Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettutställningar
Läst 240 ggr
Niffi
0

KKN + NW 22-23/9

Nu blir äntligen IDP:s första vinnarutställning av.

Lördag 22/9 KKN:s vanliga utställning. Söndag 23/9 Nordic Winner.

Inbjudan hittar du på Nordiska IDP:s hemsida under utställningar i menyn. http://idpnordic.se src="http://siames.ifokus.se/Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />

Även sverakanslutna med katter som kvalificerat sig på IDP-utställning är välkomna.

Ungdjur kan kvalificera sig på lördagen för NW på söndagen.

AlexH
0

hade varit jättekul att komma , men jag har redan sedan ett par månader tillbaka bokat hundutställning på Åland den helgen och man måste vara ute så otroligt tidigt för att få hotell (som tar hund) och bilplats på båten..

Hoppas alla som åker till KKN har en riktigt spännande och rolig helg!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

mumsikoff
0

Ash vad synd.. vi har bara en katt som har kvalificerat sig då vi endast har ställt ut en enda gång inom IDP (för att prova på och kan tillägga att vi tyckte det var riktigt kul!).

Det finns självklart ingen möjlighet att få tag på ett wildcard till nån som är med i SVERAK? *dum fråga*

Niffi
0

#2 Det är nog upp till varje IDP-klubb hur man vill fördela sina 5 wildcards.

Denna kommentar har tagits bort.
La_Joz
0

Är det ingen här som ska på KKN´s utställning? Kom igen nu! Det är väl klart att det är någon mer än jag och Isa som ska vistas i lokalerna i Åby…

Leffe
0

#6 Vi får väl hålla tummarna för dig och Isa då

ChatNu
0

Jag kommer både på Lördagen & Söndagen.Glad
På Lördagen ställer jag ut min nya sphynxkille & tejen som har köpt min svartvita sphynxkille bebbe kommer dit med honom.

På NW på Söndagen kommer Blondie att ställas ut så det skall bli såå kul..
Roligt att träffas igen..
//Maria

Niffi
0

Jag tycker att även ni som inte skall ställa ut men finns i närheten skall kika in och kolla på IDP:s första vinnarutställning. Jag tror nämligen det blir något väldigt speciellt.

Välkomna!

Malin-A
0

inte så långt kvar nu tills utsällningen e =) lääängtar sååå.. kommer ju va jätte nervös när Blondie ska upp =)

Niffi
0

Vill bara påminna om dessa utställningar. Kom gärna och titta om ni är i närheten av Mölndal.

EvaG
0

Skulle vara kul att se det historiska första Nordisk Winner

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Malin-A
0

putt, bara en vecka kvar =D

Steph
0

Vad är IDP? Är det i Åby? Då skulle man ju kunna åka o kolla, om de ar in besökare. :)

Steph
0

Okej, det finns ju många Åby. Är det i Mölndahl så är det visst en annan sak. Men IDP undrar jag fortfarande vad det är, vilka krav som ställs.

Malin-A
0

det är Åby i mölndal.. vad Idp är o står för överlåter jag till nån annan =D

mumsikoff
0

synd att vi inte kunde komma… Simonas tass är inte helt bra än :( Annars var vi ju kvalificerade och allt…

Steph
0

Tack. Antar att IDP står för Indepentent. Klubbar som inte är kopplade till SWERAK alltså?

AlexH
0

#20 Det stämmer! Och Independent nätverket är jättestort i Europa till och med större än Fife :) , även om FiFe anslutna Sverak är störst i Sverige…så det är spännande med IDP för klubbarna styr sig själva men samarbetar via IDPs nätverk. Jag stortrivs inom IDP i alla fall :)

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

La_Joz
0

Hm… Börjar bli lite orolig för helgen… Isa har nästan (med betoning på nästan) blivit en liten tjockis. Ja, alltså, hon är ju inte tjock, men inte trådsmal heller. Det är ett dilemma här hemma. Hon är ju 10 månader, och inte vill man ju banta en bebis. Dessutom är hon kastrerad sedan 3 månader. Ja, ja! Vi får se vad domarna har att säga om henne på lördag! Spännande!!

Niffi
0

#22 Måste komma och hälsa på Isa på utställningen, som jag hört så mycket om. Ja givetvis skall jag hälsa på matte också.Flört

La_Joz
0

#23 Det är klart att du ska hälsa på Isa! Du och jag har ju faktiskt redan träffats en gång, så det är klart att det är mer spännande att träffa lillstumpan Isa! Flört

La_Joz
0

Har suttit hela kvällen och grejat med burplaceringar. Vilket jobb!!

Pst. Kan avslöja att Isa kommer (återigen) vara granne med en otroligt söt liten tjej som alla här känner till som magsnuttaren…

Längtar så till helgen!! Ska bli roligt med NW!

Niffi
0

Så spännande! Bara älskar att vi kommer att kunna beskåda hela 2 sphynx-kullar utställda.

Malin-A
0

magsnuttaren kan d va Blondie Oskyldig 

kul d ska bli o träffa lite Crx. folk Skrattande

Malin-A
0

oj, Blondie skrev visst ett väldans långt meddelande..  =)

Leffe
0
Leffe
0

Lycka till ni som ska dit. Hoppas vi får en rapport sedan

La_Joz
0

Åh… Nu är jag helt slut i huvudet! Har jobbat hela dagen och sedan åkt raka vägen till Åby för att hjälpa till att ställa iordning inför helgen. Kom precis hem, och ska ta en snabb dusch innan jag kryper ner i sängen.

Jag ska försöka hinna rapportera lite imorgon kväll, men om jag inte orkar så blir det på söndag. Ha en skön helg allihopa!!

Leffe
0

Sätt gärna upp reklambladet om Cornish Rex iFokus (se "Gör reklam för…)

La_Joz
0

Attans! Hade ju tänkt skriva ut sådana på jobbet idag, men det glömde jag givetvis… Ska försöka komma åt en skrivare imorn!