God morgon 22/9
Vaknade med sprängande huvudvärk, typisk koffeinbrist!
Sköt om er alla.
(någon gång ska jag berätta hur det kan gå med "Katter-Kokarder- och…..")
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God morgon!
Blev nästan väckt av min syster som blev väckt av vår kära pappa. Han kom hem från Kina i torsdags och hade sin bärbara PC i bagaget, dumt, och nu vill han att vi ska rädda den. Vi ska göra ett försök i alla fall…
Göd förmiddag. Ska se damfotbolls-VM på teve. Sedan besöka mamma. Därefter är det Speedway-VM på teve. Stressig dag i dag
Sköt om er och ni som ställer ut idag - lycka till

Ser fram emot kokard berättelsen.
#1 Kul extraknäck ni fick då!
Här förbereds och packas inför utställningen imorgon.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Godmorgon!
Har redan varit ute med ett lass tvätt, det är bara att acceptera att när man varit sjuk måste man ta itu med alla tråkiga saker som blivit liggande när man är frisk igen. *suck* Men men, det kommer kännas mycket bättre när det är gjort!
Eines katt-kokard-historia hörde jag igår, det är inget för pryda! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Eine, berätta!! Mauritz blev så förtjust i sin kokard han fick av Dig som tröstpris att han lyckades hoppa upp på vaggen och riva ner den…så nu måste den lagas…..

God morgon !
Vet ni hur det är att ha en förkyld man hemma. Man kan tro att det är en nära "dödenupplevelse"……. för honom.
Lämnat V-75 , milde tid, det svåraste system jag nånsin gjort..phuuu och storhandlat. Det sistnämnda avskyr jag, fy. fy .fy så tråååkigt och ännu värre när man får göra det ensam, nåja ensam var jag väl knappast , hela Sthlm var också ute och handlade…traumatiskt…
Nu bara slappa resten av dagen. Ska se senaste och sista Beck-filmen. Tonårssonen har laddat ner den för länge sedan..vet inte hur han gör den "ungen"…
Ha en bra fortsatt dag/kväll !!
God eftermiddag allihop!
Har precis avklarat kalaset för 5-åriga dottern med "släkten" .. dvs flickans farfar, fadderföräldrar, morbror med familj och vänner som mer är släkt än annat. :) Korv & bröd, smörgåstårta och princesstårta (vad annars till en Prinsessa??!)
Nu håller vi på att packa som värst för att åka mot Bergeforsen och sova över tillsammans med Kissan och man. :) Promenadavstånd imorgon bitti - kanon!!!
Ha en trevlig helg och håll tummarna att Phoebe tar sitt sista cert till GIC!!!!
#1: Hoppas ni lyckas fixa datorn! Såå trist!
#6: Haha, sjuk make .. jooo jag VET! Har en krasslig karl själv och det är sååååå synd om honom … man kan ju tro han står på dödströskeln! :) Fast han fixade ändå till smörgåstårtan och borrade upp hyllor i skrubben igår! *puss maken min*
Kram allihop!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
God eftermiddag!
Just hemkommen från Ikebanakurs. Så himla skoj och jag som trodde att jag inte skulle kunna åstadkomma någon kreation, eftersom jag helt enkelt inte har öga för det konstnärliga…. Men attans vad jag blev förvånad när jag packade upp min ikebana hemma och satt den i fat. Jag har gjort en konstnärlig skapelse! Bild bifogas. Ni som är på väg hit imorgon får se den live. Nu måste jag ju bara göra fler….
#0 Eine, nu blev vi ju nyfikna, så du får nog berätta för oss som inte hört
#6 Jo du, det har jag fått stå ut med de senaste tre veckorna!!!!
Lycka till med utställningar!

Eftermiddag… (frågan är hur god den är egentligen?)
Blir gaaaaalen, och alla ni andra uppfödare vet precis vad jag pratar om. Geisha är på dag 65 i dräktigheten idag. Har haft förverkar hela natten och inte låtit mig sova nånnting alls nästan. Trodde kattungarna skulle komma idag men kattmamma kniiiiper för allt vad hon är värd!
Har surfat på alla sidor jag bara vet på internet och börjar få träsmak i röven. Tips på nya sidor mottages gärna!
Vill inte lämna Geisha nån längre stund för då kanske jag missar hela grejen. Inte roligt.
Nån som kan bidra med en heja-ramsa så Geisha känner att hon kan komma igång? Jag har kört med "Kom igen Geisha. Kom igen! klapp, klapp" men det hjälpte inte…
God Middag!
Utställningsväskan är packad. Nu ska matsäcken förberedas och kattöron petas. Hoppas att min förkylning ger med sig lite till imorgon.
Har aldrig hört talas om Ikebana men det var vackert det du gjort!
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

#7 Jodå, vi lyckades! Som tur var så var det bara skärmen som var trasig så vi kopplade datorn till en plattskärm och förde över det mest väsentliga till en extern hårddisk. Som tur var så var det också "reservdatorn" han hade med sig men den är för övrigt skrot nu…

God kväll!
Har nyligen kommit hem efter en lång dag på KKN´s utställning på Åby. Isa fick sitt allra första CAP, och matte är stolt!! Tyvärr var det en riktig katastrofdag för cornisharna. Utav sju katter var Isa och Rusans Vilja de enda som fick sina cert. Inte ens ett Ex1 delades ut!! Mycket tråkigt…
Nu ska jag hälla i mig det sista utav min ost och kex, sedan ska jag sova så jag orkar med morgondagen. Det blir ju en del springande fram och tillbaka, hit och dit. Jag som lovade mig själv att inte bli aktiv i en kattklubb…
God natt allihopa!
#12 Grattis till fina Isa! Förstår att du är stolt över henne, hon är ju jättefin!