Godmorgon 25 september!
Lönedag! Visst är det en underbara dag :-)
Jobbar som vanligt, gråmulet ute.
Ha en bra dag allesammas!

God morgon!
Satt uppe alldeles för länge med Facebook inatt, hittade på en tillfällig bekantskap som jag partajade med en kväll och som sedan hade efterfest hemma hos sig och bjöd på busgroggar. Superskoj att träffa på honom igen!
Dags för vaccination av kattungar idag, lär bli körigt så jag får ta med mig mamma som handräckning 

God morgon!
Somliga straffas omedelbart. Gjort mig rolig över sambons förkylning…nära "dödenupplevelse" och idag är det jag som ligger för ankar, nja kanske inte för ankar direkt, men ont i halsen som bara f….samt öronen ja ont överallt egentligen.
Trots mitt ibland ringa förstånd när det gäller att ringa sig sjuk från jobbet och inte släpa sig dit för att sen under dagen bli hemskickad lyckades jag med att ringa mig sjuk. Nu känns det som ett redigt beslut.
#1..busgroggar…hi hi…var glad att du ens minns honom efter sådana….
Här racar missarna för fullt. Ska bli kloklippas innan den lille "store" Gunvald (Jazz-Annas Georgy Porgy) "levereras" på onsdag morgon…tidigt…skriver inte tid eller plats…då kanske nån av er kommer och kattnappar honom…
Nu mot en frukost som förmodligen inte smakar nånting…såååå trist.
Ha en bra dag!!!
Nu ska jag betala räkningar.. för makens lön, hihi.. mina pengar från FK kommer inte förrän om ett par dagar. Nu har ju vi alla pengar gemensamt men iaf ;)
Tror Pippis löp kan vara på gång, hon har börjat bli lite tjurig.. katt-PMS kanske? Hon bråkar iaf med Bullan.
#2 Trist med förkylning! Men då får du sitta och tjabba lite med mig som också är hemma och har det lite trist också.

#3..guuuuu…är helt tokglömsk ibland
….idag ska jag skicka ditt paket…samtidigt som jag kravlar till apoteket..för ditt måste jag…
Krya på dig A-M.H !
Förresten AnnaS, hur funferar det där? Hur hittar man folk om man inte vet vad de heter? Man kan ju inte söka på förnamn då blir det väl flera tusen? Har precis lagt upp mig, men har inte förstått alls hur man gör…….. hjälp..
Idag skriva sex st jobbansökningar! Mulet ute..
Önskar alla en fin dag och hoppas MAMMA RÖD är bättre!
Förlåt en fråga från en gammal insnöad stofil. Vad är Facebook?
God förmiddag förresten. Hoppas allt går bra för er idag.
#2 Och du som såg så pigg ut på forumträffen.
Sköt om er idag nu alla

Morrn…
Vaknar som vanligt dötrött..minns ej när jag kände mig utsövd sist. Så trist! -liggger och försöker pigga på mig iallafall och funderar på om jag kommer orka med det jag borde i dag…..som vanligt.Dagarna blir konstiga hemma.
Ska iaf betala räkningarna med påföljande "magont"…
#1 Haha..gammal tillfällig bekant!!-låter spännande??
Men akta dig för Facebook…-läste att de letar en mördare där nu..Ja-ja jag menar inte att vara hysterisk!!
Internet är ju numera ett modernt sätt att träffas på och det är inte konstigare än att träffa någon på krogen..många tycker det är bättre då man innan daten hinner få lite koll på vad det är för typ av människa.
Men nu var ju detta en person du redan träffat!!
Uschapuscha….så det VAR en riktig värsting förkylning då han hade..Krya på dig!!Vidrigt med halsont!
Du måste ju vara pigg när lille-store Gunvald kommer..tråkigt för dig om du är sjuk då..!!
Jasså!!!!Ni kör med skenmanövrar då alltså-
allt i Gunvald-stil!!
Jag har ju skriftligt på att han kommer den 27:e men då blir det en dag innan då!! Och tid o plats hemlig..hmm..Ja,ja…undrar vem det är ni tror ska komma och kattnappa??
En hysterisk klimakteriekärring som klättrar på väggarna efter all väntan efter lilla Rory kanske??
Men…usch..att ni tror det om mig.. ni kan vara lugna!
Inte skulle jag göra något sådant inte!
Ha en bra dag allihopa!

#7 milde tid..på torsdag kommer han ju den 27..ha ha ha..jag är nog sjukare än vad jag försöker låta…vågar jag ens ta mig till apoteket, kanske inte hittar hem igen…..
..jodu..jag kan nog tro attt du skulle kunna nappa Gunvald..men din lilla sötgrodetjej kommer ju snart så luuugn…bara luugn..

