Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 211 ggr
Natali
0

God kväll 22 September

Nu är bilden fullpackad. Ska upp, och packa kylbagen, katter och ut i bilen i morgonBITTI. Klockan står på väckning 4.30. Så hinner jag in i bilen på en kvart, med de fyra katterna som jag ska ha med härifrån. Så hämtar jag en katt 5.15, sen en 5.30 sen två till 5.45 och en till kisse, denna gången med matte.6. Osså i fyll fart till nästa ställe 6.30, tre kissar (eller fyra) och en matte. Sen åker vi till sundsvall.

Allt utom det ovannämda är inpackat i bilen, så jag hoppas det ska gå enkelt nu.

Jar tagit in halv insomning, så ska gå till sängen. Ville bara säga hej då till alla, och trevlig o ses i morgon!

Natta

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Malin-A
0

godkväll! jag har precis packat d sista o fixat till Blondie lite inför imorgon, börjar bli så nervös nu, första gången jag ska ställa ut en katt alldeles själv… =S men d ska bli väldigt kul.. så klockan ringer vid 5 imorrn o så vid kvart i 6 bär det av till Gbg =) wish me luck =P

Elica
0

Mamma mia! 12-13 katter i en bil -det är starkt! Trävlig resa och lycka till - utstälning antar jag. :))

RacerDonnans
0

#3 13 blir det då det är fyra+jag hemma hos mig. Vi samåker men hon har en riktigt rejäl bil och plockat ur sätena bak så vi får nog plats utan problem. Får bara hoppas katterna inte håller serenad ikapp hela vägen dit. Skall försöka ljuddämpa med filtar mellan burraderna. Har aldrig provat detta tidigare så det blir verkligen en test. Detta för att inte Fylgias skulle behöva bli ensam i sin bil, det är ju lite trist.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Buffy-co
0

Ojojoj..att ni orkar!!
Upp i ottan 4.30…Hmm det är inget för mig-får hoppas på närmre utställningar i framtiden…Cool

Hoppas det går bra för er-Lycka till!

Aje-T
0

Lycka till!

Anna77
0

Åhh spännande

Lycka till ni som ska ställa ut!!!!!