Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 305 ggr
KaCee
0

Gomorron 23/9

…. inga kattungar ännu…. och jag är trött som en gnu.
Väckaren ställd på varje timme hela natten.
Snälla Geisha, tryck ut dem nu.

[Wiveka]
0

Godmorgon!
Idag är det iFokus träff hos LinusCRX. Jag ska dit, om jag inte behöver jobba förstås, har beredskap 07.30-20.00.
Solen skiner och det ser ut att bli en härlig höstdag!!

Ha en härlig dagGlad

Melle_bus
0

God morgon strax åker vi på kattutställning i Mölndal i Göteborg. Ska bli kul att titta på en massa fina katter och se om det finns lite roliga saker man kan köpa med sig hem.

Ha en underbar dagSkrattande

Leffe
0

God morgon. Ska på iFokusträff hod LinusCRX och det ska bli kul. Ni som är på utställning idag. Ha det trevligt och lycka till.

Sköt om er idag

AnneAlva
0

Godmorgon!

Sitter och snorar igen, blev nog lite väl överentusiastisk igår när tvättberget och det tomma kylskåpet blev omhändertagna. Men å andra sidan är det skönt att ha det gjort så om en snorig näsa är priset kan jag leva med det. Glad 

Ikväll ska jag ut med UK och äta thai-mat, ska bli trevligt!

#0 Håller tummarna för att hon har förbarmande med sin trötta matte och föder fram de små knytena idag!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Lullan1
0

God morgon!

Har väl sovit lite si och så, är ännu ganska skakad efter igår då vi blev beskjutna i bilen! Ja, ni läste rätt… *suck* Det var någon idiot med en Soft air gun eller nåt liknande, kulan tog precis i öronhöjd på förarsidans fönster… det var inte att fundera på vad h*n siktade på, mordförsök? Vad vet jag? Vi har tur som har en ny Saab 95, rutan höll och vi kom undan med blotta förskräckelsen. Men tankarna surrar… vad hade hänt om rutan gått sönder *panik*

Hoppas verkligen att ni får trevligt hos LinusCRX idag!

LinusCRX
0

Och här har vi laddat upp för träffen! Linus undrar vad som är på gång när matte far runt som jehu i lägenheten. Han kommer att gilla att få besök. Brukar vara besökarnas famnar som gäller Skrattande

Ha en bra dag alla!

pallemaxwell
0

Här är det bus och klättring som gäller idag. Jag ska till Linus om ett par timmar och det ska bli superkul. Vi har visning av vår lägenhet idag och jag är sååå glad att solen skiner. Det kommer nog mer folk då. I torsdags när den visades för första gången regnade det. Ha en bra dag allihop.

Buffy-co
0

Gomorrn..

Sovit dåligt- somnade vid halv tre tror jag..och vaknade sen vid fem med datorn påslagen på magen!!Somnade sen om till nio nånting - hackigt…

Har haft ryggont ett tag och det blir så tokigt när man börjar vända dygn också.

Men i dag ska jag kolla på jaktprov (hund) på Lidingö tillsammans med en kompis och sedan ska vi gå skogspromenad med våra hundar samt det viktigaste-fika i skogen!!!

Hade gärna kommit på träffen i dag hos LinusCRX -men det funkade inte av flera skäl..men min hund måste ut oavsett -alltid roligare med sällskap då!

Ser fram emot bilder här sedan!Undrar hur många ni blir?

#5 Men Lullan!!FörvånadBlev helt chockad…ni har väl polisanmält det?? -oavsett att det " bara" var en softgun..Hatar dessa pisoler-vad är vitsen??
Ni kunde ju kört av vägen och krockat med någon av chocken!!Vilken tur att allt gick bra ändå..Tänk vilken olycka som kunde skett…Usch vad förbannad jag blirSkrikandes
Jag skulle absolut polisanmäla!De kanske kan ringa in förövaren-kanske ni räddar livet på någon!
(Det händer ju att någon "dåre" skjuter ett tag ifrån samma ställe och man kan få tag i personen..)

Huvudsaken är dock att ni inte blev skadade-men förstår hur rädda ni måste blivit!
Ta det lugnt nu och sköt om er!*Kram*

Ha en bra dag allihopa!Glad

flis
0

Hoppas ni får en trevlig stund hos Linus. Själv är jag förkyld och ska ta det lugnt. Fönstren behöver putsas men det får vänta. Väntar på återrapportering hur träffen blev.Skrattande

AnnaOAstrid
0

God middag!

#5…vad läskigt vilken tur att det gick bra!!

vad kul ni verkar ha det som träffas! Ha det så kul hos LinusCRX.

Hos oss knallar det på, Astrid har vart på sin första resa med oss, på gården i älvängen, det gillade hon! Hon är verkligen uuuunderbar det lilla knytet, o jag kan sitta hur länge som helst och beundra hennes teckning..hon är så fin *stolt*

Nu väntas dammsugning o gräsklippning!! I morgon ska vi ta stygnen på sonen 5 år…blindtarmen blev ju borttagen förra helgen. Han är livrädd så håll tummarna för oss i morgon.

Ha en bra dag!