Visst är hon vacker?
Oja, hon är jättevacker!! 
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Aha! Kan hakan vara sådan på en kisse? ;-) Jätte fin och harmonisk helhet. Gratulerar både dig och uppfödaren.

Hon är vacker som få…
(Och jag tycker mig se likheter hos en viss prinsessa Rory.."Vilda"…
)

Ja,,min lilla Hönapöna,poppsnöret..Hon är ljuvlig och hennes haka är fantastisk,,Och villken päls hon fått..
Lycka till i framtiden med den lilla gosingen,Jag är så glad att hon bor hos dig Eine
Hon är supervacker!!
tack alla, och särskilt Uppfödaren- majsan!
#6 Jättefin tjej du har där!Rakare profil än vad HP har men jag älskar varenda millimeter på HP, precis som hon är.Och hennes lockar är helt fantastika nu!Hon ska ställas ut på Fräset på söndagen 30/9 och på SNRF 6-7 oktober.Sedan blir det lugnt ett tag.Hon gillar folk och utställning tack och lov!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Ja..mer kort på mina bebisar..jag vill ha bebisar NU..Oj vad man saknar att ha små bebisrextassar som springer runt överallt..

Hakan är verkligen fantastisk, ja, hela katten verkar vara det 

Kan bara instämma, en så'n haka har jag aldrig sett på en hona tidigare tror jag. Och vilket uttryck hon har, ser så intelligent ut!
Otroligt stilig tjej! Grattis!
Otroligt fin kull detta majsan :) HönaPöna är ju otroligt social *ler* Ska få förmånen att kela med henne i oktober!
Härlig bild, jättefin katt!! Grattis!!
Fina fina missan! Verkligen en riktig skönhet. Och som sagt, vilken fantastisk päls! Nu blir jag jättesugen på att våldgästa dig och titta på henne i verkligheten också. 
Hon är jättefin!
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Hon är helt underbar!! :) Tror jag kommer och kidnappar henne ;)
Eine! Vilken snygging!!

Wow, hon är verkligen superfin!!
Kattnappning..Nu får jag nog försöka komma ihåg att låsa på nätterna..hmm.Jo hon är en härlig pusse-katt!
Jättevacker Höna Pöna Eine !! och hon ser klart smartare ut än vad namnet antyder…
Minttu är också en snygg dam !! Roligt när rexarna visar framtassarna på utställningar.
och Majsan - Du ska bara vara jättestolt över dina snygga avkomlingar !

Jag är stolt och jätteglad att de får komma ut på utställningar..Nu är det bara min svarta lilla Pride eller stina som hon heter jag inte sett sen hon var 14 veckor..Hon bor hos en fodervärd..Hennes debut på show blir på BIK utställningen den 13 okt..det ska bli spännande..Tur nog så visar inte jag henne utan Suzzie som är fodervärd..

Vilka vackra tjejer. Helt underbara! Härlig utställningsdebut också

Vilka skönheter! Grattis, Eine!

Grattis till NOM båda dagarna! Visst är hon vacker lilltjejen, ja syrran också. Det ska bli så kul att få se henne och dig, Eine, på Fräsets utställning.

hon är super snygg Eine och grattis till 2 x NOM
Tack goa vänner! Tänk , jag blir alldeles rörd. Och hon är smart, hon heter eg S*Faries With or Without you!En mycket vacker låt (som jag hörde på radion häromnatten majsan!)

Mycket fin tös Eine. Härliga hakor syskonen har!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Ja-visst är det en underbar låt!!Och superbra text….
Så..självklart en underbar katt

Grattis till det fina resultatet Eine, men det var väntat tycker jag, hon är ju så vacker! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.