Till vetrinären igen!
Jaa imorgon blir det en tripp till vetrinären igen, vet inte hur många gånger jag har varit där sen i våras. Har upptäckt att Didi har knölar på magen, brevid ärren från kastreringen som gjordes för två månader sen. Vet inte varför vi inte har upptäckt det förens nyligen, ifall det beror på att hon inte har varit lika kelig sen Jumbo kom, eller om det märks för att hon har gått upp i vikt efter kastreringen.
Fick iallafall en tid redan imorgon, så nu är jag lite nervös. Hoppas att det inte är något allvarligt, får vara bra med sådana saker nu.
håller tummarna för att det inte är något allvarligt!

Usch då, hoppas det bara är fettknölar!
Hoppas det inte är något allvarligt.
Usch, hoppas att det går bra. Det kanske bara är ärrbildning?

Usch vad tråkigt, jag hoppas verkligen det visar sig vara något helt ofarligt. Håller tummarna för er imorgon!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Hoppas att det inte är något! Håller tummarna!
Trist! Tänker på er och önskar att det är lätt fixat…
Tråkigt. Jag hoppas du det inte är något farligt. Håller tummarna!
Nu har vi varit hos vetrinären. Ska på återbesök nästa torsdag och se hur det har utvecklats. De flesta av dom knölarna som jag har känt sa hon hade med kastreringen att göra, men det var en som hon tyckte var lite misstänkt då den inte var i närheten där dom har opererat, inte en stor knöl men den är ju ändå där. Så vi ska se om den har växt eller krymp tills nästa gång. Hon sa att det antagligen bara är en fettknöl men att det är bra att vara observanta. Så nu får vi se vad som händer nästa vecka. Hoppas den är borta då!
Åh, vad skönt att du ara fått det uppkollat. Jag hoppas att den är borta till nästa vecka. Håller tummarna!
håller tummar och tassar här med!

Trodde faktiskt att det var knölar efter de undre suturerna..att det blivit någon inkapsling eller så.Så det var ju skönt-Hoppas nu att den andra knölen går bort till nästa vecka!!