God morgon 14 september
God morgon
Har fortfarande svårt att ta in att vi fick lägenheten, är så glad att vi nu kan erbjuda vår katter många kvm att rusa på.
I morgon får vi besök av Apan's foderfamilj. Hon skal bo med 5 maincoon katter i ett kämpe hus ute på landet med 2 stora inhägnade uteplatser. Hon får också sällskap av en tonåring på 19 som tycker hon skall sova i hans säng under täcket. Det känns hur bra som helst att lämna Apan till dem om några veckor.
Ha en skön fredag alla
God morgon alla!
Sitter på jobbet och snorar, ingen annan har kommit än och jag vill redan gå hem… Nåja arbetslusten brukar infinna sig så småningom som tur är - älskar ju mitt jobb ju..
Annars började jag morgonen med att torka kräk efter Ruth . Tänk att mina missar alltid kräks när de är dräktiga.. har aldrig slagit fel hittills… Undrar om de brås på mig ?? jag vill minnas att jag kräktes rätt rejält i början..
Nej blir nog inte allt för lång dag i dag måste hemma och ta hand om min lilla bortskämda primadonna ( som idag är instängd i badrummet med fri tillgång på mat och utan störande element som en lekfull jättebebis - Pip och en synnerligen besvärlig plastsyster - Bella. ..)
God morgon!
Min man har precis gått till jobbet och jag har redan lyckats ränna runt i lägenheten och plocka undan inför helgen. Lite trevligt om det ser lite fint ut.
Sitter och väntar på besked om jag går till en andra intervjurunda i nästa vecka. Ska få besked idag eller i början på nästa vecka. Hoppas, hoppas!
Ikväll ska jag på chokladprovning. En present jag fick av mina arbetskamrater innan jag slutade. Ska bli riktigt roligt. Jag bara älskar choklad!
Smirik - grattis till lägenheten. Vad kul att ni fick den! AKtterna kommer garanterat bli överlyckliga.
Anki - får hoppas att du mår bättre snart och att arbetslusten infinner sig snart. Om inget annat låter skönt med en kort dag. Ja, ta hand om söt-Ruth. Hoppas även hon mår bättre snart!
Ha en trevlig fredag alla!

Snörvlar lite fortfarande men mår mycket bättre. Hade ett gäng kattungar härjande runt i sängen i natt, hela sängen skakade!!! Hittills har de inte alls hållt till i sängen, men just inatt…
Ha en bra dag allihopa!
God morgon!Har funderat på varför jag inte känt några fosterrörelser i magen på Tiyata. Men i morse kände jag! Så det finns något smått därinne. Hoppas bara att jag inte måste avstå från Fräsets utställning, jag har planerat den så länge! Men å andra sidan, jag kan be en av sönerna sitta här under dagen.Det är ju kort väg emellan..
Lycka till med det ni har för er idag. Och krya på er ni som är förkylda eller har ont!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Godmorgon! Här är det dagis som gällde i morse, då de har varit hemma denna vecka i höstens första kräksjuka! Jag har roddat med svärmor och mamma under veckan eftersom jag denna vecka naturligtvis, lyckades få två intervjuer inbokade och det ser inte speciellt bra ut i referenserna ifall jag börjar med att "vabba" på första intervjun med rekryterarna *hehe* nu håller vi tummar att jag går vidare på någon av intervjuerna till steg två
Det kommer vara fullt hus hos dig Eine när vi kommer i oktober!! bland sushi och kexglas kommer vi få njuta av små fyrbenta troll!! Det ska bli så spännande… Hoppas det blir många fina bebbar av Tiyata
God förmiddag. Har nyss vaknat. Det är inte bra det här att vara hemma. Vänder på dygnet och börjar bli rastlös.
#0 Måste kännas underbart att komma tillbaka till rätt sida pölen
#1 Jobba inte för hårt när du är dålig
#2 Hoppas du får positivt besked. Håller tummarna
#3 Skönt att det går åt rätt håll
#4 Skönt att du känner rörelser
#5 Skönt att slippa ha barnen hemma
Sköt om er resten av dan

Go morrn!
Tråkdag i dag…men ska snart och få massage av en stark finne som vunnit OS i tynglyftning..hehe- han kan det där med ryggar måste jag säga!!
Seppo är suverän när man har ont i ryggen-en metod från Finland som kräver styrka att orka uttöva..
(Kan rek. honom för de som bor i Sthlm med omnejd-flera åker från hela landet för att komma till honom har jag hört..)
Turligt nog har han praktik bara några gator ifrån mig..
Antar att flera av er som är hemma ser på fotbollen-ha så kul!!
Själv är jag helt ointresserad av fotboll..men min 89-åriga mamma tittar med stor glädje!
Ha en bra dag därute!

God middag,
i morse lämnade jag två ilsket svärande katter med deras stackars "pappa". De får ju inte gå ut ensamma längre eftersom vi inte litar riktigt på att Mauritz gett upp rymningsplanerna.
Jag skall åka till Rom i e.m. och vara borta från älsklingarna i tre dagar…….
Ha en riktigt trevlig helg allihop!
Hade tänkt att ta en promenad men ser att det regnar.. så då väntar jag väl bara på att bussen ska gå mot sta'n. Ska hjälpa till och sortera lite papper. Det är mycket löst som ligger efter att makens farbror gick bort.
Tyke mår fortsatt bättre, tack och lov.

#9 Inga Färjestadsfärger än? 
#10 Näpp, vit som en snöflinga (ehum) är han!

SOV GOTT!! (skriiker som en Cornish…..
)