Fantastiska djur!
Jag har också hittat in på den här sidan en gång!
Dom ser väldigt läckra ut 

Ja, den är bra,,Kanske ska jag ha detta som min andra ras eller

#4: Visst måste han väl vara på rymmen? Är det inte kopplet som hänger där på sidan? Hoppas att de är chipmärkta!
Man kanske skulle starta upp Hittesniglar.ifokus?

kan ju vara en sån där sommarsnigel också..folk borde inte skaffa snigel och sedan lämna dem vind för våg när de åker hem till staden igen
Stackars sommarsniglar, de är ju inte vana att klara sig ute själva och skaffa mat .Fy så folk beter sig..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Ja, eller hur..Bara för att de har ett hus så tror folk att de ska klara kylan,,hihi
Sen har jag hört att det är jättemånga som glömmer att snigelsäkra sina hem! Låter ölglas stå framme, eller låter salt som har spillts ligga kvar på bordet. Det är otroligt ansvarslöst! Såna borde inte få ha sniglar alls, tycker jag.

:DD

Vad underbart!!! Sitter och skrattar så tårarna rinner och barnen undrar oroligt vad som står på.
Och era inlägg är ju minst lika roliga som hemsidan….

Herre min tid vilken rolig sida! Har precis för mig att jag sett något liknande innan, men tack så jättemycket för ett gott skratt!
Mailade ut länken till mina arbetskamrater och de fnissade hela eftermiddagen åt Rasse och Plättan! 
..undrar om de är chipmärkta..?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#14 Och undrar var om dom nu är det.
Jag gillar den sidan, dom tar verkligen upp mycket som vi uppfödare gör och säger, lite mer ironi men ändå, det är bara för härligt.
Usch! Gillar inte sniglar.

Hahahaha…..- ge er!!!