Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 636 ggr
majsan
0

Min Blogg

Nu har jag fixat en blogg som är skriven av mina katter ..Inte jag.

Fortsättning följer..blogg

Lullan1
0

Jättekul! Den måste jag följa! Glad

Buffy-co
0

Jättekul-är ju kär i dina katter-så den är lagd till "Favoriter"

Hoppas Nappis också kommer att skrivaFlört

majsan
0

Nappis kommer att skriva som nästa inlägg..Hon vill gärna ventilera sina kärleksbekymmer´och alla fördomar hon har..Skrattande

Dragonrebell
0

Är det bara jag som får luckor i texten på bloggen?

Buffy-co
0

Jag får inga luckor i texten..

Dragonrebell
0

Ok. Då är det min webbläsare som har fått spunk. Vet inte varför. Racer Donnans hemsida blir i spaltformat i kväll. Fattas bara att Firefox säckar ihop för mig snart. GråterExlorern gjorde ju det för mig  för ngn. dag sedan. Har inte lyckats få till den.Skrikandes Så jag hoppas att foxen sköter sig framöver. Det kanske bara är tillfälligt!? Kan ju alltid HOPPAS!

Leffe
0

Kul, väntar på fortsättningen

smirik
0

Kul blogg - ser fram till inlägg från flappisnappisGlad

majsan
0

Nappis har suttit uppe i natt och skrivit..Blir lite orolig att hon spenderar  mycket av sin tid ute på internet..Skrattande

smirik
0

#9 haah Nappis är helt underbar - jag är så kär i den katten att det gör ont Kyss

Eine
0

..Nappis har väl bredband? Då spelar det ju ingen roll om hon sitter och tassar framför datorn i brist på annan sysselsättning, eller hur?Skrattande

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

majsan
0

Jovisst men det är mycket som inte lämpar sig för rara kattögonSkrattande

LinusCRX
0

Vad kul med en blog. Den ska jag följa!

majsan
0

Nu finns även Mormor sippans historia ute..

Lullan1
0

Hahaha! Så sött du har skrivit! Mormor sippan - frånskild! Skrattande

EvaG
0

Kul!

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Buffy-co
0

Ja du, Nappis…det är ju tur att det finns internetdating numera som du skriver - och titta..det funkade ju!!
(tur att du suttit och surfat på nätterna..)

Jag ska ju inte ha ungar jag..ett beslut jag tog i unga år…(ja faktiskt!!JAG ville inte ha några ungar!!!..Det var inte matte som bestämde detta som alla tror -jag har mycket bestämda egna åsikter !Jag ansåg mig inte bli en bra fader helt enkelt..Ville leva livet och-jag var länge som ett barn själv ska jag erkänna.Jag kände mig aldrig mogen..och nu är det för sent liksom)
Men du är en himla snygg tjej du Nappis!!
Din mamma är också helt ok-men du vet hur det är med oss killar..vi vill gärna ha yngre tjejer..säger matte iallafall.(fnys-ska hon säga, matte vill ju också ha yngre - killar…)

Men…min matte har via internet fått kontakt med en annan matte som har en kattunge som ska komma och bo här med mig!!
Det blir kul-men det blir mer som ett syskon-jag får ju inte hålla på och flörta med henne tror jag..lite väl ung är hon..och hon ska ju känna sig hemma här..
Puss på dig snygging!/Buffy

PS!
Rekommenderar bloggen!!-så bra skrivet majsan!!/Annika DS

majsan
0

Tack för det..Snart kommer de danska tjejerna ut och Bjutt är inget för känsliga läsare..Hon är lite gotich..tror jag det stavas, ja ,man kan säga lite mörk och lite olaglig..

Buffy-co
0

Hihihi…väntar med spänning!!Skrattande

(Gillade förresten detta med "brorsan som är så liberal och flyttade till Holland"….haha!!)

majsan
0

Nu är Bjutts historia ute..Skrattande

Lullan1
0

Hihi, underbar läsning!

Buffy-co
0

HAHAHAHA….(JA jag skrattar högt..)

Bjutt är inte bara snygg-hon är en helt sanlöst kul katt..
Hon har attityd!!

Mari - du har verkligen förmåga att få till det!!
Citerar lite bara: " min syster China som är sååå präktig,,Urk. hon skulle aldrig sitta utan att ha tassarna i kors.. Jösses" Hihi..

Sashimis
0

Hahaha!!! Det är så kul att läsa kissarnas blogg! Hoppas på en fortsättning snart!

AnneAlva
0

*fniss*

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

La_Joz
0

Ett ord: Underbart!! Skrattande

Elica
0

Colla katter och bra skrivet! Underbar läsning. :-)