Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 451 ggr
Lullan1
0

God morgon 24 september!

God morgon!

Sitter här och försöker klämma i mig lite fil och flingor, väntar på taxin som ska komma om 10 minuter för att ta mig till flygplatsen. Måste åka på ett möte i Gävle idag så för första gången (!!!) ska jag få åka tåg (mellan arlanda-gävle) *jippi* Det ska bli härligt!

Hoppas att ni får en bra dag!

pallemaxwell
0

Har precis vaknat, tog lite sovmorgon. Har haft 3 mysiga, kivande, keliga katter i sängen hela natten Glad

Rexann
0

Godmorgon!

Har just skickat iväg mina barn till skolan! Sitter nu och funderar om jag ska gå och lägga mig en stund till eller om jag ska iväg till vårt nya hus och fortsätta renoveringen där. Vi har sålt vårt hus i Arvidsjaur och ska flytta ut på landet (2 mil utanför Arvidsjaur). Känns riktigt spännande!

smirik
0

God morgon

Vaknade med värsta huvudvärken, har annars aldrig huvudvärk - har tagit ibuprofen nu för vanliga huvudvärks tabletter funkade inte.

#0 ha en trevlig resa Skrattande

Ha en bra dag alla

Fritz
0

God morgon!

Idag ska jag sitta hårmodell (min syster är frisör) hela efermiddagen, så vi får väl se hur jag ser ut i huvudet när jag kommer hem där ifrån.

#3 Det låter inte bra, krya på dig!

Ha en bra dag alla!

LinusCRX
0

God morgon!

Vaknade riktigt utvilad idag. Känner mig to m fräsch i kroppen, vilket ajg inte har gjort seadn förkylningen. Så idag ska jag premiärträna på gymmet!

Linus bara sover och sover….. Det är skönt att sova, säger han. Han gick upp med mig imorse och åt sin frukost och drack vatten från kranen i badkaret, sedan var det sova igen…. Han har blivit en riktigt sjusovare, men brukar vara full av fart hela em och kvällen.

#0 trevlig resa och lycka till med mötet!

#1 Klart du skulle ta sovmorgon! Verkar som kissarna har uppvaktat dig på födelsedagen hela natten! Grattis!

#2 Spännande med nytt boende!

#3 Hoppas huvudvärken ger med sig snart.

#4 Du får ju nästan ta före och efter bilder och lägga in här ikväll!

Hanna-H
0

God Morgon

Nu är begravningen över, det var inte roligt.. men det känns som att man efteråt kan börja gå vidare igen, försöka hitta en ny världsordning.

Hade möte med FK i torsdags, hon tyckte inte jag var redo än att börja arbetsträna. Jag börjar tycka det är lite tråkigt att gå hemma, men samtidigt behöver jag väl bli starkare och dessutom kanske jag hinner klura ut vad jag vill göra.

Tyke bara leker och leker, han ville leka apport hela dagen igår, och när vi inte lekte med honom satt han och "jagade" fiskarna framför akvariet. Glad 

Och så blir jag så förbannad, det är massor av folk som ringer fel till oss. Tydligen har ett företag haft vårt nummer tidigare, och detta nummer finns kvar på div hemsidor, eniro, dindel osv.. gaaah. Och jag vet inte riktigt vad jag ska (och orkar) göra åt det.

AnneAlva
0

Godmorgon!

Idag ska vi åka och hälsa på några utflugna kattungar från andra kullen. (Jissas syskon!) Det ska bli så himla kul att se dem igen, var jättelängesedan nu. Ska ta massor av bilder och tanken är att det ska finnas en flik på hemsidan senare med bilder på kattungarna innan de flyttade och sedan när de blivit lite mer vuxna. Hoppas det är möjligt, vet inte hur stort arbete som kommer ligga bakom. Får fråga sambon, systemvetaren. Glad 

#0 Trevlig resa! Synd bara att det inte fanns tid att stoppa här i Uppsala på vägen hem igen. Det får bli en annan gång! 

#2 Spännande med flytten, hoppas ni kommer att trivas ute på landet. Glad

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Leffe
0

God förmiddag. Idag börjar Elitserien i hockey. Vi blir några hemma hos mig för att titta på Linköping-TIMRÅ.
#3 När jag har huvudvärk brukar jag se positivt på det - det är enda gången jag vet att jag har ett huvud.
#6 Ring telebolaget och säg att du ska ha nytt nummer utan kostnad

Sköt om er idag

Eine
0

God morgon, nästan mitt på dagen!

#0 Lycklig resa.

#2Du bara måste hålla mig underrättad om kull och nya huset!

#3 Så det är din (o)tur idag att ha huvudvärk.Min gick över med kaffe,Red cup.

#4 Önskar att jag var du, jag behöver verkligen friseras-

#7 Gå inte för fort, tänk på andningen..

#8 Vilka vinner?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AnnaOAstrid
0

God middag! (snart i alla fall)

Första dagen på jobbet sen sonen opererades, maaaassssa papperarbete att ta igen, mailboxen var översvämmad o postfacket överfullt….men…det är skönt att få tbx rutinerna igen.

I natt måste Astrid ha kännt sig utskuffad ur sängen…Sambon jobbar ju natt så på vardagarna brukar det bara vara jag o ev. barnen i dubbelsängen, o Astrid, men i natt så hade vi lyckats lägga barnen i sina sängar, men Wilma kom redan vid 02. Jag vet att hon låg där vid 4 men när klockan ringde var hon borta, har aldrig hänt innan….hittade henne i favvis fönstret på sin rosa filt…Ska nog bygga en riktig säng till henne där eftersom hon trivs så gott där även på dagtid.

ha en bra dag allesammas!

emiya
0

Godmiddag!

Ska strax iväg och träffa mina "elever" för första gången, jag startar en engelskakurs för PRO:are. Spännande, men också lite nervöst. Har sen ett möte på kvällen, så det blir en lång dag idag….

Sköt om er och ha det bra!

Inlägget är låst för nya kommentarer