Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 452 ggr
majsan
0

Herre gud villken natt

Jag har varit med om en händelse i natt som var fruktansvärd..Igår kväll ringde en granne på min dörr och ville ha hjälp..Han är thailändsk så vi har svårt att förstå varandra..Men till slut så fattar jag att han låst in nyckeln till tvättstugan i tvättstugan så jag och han hittade en granne som har extra nyckel.. Sen satt jag ute på internet och talade i tel men vänner och när jag skulle gå och lägga mig och natta kissar så hittar jag inte Bjuttbjutt..PANIK..var är bjuttbjutt..Jag letar överallt..men ingen bjutt. På med min morgonrock över min pyjamas och ut och ropa BUTTBUTTBUTT med en gäll nästan skrikande röst..Jag gick upp på stan i min föga smickrande klädsel och är nu hysterisk och skriker BUTTBUTT..kl fyra, nästan halv fem i natt gick jag åter in i min trappuppgång och tog en ren chansning..Tvättstugan och där sitter hon på tvättmaskinen och ser nöjd ut.PUHH..hon var inte långt borta..Men då undrar jag varför inte killen som tvättade sa till mig att min katt är i tvättstugan,,ja,,herre jösses..

Men nu är hon hemma..

[Silkwaves]
0

Å fy vilken mardrömsupplevelse ! Vilken tur att allt slutade bra.

[Wiveka]
0

Usch, vad HEMSKT det är när de bara är puts väck!!!!!!

Eine
0

Fy och fasa så rädd du måste ha varit!!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

LinusCRX
0

Usch så hemskt. Skönt att det slutade bra.

Lullan1
0

Phu, skönt att du hittade henne tillslut!

RacerDonnans
0

Fy vilken skräck. Knepiga människor finns och en del förstår nog inte hur orolig man kan bli och att katten inte var utsläppt utan smitit. Jag kan föreställa mig hur natten varit. Du kommer sova gott i natt!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

pallemaxwell
0

Skönt att du hittade äventyraren.

AnneAlva
0

Usch, vilken panik du måste ha kännt! Tur att hon kom tillrätta igen, den lilla smiterskan.

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Buffy-co
0

Förstår paniken!!
Har bara känt den i korta stunder-när katterna varit innestängda i en garderob,skåp, eller nåt…så jag fattar!!

SKÖNT att allt gick så bra ändå!

smirik
0

men stackare - vilken mardröms natt du hade - skönt med en happy ending

Daniella
0

fy vilken mardröm. Tur att du hittade katten

MariaT
0

Mmmm….hörde att det är påväg en bil mot dig med en sån där trevlig tröja…..Flört Galnare kärring har inte din hemstad skådat på länge, vi hörde dig ända till Skövde =))))

Eine
0

#12 Det var en fruktansvärd krissituation, det måste ni förstå , ni med era *tröjor* ! En Cornish rexflicka saknades juGråter!!!Jag kan gå i god för att personen i fråga inte är ett dugg galen, möjligen mycket spontan och totalkär i sin katt..CoolGlad

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

majsan
0

Skrattandehahaha..får man välja färg på den fina skjortan..jag tar en rosa st 40 tack

Leffe
0

Det var en sådan där natt när man går från dödstrött till klarvaken på två röda antar jag. Skönt att det gick bra. Har själv varit med om en katt som försvunnit. och som sedan satt och tittade på en helt oberört. "Vadå uppstressad husse. Jag sitter ju här."

Aje-T
0

Hu vilken mardröm. Att de ska vara såna små rymlingar våra älsklingar…Om de bara kunde fatta hur hysteriska vi blir.

EvaG
0

Gud vilken hemsk upplevelse!

Medarbetare på Vilda västern iFokus