Tre av fyra är väl inte så dåligt?

Sötnosar är dom verkligen allihopa!…Hur gamla är dom nu?

#3 Dom blev 11 veckor i söndags.. men jag ska behålla dem till de blir 14 veckor, så jag har kvar dem en stund till 

..fin han e' Börje..ler alltid åt Pippin som är en riktig linslus, tror du har få kort som inte nån del av henne är med på…
..dit paket är postat..jag lägger mig raklång på första bästa lediga plats här hemma…snörvel…

Superfina är dom!!

Vita katter har jag inte gillat tidigare(vet ej varför) men dessa är ju jättesöta….

#7 Jag har inte heller varit förtjust i vita katter, men det har vänt. Nu känner jag en önskan att så småningom skaffa en vit krullpojke. Efter att ha sett dessa sötnosar, hmm

Oj så vackra! :D
Jättefina !! och jag bara älskar blå katter - om någon kan ha missat det ..
Någon gång i livet SKA jag ha en blå katt !
#10 Jaa.. jag gillar också blått! Ville ju bestämt ha en blå, så när Baldina föddes hos Ylva slod vi till direkt. Har ju även siktet inställt på en lila.. det är lite knivigare, dessvärre…

Kattungarna är verkligen jättefina! Me like!!!
#11 Me too… har haft siktet inställt på solid lila hona allt för länge nu. För ca 2 år sen fick jag in lila men en maskad med vitt, fröken Geisha (som jag ÄÄÄÄLSKAR av hela mitt hjärta). Två gånger är denna underbara skapelse parad med en hane där chansen att få lila är rätt stor… men jag verkar gå bet!
En vacker dag ska jag bara ha mig denna lila skapelse… men det lär nog dröja ett tag till!

Jättefina bilder! Gillar verkligen basen på Börjes öron, breda och fina!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Ååh, dessa små söta rosa nosar….. nu satte "vill ha" begäret igång igen….. 
Börje är jättesöt! Jag tycker precis att det ser ut som han har en liten pussmun!