OT: Titta vad jag gjort =)
Det här har jag sysselsatt mig med till och från ett par veckor, ja målat brevlådan alltså. Känns jätteroligt, för det är det första som jag haft kreativitet att skapa själv sedan jag blev "sjuk", förut har huvudet bara varit tomt, tomt… Så det är en bekräftelse att man är på bättringsvägen! Och dessutom en födelsedagspresent åt mamma (ska bara lackas först).
Får tacka för allt stöd jag fått från er här också, det betyder mycket, särskilt när jag varit nere.

Så fin!! Va duktig du är!
Synd att man bor i lägenhet och inte har brevlåda, annars vet jag vem jag hade kontaktat med en gång! 

Oj vad fin! Önskar att jag också var sådär kreativ. Snyggt!
#1 Vi bor ju i villa mer vår brevlåda har jag faktiskt inte målat.. den är i grön plast
Så det kanske får bli nästa projekt..
Jättejättefint!

Oj, vilken himla fin! *vill osså ha*
Roligt att höra att det går uppåt med, inte bara neråt. Ska se att innan du vet ordet av har du hunnit göra FEM brevlådor! 

Jättefin! Blir imponerad av talangfulla människor inom den kreativa sfären då jag inte tillhör dem själv. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Tack allihopa! 
Det känns verkligen roligt att ha lyckats gjort något, att hjärnan börjar fungera igen..
Vilken fin brevlåda!!!! Du är jätteduktig! Som sagt man bor i lägenhet så man har ju bara sitt lilla postfack, men man kanske kan måla luckan 
En konstnär. Väldigt fin brevlåda. Brevbäraren lägger väl ned posten med största förtjustning
Wow.. vad snygg den blev, du är dukigt!!
Den är jättefin! Härligt motiv, du är verkligen jätteduktig!
Hihi, tack alla.. 

Oj, vad duktig du är! Jättefint!
Oh den är jättevacker!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora