Ifokusknytis MEK bildtråd!
Hej alla glada!
Nu kommer äntligen bilderna från vårt knytis!
Det blev hektiskt som ni hört.
Alla sprang om varandra och sa, till sist att så fort bedömningarna är klara så sätter vi oss.
De blev klara och vi började samlas och leta bord, då ropar de att alla ungdjur och juniorer kan sätta sig i burarna till panel. Vi tog ett snabbt beslut att knytis blev framför panelen då vi hade några katter att hålla tummarna för.
Här kommer bilder från detta trevliga, mysiga "spektakel".
Bilderna är lätt censurerade då det stod en rad "oskyldiga" runt oss.
På bild ett ser ni från vänster:
Halva Cherish, Line, Maggans dotter, Maggan (Dolleminas) och i nedre hörnet Kissan78.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Jösses det syns hur "halvstressat det blev med panel o allt", (min dooter heter Jeanette)

#1 Kom inte ihåg men minns nu att jag hört hennes namn tidigare :).
Bild 2 kommer nu (min ena dotter vaknade).
Från vänster: Fylgias, Cherish (nu hel), Line, Jeanette och Kissan78

Från vänster:
Cherish, sen har "Dragonrebell" lyckats klämma sig in, Line och Jeanette lite "bakom".

Här fick Saga va med på knytis efter sitt "framträdande" i panelen. Här i knä på matte, Fylgias.

Den här tog emot att lägga ut, vet inte hur det här gick till men, men, här kommer en på Kissan78 och RacerDonnans. Eh…….
Måste ta en paus nu. Återkommer imorgon!
Sov gott!
#5 Det var väl en tjusig bild
, nu har vi ju synts nästan allihop, linda luring blev ju tyvärr upptagen…

Tack för fotovisningen!!
Det är jättekul att få ett ansikte på er som man "pratar" med här..Ni känns ju som kompisar!
Ni ser bra ut allihopa även om jag förstår att man själv ofta tycker att foton blir mindre bra..det kan ju lätt bli så.
Ska väl lägga upp ett foto på mig själv också i mitt fotoalbum.. så man inte sitter och är hemlig själv.
(har väl dock något där kom jag på..men kanske mer anymt sådant…
)
Kuö att se en del av dem som ställde ut i Östersund när jag var där

#6 Tack du. Ja Linda luring smet iväg när det vankades fika och kamera. Har någon bild till som jag skall lägga ut imorgon.
Huuu vilka bilder på MIG! *skrattar* Men, jag är inte van att se mig själv på foto, står ju oftast bakom kameran. Line och jag har oxå foton men jag hinner nog inte fixa före helgen. Lägger till dem sen.
Jättekul att träffa dig Lindaluring, även om du skyllde på fotbollen när du smet iväg! Hoppas ni vann matchen! :)
Ni andra, vi ses snart igen och alltid skoj att träffas! Kram!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
# 10 Vad ska jag säga då??? Jag är absolutingen fotomodell… men vi hade trevligt och det var ju huvudsaken

Ja visst är det otroligt kul att ses på riktigt. Jag är så imponerad över hur vansinnigt trevliga och roliga alla Cornishifokus-månniskor är. Och Ni är jättesöta allihop!!

Verkligen jätteskoj att träffa alla. Synd bara att det var lite dålig planering från min sida. Hade gärna fikat en stund till. Inte vann vi matchen heller.
Ett jättetack till Kissan78 som tog hand om den där bortkomna tjejen med ett halvfärdigsytt burskynke och 2 arga katter. 
#13 Hoppas du inte blev avskräckt…
#13 Det var bara roligt att kunna va till lite hjälp, även om jag kände mig lite virrig jag med! ;) Hoppas få se dig och dina fina kissar på fler utställningar!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

#14 Inte alls! Frågan är bara vad katterna tycker. Men ett försök till om inte annat…