Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 5391 ggr
AnnaS
0

Klösmöbel IKEA

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är den, tog en vända förbi och fick gå igenom HELA varuhuset med skygglappar Flört

Den heter Bästis Blond, 180 cm hög och kostar 795 kronor.

AbigailGabble
0

Men det var ju ännu bättre information än jag kunde ge! Skrattande Tack, Anna

AnnaS
0

Bredden är, om man mäter på fotot och räknar lite, ca 1 meter Glad

Buffy-co
0

Wow..-oj-var den så bred uppåt-men den ser ju ut som ett träd!
TACK!!!snälla Anna för att du var där och fotade!!

Lustigt..la precis på luren till Ikeas kundservice och skulle gå in här och berätta…
Har ju dock ingen bild-så superbra!!

Det fanns 27 st i Skärholmen och 30 st i  Barkarby när jag ringde!!(Stockholms-Ikea hus)

Passade på att fråga å Chikans räkning..Tyvärr finns den inte i Uppsala!Hon sa att den kanske inte skulle komma in där heller..så du får kanske ta en utflykt till Sthlm..
Ikea i Barkarby(Järfälla..)ligger ju på rätt sidaFlört stan..Lite mindre och lugnare där än stora i Skärholmen, tycker jag som är stresskänslig…

PS.Måste nog göra en utflykt till Barkarby i eftermiddag….Oskyldig
Visst vill VIlda ha en sån Anna??(hmm kanske väl hög i början..)DS

[LillJonna]
0

den ser ju mer ut som en sko hylla, hahaha :P

[LillJonna]
0

inte skohylla, utan sån där man hänger kläder på förlåt, fel, hehe

AnnaS
0

#3 Det tror jag säkert Skrattande

#4 En väldigt hög skohylla i så fall! Flört

Buffy-co
0

Hmm konstigt-texten försvann i mitt inlägg ovan om info-så ni kanske får uppdatera om ni vill läsa var den finns-har redigerat in det nu!

kissan78
0

Åhh den var ju jättefin, tom maken skulle kunna tänka sig en sån!! :) Å så har man inte råd… :(

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Dendrobiums
0

Den var ju jätte fin! Men den finns inte på IKEAs hemsida. Vet du varför? Den kanske inte finns på alla varuhus?

AnnaS
0

#9 Jag tror den är väldigt ny… Det är nog en sådan produkt de kollar efterfrågan på först innan de skickar ut den till alla varuhus.

Dendrobiums
0

Okej, vilket IKEA var de du va på? Fanns de många eller? Är som intresserad *hihi

AnnaS
0

#11 Skärholmen och Barkarby i Stockholm har båda ca 30 stycken  och varuhusen i Göteborg. Jag har varit på IKEA i Karlstad

AnnaOAstrid
0

den är ju gööör stor!

AnnaS
0

#13 Ungefär som en välbyggd karl, 1,80 lång och en meter "axelbred" Skrattande

Jahapp, nu har Emma spytt i den gamla klösmöbeln. Så synd, måste jag köpa ny då? Flört

chikan
0

TACK TACK TACK! för hjälpen både AnnaS, Abbigail_Gabble och Byffy_co! Attans att den inte finns här… Ledsen Vet inte vad jag tycker än. Skulle behöva fundera lite och kolla på den live. Men jag brottas mellan att tycka att den är skitcool och alldeles perfekt och att tycka att den är lite too much. Har skickat bilden till sambon, för att höra vad han tycker också.

cherish
0

Wow så häftig!!! DEN skulle jag vilja ha .. frågan är bara VAR jag skulle få plats med den … *hmmmm* Nu måste jag hem och mäta och visa maken .. kanske kan jag ta med den hem från IKEA Sundsvall när jag åker dit och scannar Phoebe isåfall … ;)

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

AlexH
0

åhh vad häftig! villha!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

JohannaK
0

Nä dra på trissor! Hoppas Hoppas IKEA Kållered eller Bäckebol har fått in den, ska dit på tyg jakt på lördag!

Lullan1
0

Vad roligt att du tog en bild på den till oss! Tack snälla Anna! En sån önskar jag mig jättejättemycket!

smurfan-13
0

WOW!

Hur "djup" är den?

Måste kolla om den finns här i linköping. Kanske går den att beställa annars?

