MeKs utställning 23 september
Jag tror att vi är några forumister härifrån som ska dit men exakt vilka??
Jag kommer med Line och familjen samt katterna Phoebe, Baileys och Dreamy. :)
Yngsta dottern fyller 5 år så vart ska födelsedagen firas om inte - PÅ EN KATTUTSTÄLLNING!! *skrattar*
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Jag kommer såklart med en hög katter! Kanske har familjen med också. Skulle behöva lite påtryckningshjälp om du förstår vad jag menar!
.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Jag och dottern o katterna ska dit, även kissan78 o mobackens vet jag…. ska försöka få med hela familjen (det är ju fortfarande älggjakt!?!) Såg att dommarfördelningen kommit ut…
Ja som Dolleminas skrev så ska jag dit, det är ju 'min' klubb så annat vore konstigt! ;) Tar med kastraten oxå för engångs skull!! Ska bli spännande o se vad hon tycker, ni som mött henne vet ju vilket ordförråd hon kan ha! ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Skulle vilja komma. Mek brukar ha roliga och lättsamma utställningar

Jag ska ju så klart dit. Med ett antal katter…
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
#5 Visst blir Saga med?? Vill ju se henne igen… 
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Jag ska också dit med mina två. Blir första utställningen För både mig och katterna. Roligt att det är så många härifrån som ska dit.

#7 Vad kul att äntligen få träffas "på riktigt".
Lova leta upp mig. Bör inte vara så svårt då jag har ett gäng katter och lite info på burarna m,m. Antar attdu har fler som ställer upp och hjälper till, men om du undrar något eller vill ha hjälp så bara "hojta".
#7 Ja dina kissar ser jag fram emot att få se oxå!!!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Vi får fixa en iFokus date!
#10 Låter bra!! :)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Jag tror att en blå Texas kommer också 
#12 Han är sååå fin, blir roligt att se honom igen oxå!!
Jag längtar verkligen till utställningen!! Igår började jag redan packa väskan!! ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Kissan78, Men självklart kommer ju saga. Och Pepsi, Skriner, Surt och även Betty (bara som avelshona betty alltså)…
Snart dags….
#14 Åhhh vad roligt, Saga har ju verkligen en speciell plats i mitt hjärta! Lilla söta snurpan!! Fast antar att hon inte är så liten längre! Var ju i Ö-vik sist jag såg henne… ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Hej. Tjorven har anmält sig, men jag vet inte om han kommer med än.

#8 #9 det ska bli jättespännande. Jag har ingen som helst aning om hur det här kommer att gå till. Jag fick ett brev på posten med hur man skulle sy ett burskynke. That's it. Hur vet man vilken tid man ska vara där och så vidare?
#17 Det får du info om när du får bekräftelse på att du kommit med. Sen på plats på utställningen så är det något du undrar över så har jag till job att se att allt flyter på som det ska o att alla är nöjda så jag kan hjälpa till. Det finns även en information som svarar på frågor.
#16 Som jag förstått det så kom alla anmälda katter med! ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Skriv gärna till mig om du vill veta något mer. Eller förresten. Jag skriver till dig och berättar lite.
Kissan78 Toppen med en ansvarig som skall ha lite "utställarvärdinne" inriktning. Kul om alla kom med så ingen behöver få ett trist meddelande att de inte gjorde det. Alltid lika tråkigt när man ställt in sig på att ställa ut och sen får veta att man itne kom med pga för många anmälda.
RacerDonnans, jag ska som vara en allt i allo, hjälpa Solweig att hålla koll så allt flyter, känns som det kan bli skoj! Förra året satt jag i insläppet hela tiden men i år har jag fått större 'ansvar'.
Jo det är ju bra om alla som anmäler får komma med. Klubben gjorde helt enkelt så att det blev en extra domare för att alla skulle kunna få komma med.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Jag har ingen Cornish men jag kommer med en Devon och en Exotic samt min ena dotter och hennes Perser. Det är debut för Persern och Exoten så det ska bli kul.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

#21 Hej!
Vad kul då ses vi. Så du har börjat med ny ras nu. Har du haft Exotic länge? Du får gärna hänga lite med oss CRX folk där ändå!!!
#22 Tack, det var snällt att jag får hänga lite med er. Det var länge sedan vi sågs sist. Min dotter har en Exot som förhoppningsvis är dräktig och nu när hon fick hem sin persertös så blev jag så sugen på en egen men vill inte ha långhår. Av en slump så blev jag erbjuden en Exotictös av uppfödaren så hon följer med hem efter utställningen. Rexvärlden ska jag nog hålla mig kvar i ändå på nåt vis. Burmillavärlden också, har precis startat upp burmilla.ifokus.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Ok. Spännande. Då bor din tös inte hos dig ännu då. Skall kolla in hur det går för er på Burmilla någon dag framöver. Nu skall jag kolla till töserna som skall sova. Min 5åring har en kompis på övernattning så de har svårt att somna.
Alla som skall till MEK. Vi ses och kanske vi skulle ha en fika date? Skall vi fixa lite knytis?

Tycker jag låter jättetrevligt. Jag är på!
Hoppas det går bra för er som ställer ut.

#24 Jag hänger själklart på! Ska fundera på vad jag ska bidra med. =)

Jag tror jag får välja kladdkaka om ni gillar det!?
#28 Om???? Ääääälskar kladdkaka!!!!! Fast bara om den är nötfri… vet att en del blandar i nötter el mandel i sina kladdkakor…
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Hmm jag ska försöka klura ut nåt att ta med, det kan tyvärr hända att min hjärna hinner förtränga det men det är inte för o va snål el otrevlig om jag råkar komma tomhänt, hjärnan funkar väldigt dåligt bara på mig för tillfället. Håller just nu på att memorera mina uppgifter för utställningen så jag vet inte om jag hinner få in en sak till ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Jamen då vet jag vad jag bjuder på… En hutt aloe vera
!!! Får se om det blir som ifjol att jag hjälper till i cafeterian, annars blir jag väl inärheten av den och katterna… Det ska bli sååå kul!!!

Inga nötter här inte!!!!!!!!!
#31 Det kan vi nog alla behöva!!
#32 Åhh vad bra!! Nu längtar jag ju ännu mer till utställningen!! ;) Ska bli skoj att träffas igen!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Lindaluring och AnnaKarin: Roligt att få träffa er oxå, ni är ju nya för mig. :)
#16: Hur gick det, kom du med? ;) Hoppas det, det var ju ett tag sen nu!
#26: Tack så mycket! :)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Vill bara önska lycka till på utställningen för alla er som ska dit!! Jag kan ju tyvärr inte komma men jag kommer hålla tummarna för er!