Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettavel-genetik-och-uppfödning
Läst 204 ggr
Buffy-co
0

Tipsar ni om ifokus??

Jag kom på en sak nu bara..funderade på "alla kattungar" som försvunnit från oss….
(har en del kärlekar som jag undrar hur dom har det nu och hur de ser ut nu..)

Vi är ju många som är engagerade i alla kattungar som vi "har här"…vi "lever med dom" i minst 12 veckor..

Ja vi är med ännu tidigare ibland - vi gissar kommande antalet  ungar utifrån bild på mammans mage…och sen har vi koll fram till att de små sötnosarna säljs..
Ibland även med smärta från några av oss som varit kära i en speciell kattunge..oftast har man någon favorit.
Och vi följer uppfödarens våndor när ungarna flyttat…

Min undran är-försöker ni få kattungeköparna att bli medlemmar här? -informerar ni om att deras unge redan är en kändisCool här??

Vi har ju flera kattungar som dyker upp här efter flytt -det är ju så KUL!!
Men en del ser vi inte röken av..

Lite nyfiken undrar jag alltså hur ni gör - "marknadsför" ni Cornish Rex iFokus för era kattungeköpare??
Har ni något infoblad om Cornish Rex iFokus att ge dom?

För visst är sidan trevlig och då får ni kanske ännu mer rapporter om er älskade kattunge på köpet!

(Annars-de som inte vill vara med här-det får man ju respektera..Men jag vill iallafall gärna se foton sedan på dom som kattungeköpare förhoppningsvis mailar till er..Tror inte jag är ensam om det!Fundersam
Men jag förstår om ni som uppfödare inte hinner med-men det är kul när ni gör det!)

kissan78
0

Jag har tänkt skicka med en sån där knapp med kommande kattungeköpare! Men nu har jag ju inte ens en hona än så det lär dröja ;)

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

AnnaOAstrid
0

Ja, jag är ju här på det viset, tipsad av Rexmamma alltså! Skrattande Hon är bäst!

Buffy-co
0

#2 Ja - det är tur att vi får "ha kvar" några ungar här!!Skrattande
Anthon är ju också med..samt flera andra..

Det är dock ett litet mörkertal också…Cool