Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 302 ggr
Melle_bus
0

Äntligen =)

Imorgon för första gången i mitt liv ska jag få träffa en eller rättare sagt flera stycken Cornish rexar……………….har längtat så. Känner mig som ett barn som väntar på julklappar på jul.

Kommer ni ihåg erat första möte med en Cornish rex?

Ha en underbar dag.

Elica
0

Juh - den var precis som man varnar att det inte skall gå till när man köper ett djur:-) Ute på en bensinmacka får jag en 8-månades ung hane i famnet - vetandes att den kommer att bli min! Vitittade glodde nog lite mistänkt på varann, för jag hade absolut inget hyffs om katter. :-)) Men jag kände nog uppfödaren, och vi åkte tillsammans för att skaffa allt som en ny familjemedlem behöver. - Och nu har jag tre rexar…

[Wiveka]
0

På Sollentunamässan, Husdjursmässan, för ca 14 år sedan. Där fanns en Cornish tillsammans med matte och visade upp sig.
Då VISSTE jag att nån gång blir det Cornish, och nu har vi två vuxna och 5 kattungar.

Lullan1
0

Vad skoj! Hoppas att du får dina förväntningar uppfyllda!!!

smirik
0

Hoppas det blir det du har förväntat och säkert mera till Skrattande

RacerDonnans
0

Härligt.
Lite som julafton!
När jag hämtade min lilla Donna -95 på flyget tittade vi in i buren och funderade vad det var för liten råtta som flyttade hem till oss. En underbar, häftig och såsmåningom vacker liten "råtta" som vi aldrig ångrat. Har just nu tre vuxna honor hemma hos oss och fem härliga ungar har flyttat ut för några veckor sedan.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.