Mina smarta pojks!
Köpte en sån där hundaktiveringsleksak till mina katter i sommras.
den har varit ytterst oanvänd tidigare men eftersom killarna verkligen visade sitt missnöje ikväll och möblerade om i hallen så åkte den fram.
Funkade finfint! OK.. de hade ju lite olika taktiker för att komma åt godiset
här är båda i full gång!

Juvlig bildserie - men vem var smartast?
Ja vem var egentligen smartast?!

det är det jag funderar på jag också!
En gör jobbet och den andra övervakar och får sin del. Det är som arbetaren och chefen
Var positiv -må bra

Hihi..jättekul bilder-vilket teamwork!!
Jag har en i samma serie,men min hund blev för ivrig av den..De ska snurra runt en platta och får tag i godisarna under…
För enkel för Smilla - men Danne och Buffy gillade den ju faktiskt -men det gick bara att hålla på när Smilla ej var hemma..
Hmm vart tog den vägen i flytten?
La undan den eftersom den inte var bra för Smilla..
Det gäller att ha gott godis i bara-vad har du??
Buffy gillar ju myntapastiller..men inget jag har hemma dagligdags..(vikten..)
Denna aktiveringsgrej du har verkar mycket bättre än min snurra..!

trodde faktiskt inte att de skulle förstå sig på den, men det här är andra gången den är framme och det funkade ju underbart!
har torrfoder i bara. måste ju tänka lite på vikten! har köpt Nutro till Mysli och det e ju lite större bitar så det funkar. Dock så tycker dom att det är lite svårt att få tag på bitarna, men jag tycker att det är bra. annars hade det blivit för lätt nu när Mysli kommit på hur man lyfter på klossarna

åhh, underbar bildserie på bröderna bus! 
Hihi, vad gulliga de är!

Kloka kissar, och så finns det de som säger att katter inte tänker. Hmpf! säger jag om det! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

En sån måste jag bara köpa till Mauritz! Han har ju faktiskt lärt sig att använda den lilla aktivitetsbollen nu.