Bilder på Ella

…förtjusande…det är så man "krampar"….

Sessan går inte av för hackor hon heller. Hon är otroligt fin.
Vilka sötisar, båda två!
Vilka härliga bilder!
Måste bara få kommentera vilka underbara ögon #4 har! Underbar färg 
Åh vad fin hon är lilla Ella - älskar blåa katter !!
Sessalie är också jättefin förstås 
Ella är en riktigt goding. Det var nära att hon åkte med hem i handväskan tidigare i veckan 

Jag hade aldrig tillåtit det
Här har varit värsta racet… jag har varit i affären och handlat och tog allt i en papperspåse. Ella har haft så kul… och det roligaste var att skrämma Mäski genom att anfalla honom när han gick förbi påsen 

Hon är så vacker lilla Ella 

Både Ella och Sessalie är så söta så det är sjuukt..
(även om smeknamnet trasselsudd inte riktigt går att sammanknippa med Ella för en annan
…slät som hon är.
Men det ska jag säga som kallar Buffy för "chokladmuffins" ganska ofta-och katten har ju inte ens en gnutta brunt i sig..)
Bilden med benen får mig att tänka så på Danne-hon ser ganska ljusblå ut där…som om hon också hade lite silver??Men på första bilden ser hon riktigt mörk ut..

Nä nån större lejonman har hon inte, kan ju hoppas att hon får lite mer päls och lockar, hon är ju inte så gammal än
Trassselsudd syftar mer på hennes sätt att kamma mattes hår och trassla sig in i det (jag har ju en rejäl och lång blond lejonman
)

#13 Åååh, det är efter pappa, han kunde stå hur länge som helst och krafsa i håret 
#10 Det där med papperspåsar det känner jag igen. Gu va snopen Mäski måste ha blivit när papperspåsen anfaller 
#13 #14 Då behöver man inte någon hårborste alltså. Visste väl att rexar var praktiska 

Vilken bedårande vacker flicka, och syrran också! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

#13 Menade absolut inget illa med att hon är slät!!!
Vet att små cornishar ska se ut så här och älskar verkligen hennes utseende!
Det lät så kul bara med trasselsudd och-nu har jag dessutom en helt logisk förklaring till smeknamnet-vilket jag inte har på mitt egna smeknamn till Buffy - mer än att han är god som en chokladmuffins förstås..
#10-15 känner också igen detta med papperpåsar mm som anfaller!!Kan drabba matte också!Man hoppar högt
!

Åh hon är så snygg Ella! Jag tror att jag är kär i henne och hennes syster! Och då har jag ändå bara sett dem på bild, kan bara tänka mig hur de är i verkligheten. Blir du less på att hon kammar ditt hår så kan hon få flytta norrut och bli frisör hos mig istället ;)

#17 Jag tog absolut inte illa upp
Men kände att jag ville förklara hennes smeknamn då det är en kul bakgrund till det 
#14 Aha pappas gener, vet att flera av hennes kullsyskon har en speciell böjelse för hår
#18 Som det är nu så gör hon ett otroligt bra arbete med mitt hår men om jag tröttnar så ska jag komma ihåg ditt erbjudande 

En sån liten goding!