Liss
0

Men jag måste ju fråga då: Är de hyllplan bakom grenarna så katten kan ligga eller hur funkar den?:O Den såg för övrigt riktigt snygg ut.. den skulle jag nog vilja ha..men undra om dom har den i Linköping.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Natali
0

Åhh, en sån vill jag ha! Undrar om de har den i Sundsvall. Så kanske jag kan pipa i väg från utställningen om två (!) veckor o köpa. (Om jag har "hittat" pengar vill säga).

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Tette81
0

SNYGG!!!! Det trädet skulle passa både katterna och vårat vardagsrum sååå braRäcka ut tungan Måste ha!!!Skrattande Kul när det kommer något som både är snyggt och praktiskt!

A-M.H
0

#14..Anna..absolut, det är ju som ett tecken..släng mig…köp ny..släng mig….köp ny…Oskyldig

..tack o lov så kommer vårat "monster" från ebay vilken dag som helst så även den nämnda våningssängen så jag skulle inte ens våga knysta om mer "möbler" för sambon..då tror jag han skulle "flippa " ur…och det vill jag ju inte…..Räcka ut tungan

cat-malou
0

Är det verkligen bara jag som avskyr den och aldrig skulle vilja ha in den i mitt hem? Visst, den är verkligen annorlunda och kanske, kanske att den ser bättre ut i verkligheten än på bild…

La_Joz
0

Jaha! Då blir det en sväng till Ikea nån dag efter jobbet. Måste ju fylla upp min tomma vägg i vardagsrummet med nåt praktiskt!

chikan
0

#25 Mjae. Jag kan som sagt inte bestämma mig för om jag älskar eller hatar den! Räcka ut tungan

smirik
0

#25 hehe naaah vet inte om jag hatar den men skulle nu inte ville ha den - men tycker det är roligt med anderlunda grejar - mer av sånt för det är allt för många tråkiga likadana klösträd

AbigailGabble
0

Jag håller med smirik, jag är också osäker på vad jag tycker om den (har lite svårt för "armarna", hade nog hellre sett lite mjuka rundade former av nåt slag), men det är kul att det dyker upp nåt annat än de vanliga klösträden. De är minsann inte heller så roliga alltid. Jag gillar annas den där lilla kattsängen i rotting som Ikea har, den som är en koja nertill och sovplats upptill. Inte mycket till klätterträd, men fin!

AnnaS
0

Jag tycker den är mycket bättre än alla lurviga saker med tassar eller tigermönster på Skrattande

Måste erkänna att jag bara antog att hyllorna bakom är till för katten att sitta på. Det ÄR i alla fall någon sorts hyllor bakom som är lite onödigt stora bara för att vara fästen…

Buffy-co
0

Tror jag ska åka förbi och kolla in denna i dag-eller i morrn…

Håller med #29 om att jag också hade velat ha formen mjukare…synd att den är så skarp..Gillar mer runda former- i allt!
Tycker inte ens om fyrkantiga raka rum-hellre sneda tak och mycket vinklar..(min första lgh var en  taklgh*suck*)
Gärna hus som de i Järna(-antroposof-husen i blått mm..)
Min hjärna klarar inte "inrutade" saker och liv…Cool

Så -jag tycker att denna är mycket finare än de vanliga klätterträden-även om det finns fina i vitt (eller de i klara färger..)tex…
Men dessa med tassar och tigermönster är jag så less på-men alla har ju som tur är olika smak!

Dessutom-den är ju inte så hög-bara 180-så jag tror inte den ser så "monsteraktig" ut när man ser den "live"…även om jag hade velat ändrat formerna lite.

Håller ju på med min egenhändigt skapade klättervägg på garderobssidan också …haha..får se när den blir klar!Generad
Ska visa bild här då..

Lullan1
0

Min arbetskamrat skulle åka till Stockholm idag och besöka Ikea på lördag, så jag gav henne i uppgift att NOGA studera klösträdet!

Är sååå himla sugen på det, gillar att det ser lite annorlunda ut. Håller med AnnaS om att alla gulliga klösmöbler med tassar på inte är så roliga…

La_Joz
0

#32 Håller med dig! Visst är de praktiskt med gulliga klösmöbler med tassar, men kanske inte alltid så kul att ha i t.ex vardagsrummet. Vårt vardagsrum är ganska "rent" inrett, så jag skulle aldrig sätta in ett klassiskt klätterträd där. Katterna får ha sitt i datorrummet istället. Men det där trädet skulle faktiskt kunna få en chans!

EvaG
0

Ett sånt klätterträd skulle man ha.

Medarbetare på Vilda västern iFokus