Gratis Ever Clean i Sthlm
Hej!
Ny djuraffär på Vasagatan 10 (mellan T-centralen o Sheraton) delar ut gratis 6 kg Ever Clean idag. Den heter Solna Zoo i City.
Själv hinner jag inte, men så anslag utanför min port i morse….och hoppas nån annan kanske har möjlighet att utnyttja erbjudandet.
Annika
Attans att det är så långt dit….

aha ska gå dit
kanon, man kanske skulle ta sig en tur….
Måste försöka ta mig dit. Tack för tipset

Tack snälla för tipset..men är rädd att jag redan är för sent ute..de tar nog slut fort..
Men det var supergulligt av dig att tipsa oss här!!!!!!
Hoppas någon hinner få tag i en förpackning-ingen dålig drive!!
oj, bra erbjudande.. har dessvärre lånat ut mitt busskort idag så är fast utanför Sthlm..

Skulle varit guld om jag bara hade bott i Stockholm.
Men det är en sån sak som verkligen gör att de syns, i alla fall i kattkretsar. Smart drag!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Det är så klart Ever Clean som vill få ut sina produkter när det är en ny butik som får nya kunder. har pratat med en kompis vid 13.00, det finns kvar….de är även gratis nånstans i Bromma!
Vet ni att en låda Ever Clean kostar 13kr för sand och 4 kr för låda att tillverka…….(fattar så klart att arbetskraft/frakt/markadsföring kostar men iallafall)

Min vet har delat ut Ever Clen sanden under en lång lång tid.Har för mig att jag fick den första när jag vaccinerade förra kullen som blir ett år på söndag.
Stolt ägare till tre La permer
Fick tag på gratissanden vid 17.30-tiden. Återigen tack för tipset