Söker avelshane
Hej ! Jag söker efter en hane att låna och undrar om det finns någon gärna i Skåne men Stockholmstrakten går också bra.
Har varit inne på Rexringen och facebook kollat men tänkte det kanske finns fler som inte läggs upp där?
Lite om min hona:
Lila Pantern´s Baronessa
Hon är en nätt liten svart dam med anlag för maskning och dilution. Väldigt aktiv och lekig och frisk för övrigt.
HCM UA, FIV och FeLV-testad och blodgrupp A
Söker efter en solid hane dock inga andra önskemål om färg. Han får gärna vara extremt mysig! och ha en rak profil med en stark haka och gärna ha fina vågor.
Om ni har någon att låna ut eller tipsa om någon får ni gärna höra av er.
Vänligen Louise
May Loftunger Klein, Kleloft's, har en vit hane
Synd min hane bor för långt borta för dig. Dock är han ju inte solid utan creme agouti maskad (med homozygot choklad).
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

#1 Tack för tipset Wiveka :)
Egentligen behöver han inte vara solid, färg och mönster har mindre betydelse. Glömde nämna att han gärna ska va blodgrupp A dock. Allt nedanför Stockholm går bra, gärna inte mycket längre bara.
# Ja, jag har sett honom förut han är superfin :) Synd bara ni bor så långt bort. Annars hade jag gärna lånat honom. :)

Jag har en chokladprickig grabb. Blodgrupp A.
Stolt ägare till tre La permer

#4 Hej Monica, Han är jättefin din hane :) Vill gärna se fler bilder på honom om du har några? kan skicka via mejlen kanske? min mejl är: louise.nevstedt@hotmail.com . Kul att han är maskbärare också:)

#5 Tyvärr så blev Abbe fullbokad straxt efter att jag skrev inlägget den 27 oktober.Men om någon bokar av så kan jag höra av mig till dig.
Stolt ägare till tre La permer

#6 aha nej va synd, jag får hoppas att någon avbokar då. Hör gärna av dig isåfall.