLagerquist
0

Grattis Hösthallon som är så trevligt.

Stolt ägare till tre La permer

Labolina_73
0

Grattis,, ååå vad roligt och spännande.. :-)

//Linda

AnnaS
0

GRATTIS!! Skrattande Vad skoj, det kommer att bli kanonbebisar!!

Kattungarna kommer ju att födas natten till den 11 november så du kommer att hinna med utställningen också Flört

cherish
0

Grattis till hallonröda tuttar och ett kanonbra val till hane!!! Måste bli bra med två så fiiiiiiina föräldrar!!!

Kram!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

KaCee
0

Åh, vad roligt!
Grattis… kommer nog att bli kalasfina småkissar!

Strawberrygirl
0

Grattis!

Det ska bli så spännande att få följa dom små här när dom växer upp. Tror dom kommer bli jättefina. =)

Lullan1
0

Vad roligt! Grattis!!!

Aje-T
0

Åhh grattis Anki!!! Det kommer bli vansinnigt fina bebisar. Hoppas det blir fler än en ;-)

Karin hälsar så mycket och Mauritz viskar att han vill ha en lillebror som kan leka hela dagarna………

[Silkwaves]
0

Tack för alla vänlig ord :-) Ni är så underbart rara allihop  Kyss

och ett extra tack till Anne (och Kmedist) för att Ruth fått träffa ljuvlige Steve.

#16 Tihii klart Mauritz behöver en liten killkompis Flört

Eine
0

Grattis Anki!Så spännande med den kullen.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

RacerDonnans
0

Grattis! Kul. Lycka till. Då blir det fler babybilder här framöver!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

smirik
0

Stort Grattis Anki - hoppas på många fina Rut/steve bebisar - det blir en kanon kull Kyss