Bildbomb S*Pontemonte´s kissar 3 v
Håll till godo för dessa små godistroll!!

Åh, vilka godingar!

Nämen ooh! Namnam…..:)
hm dumma fokus :( den error flunkade mitt i min uppladdning.. se om det går bättre nu ;)
tinkerbell
Så nu gick det ju jättebra att ladda upp några godingar för er att njuta av..

Men dem är så söta när dem är så där små 
Sötnosar allihop 

Halledussingen så söta! Vilka små pluffnosar de är allihopa! 

Vilka små underverk! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Men sånna sötsaker! Så små.. :*

Ja, NU snackar vi bildbomb! Ska erkänna att jag blev lite snopen i natt när det vara bara 2 bilder i tråden. Att de är ljuvliga, de små, tycker jag givetvis fortfarande!
Jag skulle kunna tänka mig lite fler bilder på Tyke! 
#17 Tyke vill gärna till Gotland för att utforska sina rötter

…vil bara kommentera att jag sett dem live idag….hållit i dem…fattar ni att jag hållit i två lila…exclusiva missar….liiila…det är inte varje år det…jättefina..tur man inte kan ha fler….
De är ju helt underbara. Förstår A-M.H hatt det måste ha varit helt ljuvligt att få gosa dessa småttingar! Hur många tog du med dig hem :-)
Han är ju superdupersöt!
Wiiii vilka söta små GRISAR! Hiiihiii. Jättegulliga verkligen.

så söta. 
jag hade nästan inga bilde på Tyke denna hade jag åxå dock tog säkert 150 bilder men de flesta blev suddiga…
Timon till höger och Tyke till Vänster.
Tyke längs till vänster ;)

Ojojoj vilka gosingar.
Älskar bilden på #8. Underbar!!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Ja de är verkligen jättefina alla! som ni ser fotade jag nod lille theo mest
Jag har aldrig varit speciellt förtjust i svarta katter (trots att jag har haft en svartvit huskatt tidigare) men jag blev alldeles betagen av Theo när jag fick träffa honom i verkligheten.. De är alla jättefina i denna kull.. men Theo har något lite extra! se här så lyckades jag åxå över bygga min "fördom" mot svarta katter *LoL*
en till Theobild…
Helt underbara små snuttar! så söööta!!
#28 åhhhh !!!

Tindra är ju bara "för mycket"…….*suck*….
Är hon bokad???(snälla,snälla säg det…
..)
Men jag har ju mitt hjärta hos en liten Vilda redan..
(finns ju dock mycket plats i mitt hjärta….det följer inte hjärnan precis!)

#27 Alex vad säger du ….inte förtjust i svarta katter…..kom o träffa min Ciggeslyngel i Tierp så kommer du attt bara vilja ha svarta katter…
(o Gunvald när han blir äldre)
#30 Buffy..jag har gosat den underbara lilla lila damen..*puss*
…det går ju inte att jämföra lila och brunspotted…men du vet..the first impression lasts…så det är klart lilla Vilda "vinner"…
men egentligen så går inget upp mot färgen hela dagen….svart…
#31 jo ja…
fast bara fram till nu ! nu har ju lille Theo formligen omvandlat mig! *fnissar* Ser så fram emot Tierp utställningen och få träffa Cigge! Hoppas jag får tid till att sitta ned och prata med alla Crx folk.. jag har ju erbjudit mig att gå assistent för första gången så vi får väl se hur det går.. kommer vimsa runt över hela utställningen antagligen 
#30 i måndags när jag fick nöjet att gosa med alla de små.. så var hon inte bokad.. klart du ska ha en jämnårig lekkamrat till Vilda
Det är nog bra för ditt hjärt om du ringer Wiveka och bokar in en gosstund *fnissar*
en till Tindrabild med Theo i bakgrunden

#32 Naaaj….inte bokad!!*försöker andas lugnt*….
Hon är ju ljuvlig..
Är det inte lite mönster i henne också??eller är det "spökmarkering" el. vad man kallar det?tyckte det var något i ansiktet..#9?
Men-inte kan jag ha en till inte, nu ska jag vara en pålitlig fodervärd och inte hålla på och "flumma"-men drömma kan man ju få göra..(Vilda och Tindra
-sött!)
OK-åka och titta vore kul-men hur kan man då åka hem igen utan en bokning gjord..?
#31-hrm…vem var det som satte lila i huvet på en???
Dessutom-jag tycker lila är lite likt blåsilver..eftersom det är ljusare än blått..och blåsilveragouti var ju Dannemannen..
Hm-nej nu ska jag sova!!
#33 jag tror det bara är spökmarkeringar de ska alla vara solida tror jag..
Gud vilka godbitar!
Välkommen hit!!!! Vi kan prata om fodervärdsavtal om du vill
Alla kattungarna har spökmarkeringar, ser det ut som i alla fall.
Nu när jag har kommit från London, åkte i söndags, så springer det kattungar runt benen…..