God morgon 2007-09-17
God morgon. Ha en bra dag. Själv ska jag gå och lägga mig nu.
Sköyt om er idag.
Godmorgon.
Idag har jag varit riktigt duktig, har hunnit ut och joggat lite innan jobbet. Bara en kortis för jag har himla usel kondition 
Jag och en kompis gjorde en tårta i går som vi tryckte i oss
och sen avslutade jag kvällen med ost och kex så jag kände att det var lite för mycket.
Nej nu måste jag skynda mig till jobbet. Ha en bra dag allihop!

God morgon
Har tvättstugan kl 07:00
Sen ska jag till min sjukgymnast. Det ska bli kul ska vara i gymmet. Ddet ska bli spännande vad jag ska göra.
Ha en bra dag & ta hand om er alla

Och jag ska tvätta nu på morgonen..och är så trött. Jag drömde mardröm om katter inatt och mina bekanta som är jättetrevliga men villken dröm..Det var katter överallt och ungar överallt och jag visste inte villka föräldrarna var och ja herre jösses.Hade lämnat honor på parningar men glömt vart,HMM , kanske dax att ta en kattrast eller..
Jag gick upp i natt och läste kalle anka istället..
Ha en bra dag alla

Kalle Anka är en bra medicin vid mardrömmar
Även jag har drömt mardrömmar inatt och sovit oroligt men blev väckt på småtimmarna av att katterna racade i sängen
Sen sov jag gott resten av natten/morgonen. Ska strax åka till jobbet, ha en bra dag allihop.
Godmorgon! En ny måndag ! barnen till dagis och fortsatt arbetssökande… Väntar på ett samtal från Stures kärleksnäste ;) se om det blir fler Sturebarn i vinter…

Godmorgon i det kalla Jämtland.
Skulle hämta min sons kläder (han hade drömt läskigt, så kom till våran säng). På väg till hans rum råkade jag kolla ut genom fönstret.
SNÖ!!
Hjälp, kallt o jobbigt. Men det var rätt mysigt i endå. I går eldade vi i kaminen i köket. I kväll blir det till o fixa kaminen i sovrummet.
Har försökt hitta vinter kläder åt milton, men int ehann jag det. Tur vu har värmare i bilen.
Och jag ska rida i dag också.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
#6 rid försiktigt, jag hörde av min mormor nere i dalarna att det snöade där igår…. kanske det som dragit norrut? Här spöregnar det och det blir blött ändå… sitter och väntar på lite besök frånmobackens och av kissan78, det ska bli så trevligt
#5 hoppas det går bra med sökandet, själv ska jag invänta lite svar innan jag gör nästa stöt…
Skickar en värmande kram i detta kalla höstrusk!!
Godmorgon!Vaknade för sent, ingen disciplin här inte! Lycka till med vad ni företar er, och glöm inte att det är första måndagen i månaden..det märker ni kl 15.00
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God morgon!
Idag ska jag ta tag i tvätten, har jobbat i helgen så det har inte blivit av. Bebisarna har börjat tycka att sängen är go att sova i så nu ligger hela skaran där…
Ha en bra dag alla!
#8 det är väl inte första måndagen i månaden Eine *fnissar* det är ju mitt i månaden… eller har uppsala annan månadsindelning ? *kram*
#10 Jag funderade över om det kanske inte var någon måndag förra veckan 
Jaha, vad ska man göra idag då? Det visar sig. När jag sitter i arbetsrummet ser jag klarblå himmel och strålande sol. I köket (på andra sidan huset) är det bara tunga, grå moln. Hmm.. undrar hur vädret kommer bli idag. Jag får hålla mig till arbetsrummet så länge.

Gråmulen dag igen!! Men jag ska överraska familjen med en födelsetårta *hihi* Cornish Rex ifokus-tårta, för sidan fyller ju 1år o så länge har familjen stått ut med att jag har suttit fastklistrad framför datorn..
I övrigt så väntar jag på svar om ett nytt jobb o även på om Pippi är dräktig men annars är det lugnt…

#8 hihi-Eine jag vet hur det är när man är hemma hela dagarna..Man tappar tid och rum ibland.
Första måndagen var för 2 veckor sedan..den 3 september..
Minns den väl pga det är värsta oljudet hittills här -av alla ställen jag bott på.
Nu var jag inte i min lgh utan på väg till Ikea..och blev lite orolig för min hund..Hon gillar inte höga ljud-och jag skulle satt på radion om jag tänkt innan..men allt verkade ok när jag kom hem iallafall..
Ha en bra dag alla!
hahah, *skulle bara kolla om Ni hängde med*har nog haft för mycket omkring mig med sjuka kattungar….De får medicin på dag 3, idag……hupp
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Arbete vid datorn nästan hela dagen här och en del telefonsamtal inför kursstarter denna veckan. Tvättmaskinen får jobba, den också. Skulle vilja ha en själgående dammsugare också……. suck!
Sommaren är definitivt slut!
Kelar lite extra med mina två födelsedagskatter, Gorm och Ella (S*Djäknens Gorm o. Graciela) som fyller 10 år idag. Tack Eine för två underbara djur! Hoppas att du hittat rätt bland måndagarna nu!

Goddag!
Jag är sjuk och emlig idag, sambon har smittat mig med en massa stygga bakterier, själv börjar han minsann bli bättre säger han. *mutter* Hade tänkt vara sådär ruskigt effektiv idag, men jag tror jag går och lägger mig istället.
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
God eftermiddag!
Dagen började bra med att ajg fick besked att jag gått till nästa jobbintervjurunda. Hoppas det går vägen denna gång!
Annars har jag ägnat dagen åt att leta efter fler jobb att söka och varit huslig med matinköp, musslifixning och limpbak. Det var läääänge sedan jag var så här huslig. Minm an blir väl chockad.
Nu är det kanonväder här och ska passa på och gå ut lite och njuta av sista solvärmen.
Ha en fortsatt bra dag!

Hej alla!
Hopaps dagen varit bra. Själv har jag haft en hektisk dag och nyss kommit från behandling. Skall därför ta och lyda sjukgymnastens råd att ta en tupplur!!!Återkommer ikväll.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Fel dag..