utställning i USA,, Vad tycks?
Hahaha, den allra sista bilden var charmig 

totalt galet…

haha ja ju inte något jag hoppas slår igenom i europa men hysterisk roliga bilder
jisses…..
Jösses 
Jag tycker ärligt talat inte ens att det är roligt, snarare sorgligt. Känns förnedrande för katterna. Klä ut dem och sedan skratta ¨åt dem näe fy… det finns Barbiedockor att leka med om man vill det…
Som en parantes - är inte emot funktionella "kläder" för katter dvs sådana som kan användas till att hålla en lite cornish varm och torr på promenaden..

#6 ser inte det förnedrande i bilderna alls och katterna ser inte ut att bry sig. Skulle jag sätte ett tomtekostum på Iris skulle hon inte bry sig och skratta av henne ville jag inte, bara tycke hon var urgullig.
#7 Man tycker olika så är det - helt OK.
Jag skulle aldrig - av respekt för mina djur klä ut dem vare sig i tomte- eller prinsesskläder… - Djur ska få vara djur tycker jag. De är så vackra i sig.
Dessutom tycker inte jag att katterna ser precis lyckliga ut i sina munderingar, men ingen av oss kan ju veta vad katten egentligen tycker om det hela…

#8 Absolut! 

Tycker inte alls om när man klär ut djur-varken katt eller hund - det är kränkande mot djuren.
Man kan se på en hund tex hur de kan skämmas i vissa kläder..
Funktionella overaller osv. det är en annan sak-men även dessa är det vissa hundar som ogillar-andra gillar det!
Min cocker gillar inte - men accepterar regnoverall när det är slask(hon blir sååå smutsig i stan och mycket småkvistar fastnar även i fanorna på benen i skogen osv.)
En kompis hund äälskar sitt värmande täcke - hon är mallig i det!
Kattkläder/tröjor osv. har jag ingen erfarenhet av -men förstår att det kan behövas till tex sphynx..
Men just såna här kläder som inte har någon som helst funktion..??
Man undrar om ägarna inte fått leka med dockor när de var små??
Eller är det månne barnsubstitut??
Denna videosnutt var verkligen helt sjuk - man undrar varför de sätter en peruk på en katt??Det måste ju vara för att de tycker att det är kul - alltså står dom väl och skrattar åt de stackars djuren iklädda dessa maskeradkläder?? Och den typen av "skratta åt ett djur" det känner de av som kränkande.Det är en annan sak att skratta "med" sitt djur när de är roliga naturligt.. om ni fattar vad jag menar?
Helt enkelt vidrigt..tycker jag att detta är
-inget som hör hemma tillsammans med bra djurhållning enligt mig!
# 6 Håller helt med!!!!
#8 appropå kläder-har ju sett dessa brudparskläder åt småhundar/katter-hur sjukt är det inte????
#0 tycker mig ana att du också ogillade detta??

Jag håller med #7 pch er andra med samma åsikt,, jagbtycker att det är helt vansinne…. Typiskt Amerikaner i ett nötskal.. bröllop och allt möjligt knasigt med djuren..
//L

Ja, jag kan bara instämma. Karin skulle förmodligen ALDRIG förlåta mig om jag skulle spöka ut henne. Det har hänt att besökare fnissat åt hennes söte mustasch, och om blickar kunde döda då skulle de alrdig kommit levande ut ur huset. Däremot hittar hon gärna på upptåg för att få oss att skratta men det är ju helt på hennes villkor.
Mauritz å sin sida tror jag inte skulle bry sig, han skulle förmodligen bara se uttråkad ut ;-)

#11 Hm du menade väl #6 - eftersom du inte heller gillade det!
#7 tyckte ju att detta är helt ok..

#13,, jaaa,, hehe såklart… :-)
Jag håller oxå med nr #6, helt vansinnigt! usch!
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan