FRÄSET
Jaa, kör på i tidigare invanda spår och frågar vem som ska dit?
Bara 280 katter per dag, gäller att vara ute i tid med sin anmälan!
Själv hoppas jag få träffa både Eine och AnnMarie där på söndagen (30/9). Ja, och många, många fler förstås!!!
Ja, jag ska hänga på låset till söndagen!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#1 Ja, det lär nog behövas, jag har lagt in om att betalningen ska göras direkt den 27:e, har visst AM också gjort.
Hoppas att allt är bra med dig och grattis till de ny små!

Jag har tänkt komma med ett par, vet inte än vilka…jag får se. Tre stycken kanske? Om jag hinner med…
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Jag ska dit med min kompis men vet inte om jag har något eget att ställa ut.Men jag anmäler väl en katt så får vi se vem det blir.
Stolt ägare till tre La permer
Jag har lagt in om överföring den 27:e och brevet med anmälningar står färdigt att skicka. Ska bli såå roligt att träffa er alla igen

Det artar sig! Några fler som tänker anmäla?
Monica - "Men jag anmäler väl en katt så får vi se vem det blir." Precis så tänker jag! 
AnnMarie - ja, det var du som fick mig att få ändan ur vagnen och lägga in om överföring!

Jag ska se om vi kanske kan få iväg någon också… nåt krull måste ju ställas, kanske Simona eller lille B… eller båda…
Jag får klura lite till den 27:de
Så roligt att ha möjlighet att få träffa er alla!#2 Tack allt är bra, och tack , de små är ljuvliga.Ojoj är en perfekt mamma!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Är det någon som åker från Linköpingshållet? Alltså till uppsala, den helgen? Och kan ta med en katt, ev katt och utställare i bilen?

Vi kommer också! Det är vår klubb som ordnar utställningen!

Jag kommer ev, inte kunna komma, då jag inte har pengar att anmäla. Om någon av killlarna blir såld, så jag hinner betala i tid så kommer jag.

Med tanke på att det är en liten utställning med nara 280 katter så bör man nog betala första dagen om man ska ha någon chans att komma med.Hoppas att det löser sig för dig.
Stolt ägare till tre La permer
Vi kommer med Phoebe och Dreamy och ev Baileys …
#11: Du MÅSTE åka …!!! 
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Nu närmar sig Fräsets utställning med stormsteg och om allt går väl så kommer vi ner i hyfsad tid på fredag och kan t o m hjälpa till. Bilen kommer nog vara full med katter för Fylgias har ju inte bara typ TVÅ katter med sig … ;)
Jag och Line kommer med Phoebe och Dreamy iaf och jag hoppas att alla som anmält kom med! :) Vi ses!!! Kanske läge för en ifokus-träff igen …? ;)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

#14 vaddå, menar du att jag har många katter? Jag förstår ingenting nu!? ;-) Saknar nästan att bara ha två katter faktiskt…
Forum fika tycker jag att vi ska ha!
Och jag har tyvärr tvingats ställa in