#2 Jag minns i alla fall dagen efter och veckan efter väldigt väl, jag var SUPERDÅLIG!! Trevliga pojkar som bjuder på grogg glömmer man inte heller
Men du, nu har du ju tagit fel på dag, på torsdag kommer han. Eller var det en skenmanöver? ;-)
#5 Du kan ju söka åp skola och arbetsplats och liknande saker. Om du vet någon gemensam bekant så kan du söka på den och se om den personen har personen i sin vänlista och så vidare…
#6 Facebook är ett nätverk där man kan hitta gamla vänner. Superskoj!!

Ok..det låter allvarligt det där- ta lite värktabl./febernedsättande, drick(nej-inte sup..)mycket och gå och lägg dig!!
Försök att få någon att handla åt dig istället.!
#9 Hahaha..varför känner jag igen mig??
Det var dock ett tag sen nu-klarar inte av att vara bakis längre…
Men man vet ju aldrig..
Ja facebook verkar kul-men jag är väl i äldsta laget-om man ser till medelåldern där..
Men min systerdotter som är 24år värvade mig dit som hennes "vän" som det heter….
Har inte gjort någon personlig profil där-får se hur det utvecklar sig.Tror jag har svårt att hitta gamla kompisar-är nog fel årtionde..tror inte så många i min ålder är med där..
Men det är himla kul att gå in och se hennes partyfoton,resefoton mm.Dom är för mysiga hon och hennes kompisar - jorden runt!
Och så blir jag lite nostaligisk…"tänk vad kul man hade då
.." i hennes ålder!

Face book….jag är oxå fast i träsket *ler*…det är ju askul!!
#1 Oxå hel fascineradav att du kommer ihåg honom efter busgroggar 
#2 Säger som LeffeD, du som såg så pigg och kry ut i söndags! Vill bara avslöja att du nämnde dag, tid och plats i söndags
Lovar att hålla mig borta även om det är frestande mede kattnappning. Verkligen lycka till med Gunvald!
#7 Lycka till med söta Rory!
#5 Oj vad duktig du är med jobbsökandet. Jag har varit riktigt duktig själv idag. Har åstadkommit 5 st ansöknigar. Verkar som det kommit in en hel del annonser senaste veckan. Lycka till med jobbsökandet!!!!!
Facebook - alla pratar om facebook, men jag försöker hålla mig därifrån. Risken finns att man fastnar där och jag tror min man tycker jag tillbringar redan nu för mycket tid här….
Facebook är jättekul, jag hittade efter många om och men en klasskamrat från 9an! som jag inte varit i kontakt med på nästan 20 år! samt alla mina kusiner och andra vänner jättekul! Jag använder Facebook som en länk till släkt och vänner som jag delar med mig foton på barnen m.m jättesmidigt.
Vill jag finna nått intressant om Cornish rex… då finns det bara en sajt och det är Cornish rex iFokus!!
Vill nån här hitta mig FB så sökes jag på "alexandra Holmgren" *hihi*

Jag kikar efter dig 

Goddag!
Är jättetrött idag men har en del att göra så det är bara att bita ihop. Ska snart iväg och med hjälp av sambon + sambons svåger hämta en skänk och ett litet extra frysskåp som vi har köpt. Ska bli skönt att äntligen kunna storhandla och baka utan att bekymra sig över hur mycket som får plats i frysen! Skänken blir sambons nya barskåp (hur mycket dricka han nu tror att han har så stor som den är!) och ska förhoppningsvis kunna passas in någonstans i det redan lätt överbelamrade vardagsrummet. Får trixa lite. 
#2 Krya på dig! Har i alltför färskt minne den senaste förkylningen som jag fortfarande inte är helt bra från. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Nu har man betalt för sig så nu hoppas jag att alla är nöjda…Jag har beställt hem kattsand från HUSSE så nu behöver jag inte springa efter det längre…Här regnar det o är så trist…
Zigge o Zelda övar på parningsdans…han får väl till det snart så jag ochså får lite gosiga kattungar att leka med…Pippi har inte löpt ännu så där håller jag alla tummar jag har att hon är parad..
Ja, snart har man ännu en tisdag att lägga bakom sig….
Ha det bra

#11 Ja, jag läste det där
Men än så länge så påverkar det mig inte så mycket, har ju inget jobb att sköta direkt…

Som sagt - lönedag idag! Har också betalat räkningarna med gubbens lön….. *fniss*!
Facebook har inte jag heller koll på vad det är - håller med Buffy-co: jag är nog helt fel i ålder! Dessutom har jag inte tid, det räcker så bra med ifokus!
Kattnappning, hmmm - kan de va´ nåt…..?