Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: om-sajten-och-ifokus
Läst 239 ggr
Leffe
0

Använd ditt fotoalbum

Det är jätteroligt att titta på andras fotografier så jag bara måste göra lite reklam för den fotoalbums-funktion som finns. Ladda gärna upp bilder på Cornish Rexar och andra katter eller bilder på er själva och er familj. Eller någonting annat, det är helt upp till er.

Det är ganska gott om plats i albumet så ni kan enkelt lägga in några tiotal bilder om ni sparar dem på rätt sätt (i formatet .jpg). 

Bilder till ert eget eget album hittar ni genom att:

1. Klicka på Min sida i huvudmeny
2. Klicka på Administrera högst uppe till höger
3. Välja Bilder i menyn högst upp
4. Ladda upp de bilder ni vill visa för andra

cornish
0

Hi,hi jag väntar med spänning på dina foton Leffe!!Oskyldig

Men håller med-det är så kul att se på alla fina Cornishar som finns!!

Kommer snart byta ut mina foton igen-det är kul att varva också!!

AgnetaK
0

Hm, det borde jag verkligen göra… (fast jag har ju inte cornish rex, då, men kanske annat att visa…)

Lullan1
0

Självklart är alla bilder intressanta! Det är bara att ladda upp! Flört

Faxlin
0

#2: Jag har en massa blandat i mitt. Så det behöver inte vara på missar ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

cornish
0

Kul om man byter bilder ofta/ibland också(säger hon som bara bytt en gång..men jag SKA!)
Jag kommer lägga upp mer nya när jag nån gång får tag i min nya kamera-måste nu börja fundera på en annan-den jag bestämt mig för är slut överallt..

Lullan1
0

Har du kollat på internet? Typ netonnet och såna butiker?

cornish
0

Ha,ha ja men jag är ju så förbenat velig!!!
När jag väl bestämt vad jag skulle ha så-är de slut från lev. Kommer ev in igen men de vet inte.
Nej-du menade väl om just denna fanns på nätet förståsGenerad- det har jag faktiskt inte kollat-ska göra det!Men har velat ha kameran direkt-pga Danne är sjuk..men eftersom jag ändå aldrig får ändan ur vagnen trots tusentals affärer runt stan…jag ska titta!

Tror annars jag ska åka till de stora köpcentrumen och kolla-I DAG!!!Fundersam

Lullan1
0

Lycka till, vi väntar med spänning!

Denna kommentar har tagits bort.
Faxlin
0

Nu har jag äntligen cornisar i mitt fotoalbum. Okej, inte mina egna och inte foton, men graverade i alla fall. hihi

Audiatur et altera pars

Lullan1
0

#11 Det måste jag gå och titta på med en gång!

Faxlin
0

#12: Haha, du har ju sett dem. Det är ju bland annat din misse ju ;-)

Audiatur et altera pars

Lullan1
0

Japp, tycker nästan att du ska skriva hans namn under bilden Flört  (Spotless Noa)

Det blev så vackert så jag blev tårögd när jag såg det, jag vill bara berätta för HELA världen att han är min, bara min älskling!

Bara ett förslag; om du vill kan du ta orginalfotot och lägga in också, så att alla får se likheten och hur bra det blev?

Faxlin
0

#14: Då ska jag fixa det. ;-) Skojigt att du vart så nöjd med det. Kan säga att det faktiskt ser mycket bättre ut i verkligheten än på bild. ;-)

Audiatur et altera pars

Lullan1
0

Jag förstår att det är svårt att fotografera glas, med reflexer från blixten och sånt. Det är kul att det blev så bra!

Lullan1
0

Tittade just i ditt album Gråter Det var så vackert *snyft*

Faxlin
0

#17: Vad bra att du tyckte om det. Men du har en stilig kisse. Synd att man inte kan göra honom helt rättvisa i glas dock.

Audiatur et altera pars