Godmorgon 25 september!
Lönedag! Visst är det en underbara dag :-)
Jobbar som vanligt, gråmulet ute.
Ha en bra dag allesammas!

God morgon!
Satt uppe alldeles för länge med Facebook inatt, hittade på en tillfällig bekantskap som jag partajade med en kväll och som sedan hade efterfest hemma hos sig och bjöd på busgroggar. Superskoj att träffa på honom igen!
Dags för vaccination av kattungar idag, lär bli körigt så jag får ta med mig mamma som handräckning 

God morgon!
Somliga straffas omedelbart. Gjort mig rolig över sambons förkylning…nära "dödenupplevelse" och idag är det jag som ligger för ankar, nja kanske inte för ankar direkt, men ont i halsen som bara f….samt öronen ja ont överallt egentligen.
Trots mitt ibland ringa förstånd när det gäller att ringa sig sjuk från jobbet och inte släpa sig dit för att sen under dagen bli hemskickad lyckades jag med att ringa mig sjuk. Nu känns det som ett redigt beslut.
#1..busgroggar…hi hi…var glad att du ens minns honom efter sådana….
Här racar missarna för fullt. Ska bli kloklippas innan den lille "store" Gunvald (Jazz-Annas Georgy Porgy) "levereras" på onsdag morgon…tidigt…skriver inte tid eller plats…då kanske nån av er kommer och kattnappar honom…
Nu mot en frukost som förmodligen inte smakar nånting…såååå trist.
Ha en bra dag!!!
Nu ska jag betala räkningar.. för makens lön, hihi.. mina pengar från FK kommer inte förrän om ett par dagar. Nu har ju vi alla pengar gemensamt men iaf ;)
Tror Pippis löp kan vara på gång, hon har börjat bli lite tjurig.. katt-PMS kanske? Hon bråkar iaf med Bullan.
#2 Trist med förkylning! Men då får du sitta och tjabba lite med mig som också är hemma och har det lite trist också.

#3..guuuuu…är helt tokglömsk ibland
….idag ska jag skicka ditt paket…samtidigt som jag kravlar till apoteket..för ditt måste jag…
Krya på dig A-M.H !