Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 529 ggr
AnnaS
0

Min marsipangris!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I ett rus av nässpray, huvudvärkstablett och Cociliana Etyfin så fick jag för mig att fota min lilla marsipangris och hennes systrar Flört

Här är S*Jazz-Annas White Sister

AnnaS
0

S*Jazz-Annas Rosanna

AnnaS
0

S*Jazz-Annas Pamela

Liss
0

Åhh.. vad vackra dem är:)

Och krypa på dig:P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Aje-T
0

Har sagt det förut, de är helt ljuvliga Anna!

rexmamma
0

Dina fina underbaringar KyssKyss

LinusCRX
0

Sötnosar!!!! Man kan verkligen vila ögonen på dem lääääänge

EvaG
0

Säger bara en sak Herregud vad häftigt!

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Lullan1
0

De är ljuvliga! Glad

A-M.H
0

…..helt ljuvliga….åh den lilla vita prinsessan….men…ähum..host ..harkel..pojkarna då….min Gunvald….?????Ledsen

Lullan1
0

#9 Anna har väl somnat av ren utmattning efter den medicinkicken hon fick! Skrattande Det kommer kanske fler bilder när hon vaknat igen?

AnnaS
0

Jag är snörvlande vaken! TACK allihopa för era fina ord om mina små prinsessor!

#9 Batterierna tog slut!! Dessutom så var det bara flickorna som sällskapade mig i soffan… Ska försöka ta bilder på grabbarna också!

A-M.H
0

#11…..Generad….tack…ja du vet vi väntar sååååå…..och en svart stor pojke här väntar på en busig lekkamrat…de två lite äldre också..så de får pusta ut..mellan racen…

[Silkwaves]
0

Åhå Anna - nu förstår jag - kanske … Generad Ska marsipangrisen stanna hos dig ?? Om inte så - du vet frimärke och brevlåda med adress Ingarö - eller A-M H kankse kan ta med henne när hon hämtar grabben Flört

majsan
0

Verkligen fina och den marsipangrisen kan man ju bara äta uppSkrattande

Sashimis
0

Oj vilka snygga söta tjejer! Marsipanen kan gärna få flytta norrut ;)

AnnaS
0

Marsipangrisen stannar hos mig Skrattande Men hon kan beskådas på utställningen i Tibro och på Birkas utställning på Solvalla Cool

Tack igen allihopa! Kyss

emiya
0

Älskar marsipan i alla former!

Spotless
0

Mums vilken goding hon är din vita marsipangris. Tycker att du lyckades mycket bra med bilderna trots förkylning och "droger". ;)

Elica
0

Jättesöta allihopa!Kyss

#12: A-M.H: Om din nya pojke är nogot att jämföra med min lilla padda, har du rätt: Lite päronformade grabatter behöver pustpauser. Samtidigt är det den bästa bantningskuren att härja runt efter (eller före) en liten svar yrvind.Räcka ut tungan 

Det är sååå skönt att se dom "gamla" katter och leka som futtiga barn.

Strawberrygirl
0

Den lilla marsipangrisen är ju helt underbar! Ska bli kul att få se henne i Tibro. =)

Buffy-co
0

Marsipangrisar är ju gott…
och rosa näsor är sååå söta!!Underbar är hon!

#12 Ja jag undrade också var lille Gunvald var….och..vet preciiis hur det är att gå och vänta…
.Waiting…………..Sigh……………Ruminate

Hoppas batteriet är igång i morrn så vi får se lite nya foton på Gunvald!
(du känner väl ingen press nu AnnaS..Flört..Men mer foton vill vi ha!!
Lite svårt att sova i natt-två hundar ligger och vräker sig över min säng..Buffy sover i linneskåpet..när vi nu har nattgäst i form av min kära grannpumi Lyztrah….
Jag blev lite barnsligt fixerad vid smileysymboler..
Krya på dig!)

smirik
0

Marsipan är gott!! super fin tjej

[tikkidews]
0

Jag gillar nog Pamela bäst ändå……men jättefina bilder på dem alla!!

AnnaS
0

Tack igen allihopa!! Skrattande

Jag har ju "rangordnat" dem lite efter hur jag tror de kommer att utvecklas. White Sister är ju så "ful" som en Cornish Rex-kattunge bör vara om den ska bli riktigt bra. Rosanna är korrekt och jag hoppas hon fortsätter vara korrekt, hon är inte särskilt extrem men korrekt är ju kanonbra! Lilla Pamela har redan nu väldigt brett huvud och jag tror hon kommer att bli bredare och det gör att öronen trillar ner ännu mer… Hon har nästan ingen haka alls och hennes profil är inte mycket att hurra för. Men hon har en fantastisk kropp med skyhöga ben och är en superdupergullig tjej Kyss

LinusCRX
0

Solvalla!!!! men då måste jag komma förbi och kika!

Eine
0

man ska inte döma enbart efter utseendet, det har vi väl lärt oss? Det är insidan som håller i längden..gosetroll hela bunten!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AnneAlva
0

Vilka vackra små damer du har. Är svag för vitt, förstår att du behåller den lilla marspiangrisen hemma. Glad

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex