God morgon 18 september
God morgon
Redan 18 september vart tog sommaren i väg? Gillar hösten men tiden far så snabbt så snabbt.
Det så mysigt att stå upp nu för tiden när 3 hungriga små monster sitter på golvet fram för sovrums dörren och vänter med små pip som snabbt går över i "mjaaaaaaaaaaaaaaaauuuu vi vill ha mat" dem är så gulliga.
I går fick vi kontraktet på nya lägenheten och redan 1 november flyttar vi - längtar längtar.
Ha en underbar dag alla
På. måste bara bifoga en bild av Abbe som är lite morron trött

God morgon!
Idag skall jag träffa Heman, Harmony och Fantomen samt Tjorven och Dina. Liten allmän missekoll för att se att mina raringar har det bra (även fast jag vet det sedan länge).
#1 Sötnos Ex Ex, Hälsa Birgitta!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Supertrött just nu. Ska nog ta en liten lur till. Jag kommer ju hem så sent efter mitt ridpass. Parkerade om bilen imorse och Linus fick träna åp att åka bil i sin nya säkerhetssele. Det går så bra. Han njuter av att få se omgivningarna.
#0 Abbe är verkligen morgontrött - vem är inte det? 
#1 Åh, vad sött. Lycka till!
#2 Pussa på godingarna från oss
God morgon ! Allt väl här, sköt om er!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God förmiddag.
#0 Ta det lugnt med flyttbestyren
#1 Lycka till med den lilla söta. Och hälsa till Goldens från mig
#2 Ha en trevlig dag
#3 Kan inte tänka mig att man kan sova efter en ridtur. Skulle nog ha för ont i baken för att sova.
Sköt om er nu resten av dagen

God morgon!
Såååå trött, bli aldrig medlem i Facebook, man fastnar. Men det är vansinnigt kul 

Då är vi tröttast tillsammans!
Ja..min systerdotter bjöd in mig där-så jag är med
men har inte börjat leta efter vänner osv. ännu-bara kollat in henne och hennes kompisars vilda fester, resor mm..Kul!(men ska nog försöka ligga lågt där-ett forum räcker för mig..)
Men läs här så akta så du inte trillar ner i Facebookträsket
!
När jag läste artikeln häromdagen tänkte jag dock på Cornish rex ifokus-det är samma drog för många..Hrum-inte mig då!!
Ha en så bra dag ni kan alla där ute!
Blää, vad trött jag blir..
Någon här som är haj på konumenträtt?
Vi har ju reklamerat vårt larm igen för att det inte fungerar och de aldrig kommer och fixar det. Nu skyller dom igen felet på oss, först var det katterna, nu är det vårt telesystem. Jag blir så trött så nu säger jag snart upp larmet och skiter i pengarna, 8000 spänn åt skogen på ett larm som knappt aldrig fungerat och en massa tid och ork har vi lagt ner i onödan i så fall.

Gå in på sajten konsumentmakt ifokus
#10 Har skrivit där, får inga svar
God eftermiddah! Hrä är allt bra! jag plannerar för min ålandstripp med hundarna.. ska hinna sy klart deras täcken samt hinna bada dem OCh hämta min lille Sture i Avesta… allt innan fredag.. så jag vet inte vart jag ska börja *ler* men NU ska jag kila iväg och hämta mina barn på dagis!
#1 Ursöt misse ! Hälsa Birgitta så mycket!

# 11 - har jobbat med produktförsäkringar i Sverige så är hyfsad mycket innan i konsumenträtt. Annars har jag ett helt gäng jurister på andra sida av gången så hjälper gärna om jag kan 
Man blir lite deppig när man ser löven bli gulare och gulare - snart kommer slaskvädret.
God kväll!
Har haft en riktig slösardag! Har inhandlat en ny klocka till mig själv! Den kostade alldeles för mycket, men det var jag värd!
Hoppas att ni har haft en bra dag!
hehe, nu hälsa jag aldrig för jag åkte direkt efter jag skrev! Men de gick iaf super bra, och de var kul och se alla hennes kattraser och Ex Ex är hur söt som helst, helt lugn efter den långa resan!