Godmorgon 20/9
Ja då var man först denna gång!
Godmorgon alla! idag är det en massa plannerande inför ålandsresan ihelgen til hundutställning ! så det ska badas hundar och sys färdigt hösttäcken till hundarna så det inte fryser på båten…. Inget svar från rekryterarna på de två jobb jag var på en första intervju i förra veckan.. jag har väl inte gått vidagre *suck* bara att söka vidare.. man är ju som sagt inte så "hot" på marknaden med två småbarn under 3 år..
Hoppas alla får en fortsatt trevlig dag!

God morgon alla, lite sen till jobbet, köer som vanligt i Sthlm. Idag har vi visning av vår lägenhet som vi ska sälja. Hoppas att det kommer många spekulanter. Jag är allt lite nervös nu när de höjt räntan…
God morgon alla!
#0 Tänk vi är alla lika, ska göra allt i näst sista sekunden…så gör jag med.
#1 det går nog bra. det finns mycket pengar….
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Hej alla. Jag ligger och slappar med kissarna och lyssnar på en väldigt bra deckarCd av Mankell..Idag är en sådan där dag man helst skulle vilja ha pyjamasen på hela tiden..
Nyss vaknat. Den här natten har jag bara vaknat en gång. Brukar annars vakna en gång i timmen (så fort jag rör på mig) pga höften. Men måste ha legat väldigt stilla i natt - fått ont i ryggen istället, men det går ju över bara man rör sig lite.
#0 Lycka till med preparerinf´g av hundarna och jobbsökningen.
#1 Lycka till med lägenhetsvisningen.
#3 Pyjamasen kan jag ha på mig hela dagen idag om jag vill
Sköt om er nu alla

Goddag!
Har suttit och pillat med hemsidan lite, lustigt att det ska vara så mycket som behöver göras hela tiden. För aldrig kan det väl vara så att jag är lat och låter det gå för lång tid mellan varven??
Hur som haver så har vi ju haft lite dataproblem vilket har lett till att hemsidan är flyttad från en disk till en annan. Det skulle vi aldrig ha gjort… Nu måste alla bilder sättas på plats igen för annars stämmer inte sökvägarna och den går inte att uppdatera. Morr, spott, fräs! Vet vad jag har att se fram emot några dagar framöver…
#1 Lycka till med visningen idag!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Goddag har det väl hunnit bli.
Har börjat ta ner datorn nu, från huakatterna. Så nu kommer jag väl vara här lite mera. Ska hämta sonen tidigare o åk ain till stan. Sätta upp lappar på Billing och huskatterna, alltså till salu lappar. Måste köpa blötmat till mammahuskatt. Hon är så mager nu, tror hon har något bekymme med tänderna. Det låter konstigt ibland när hon tuggar. Ska köpa avmaskning också.
Sen måste jag packa för utställningen på söndag. Drömde mardröm om utställninge. För få burar, och de rymde hela tiden, och helt plötsligt var det fel katt med mina katter. Nåja, det ska nog inte vara någon fara va? =)
Lycka till med lägnehetsvisningen. Tror inte svenska köpmarkanaden varit så stark någonsin när det gäller köp av bostad? Det går nog bra ska du se.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Hej på er alla!Har precis kommit hem efter 1 underbar vecka i Turkiet. Det har varit strålande sol, inte ett moln på himlen och typ 2 miljarder grader varmt (läsminst 30 grader i skuggan varje dag). Vi ängnade oss åt det turister gör mest, sol, bad, parasailing, strandtennis, god mat, vin och yatzy. 2 böcker hann jag dessutom. Nu är man tillbaka i vardagslunken igen. Min första kattutställning till helgen. Nervöst! Men det ska bli roligt. Ha en jättebra dag alla!
Lycka till ni som ska på utställning, både hund och katt!!
#1 Lycka till med lägenheten (jag söker själv lägenhet just nu…)
#5 Låter jobbigt..tråkigt extrajobb du fick nu…men det blir nog bra när det är färdigt..
Jag fick inte jobbet som Bemanningsanvarig
Men kom i topp 15 av ca 250 st sökande så man får väl vara lite nöjd iaf..
Bara att söka vidare och ta nya tag, både för mig och AlexH
Sol idag, ska ut med hunden i skogen nu, hoppas alla får en härlig dag!

Nu, ÄNTLIGEN, är jag klar med uppdateringarna av hemsidan. Ont i ryggen nu, men man vill ju bli klar.
Lite nya bilder (behövdes!) och länkar och några småändringar här och där så är vi up to date igen. Kika gärna förbi!
#15 Synd att du inte fick jobbet, men topp 15 är riktigt bra!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
God kväll!
Har kommit hem från min jobbintervju 14 mil bort. Otroligt intressant jobb som det är värt attt pendla för. Passade på att våldgästa min föräldrar på hemvägen samt överraska min man på flygplatsen som är på väg på sin tjänsteresa. Han trodde nog inte att jag skulle stå och vänta på hans taxi där inte. 
Nu är jag så trött efter dagen att jag ska bara slappa framför tv:en med Idol och Heroes, sedan kommer jag sova gott. 
#9 ska kika in på din sida!! 
#10 Håller tummarna att du får jobbet!!
Nu : Idol med en oriental på min mage.
Godkväll!
Sitter o ser idol o surfar lite samtidigt… Är rätt less, imorgonbitti bär det iväg mot utställning och idag har jag insett att massor är kvar att göra. Är så trött så kroppen bara skriker men har en hel del kvar att göra, får vila under idol iaf! :)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
#1 Hoppas att det har gått bra för er idag med visning och allt! Jag vet hur nervöst och jobbigt det kan vara…
#8 Vad tråkigt… *kram*
#9 Tjusigt! Vilken fin bild på 1:a sidan!!! Blir bara så imponerad när jag ser Lethe, hon har ju blivit så stor, Jissa är ju fortfarande en liten kattunge i jämförelse! *ler*