Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettövrigt
Läst 529 ggr
kissan78
0

OT Ett brev kom i posten...

Idag fick jag ett underbart brev på posten, innehöll massa pyssel så jag kan sysselsätta mig med något roligt på dagarna när jag annars bara går o grunnar. Tusen, tusen tack Cherish!!!!! Du är underbar!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

chikan
0

Det är så himla roligt att få RIKTIG post. Om det inte är räkningar då förstås! Vad snällt av dig cherish att skicka överraskning (?) till kissan78!

Lullan1
0

Vad skoj, det är alltid välkommet med lite uppmuntran!

kissan78
0

Kan ju säga att det var precis vad jag behövde idag!!! Nu ska det pysslas, inte idag bara men i helgen o till veckan!!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

cherish
0

Oj så rörd jag blev över att läsa det här … *tårar i ögonen* Tack hjärtat! Dina ord värmer verkligen …

Du är en sån underbar person och jag ville helt enkelt pigga upp dig lite nu när du är nere … jag är ju ett pysselfreak så du kommer att få mera .. och sen vet du ju att du har en stående inbjudan att komma hem till mig oxå!!! *ler stort*

Kram, kram från en glad Cherish!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

RacerDonnans
0

#3 Härligt att höra. Du är väl värd överaskningen. Pyssel är en underbar sysselsättning. Du får rapportera sen vad du pysslat och knåpat ihopGlad.
#4 Cherish. Tur att det finns några som du. Många är som jag tänker mycket men har svårt att ta initiativ, men du lyckas komma på det där lilla extra som gör andra runt dig glada.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Buffy-co
0

Vad kul att du fått något som du tycker är roligt att pyssla med!!
Nyfiken på vad det varHemlis
Och -vilken gullig kompis du har - Cherish,som fixat detta åt dig.. eftersom hon bryr sig om dig !!!

Jag tänker på dig och hoppas det snart vänder!

#4 Du får en stjärna i himmelen för detta - det vet du!
Det man ger får man igen!
Jättegulligt av dig-det är sånt man behöver när man mår dåligt-få veta att andra bryr sig och tar sig tid!
Jag har förstått att du själv har besvär med värk mm så du är guld värd!

Dendrobiums
0

Vad innehöll brevet då?

Kramar om min vän!

kissan78
0

Åhh brevet innehöll papper, pennor o massa andra fina saker att göra kort av!! Ska bli så skoj att pyssla!!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

EvaG
0

Kul att få tänka på lite roligt.

Medarbetare på Vilda västern iFokus