Rapport VK
Nu är jag hemma och jag är trött! Det har varit en intensiv men trevlig helg i Göteborg. Ruskträsk är FET kan man säga
Men han fick sitt certifikat igår och domaren var jätteförtjust i honom. Idag kom det en överraskning, Ruskträsks andra halvbrorsa Zeven var där, så det blev en BIV i grupp 9 för kastrater mellan Ruskträsk, Zeven och Yeddi. Hur ofta händer det?
Ruskträsk fick igen sitt certifikat med tillägget "jag är extremt förtjust i honom" vilket gjorde mig jätteglad. Ruskträsk blev också BIV…
Men nu blir det hårda bandage!! Han ska vara i topptrim till nästa utställning!
Måste nämna, lite OT, men den fantastiska devon rexen EC S*Exquisite Belladonna Took JW DSM blev best of the best fertil katt igår och idag Best of the best total. Vilken katt!!

Grattis vad kul!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Grattis jätteroligt !
Bella är en underbar katt. En Devon Rex fick JW titeln idag, Fiddlestix Extreme Makeover "Molly"
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

…grattis Rusken…kan bara säga som domaren…jag är extremt förtjust i honom….

Grattis Anna!!

Grattis till allas som har ställt ut.
Stolt ägare till tre La permer
Grattis Anna och Ruskträsk! Jättekul med BIV och allt!
Stort grattis! 
Tyvärr regerade latmasken här hemma i helgen, så vi kom aldrig iväg ut till Mölndal. Vi lovar att försöka en annan gång!

Stort grattis alla
Grattis från mig med !!

Ack försöker skriva igen då, det gick inte igenom första gången! =(
Supergrattis till snygga Ruskträsks BIV! Och Devonen sen, hon tar ju allt! Otroligt kul!
Fodervärden Ann-Marie var där under lördagen med våran Pixie, hon tog sitt tredje cert och blev Champion! Kanske inte så jättespeciellt som att bli EC eller BIS men hon är ju från min hittills enda kull och är min första champion så lite stolt är gammelmatte allt! =) Pixie har skrivit om sin dag på utställningen på sin blogg: http://pixiesnixie.blogspot.com/

Grattis till alla framgångar!!
Grattis!