Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettkattmat-sand-och-tillbehör-böcker
Läst 406 ggr
A-M.H
0

..hur stort hål...??

Buffet ..driver runt i förkylningsrus och ska tillverka "matrum" till Gunvald…ja så att de hungriga kastraterna hemma inte mumsar i sig hans mat…minns att rexmamman hade gjort en fiffig grej ska tillverka nåt liknande men……hur stort ska jag göra hålet…där bara Gunvald ska komma in…5,5 kg Alfpojke (ja han har gått ner) 4,6 kg Ciggeslyngel, 3,1 kg Snorkfröken samt då lille Gunvald 1.5 kg…ähum liten pojke på 12 v…

AbigailGabble
0

Snäll som jag är så mätte jag genast diametern på Anthon (snart 4 månader) och jag tror att han skulle krångla sig igenom ett hål på 10 cm i diameter. Det skulle inte Peter, 3.2 kg.

Vi får väl bilder?..

A-M.H
0

..tack snälla…självklart kommer bilder…inga tungviktare hemma hos er..harkel…det är det som är det rätta ….se till att de inte går upp i vikt..så svårt att banta ner sedan…och det är därför denna "restaurang ska "byggas"….Glad

AbigailGabble
0

#2: Nej, inte ännu. Men sen Anthon hittade hit så har Peter fått ett allt större matintresse, för att uttrycka det milt. Han gör sällan annat än tigger! Jag antar att han vill få sin rättmätiga andel av uppmärksamheten här hemma. (Läs: ALL uppmärksamhet. Han var ju först!)

Lycka till med matbaren! Glad

Buffy-co
0

(Hahaha..skrattar åt din smiley..!)

Hmm måste nog jag också göra- nu när Buffy gått ner i vikt-och ska fortsätta gå ner…
Jag har nog lättare med storleken dock då Vilda är en nätt dam har jag hört.
Och NEJ…hon får inte bli tjock inte!!

Kommer göra ett hål i en stor kartong helt enkelt - ska din man snickaren göra en tjusigare variant?*Nyfiken*

Hanna-H
0

Hålet till vårt mathus är ungefär 9x9cm. Där kommer iaf 11½ veckas kattungar in, de är ju smidiga.. men varken Pippi, Bullan, Tyke eller Mirre.

Hanna-H
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har ju t o m en bild på vårt mathus (och en suddig Börje), en plastback från ikea. Ovanpå står en låda som det är en påse med kattsand i, som tyngd (annars välts lådan, av någon konstig anledning..). Kanterna har jag tejpat så att de inte ska vara vassa.