God morgon 8 september
God morgon
Det blev väldig tidigt i dag, vaknade jag själv pratade i somna och fick veta från frun att jag skrek & skrällde mycket högt..haha jag var nog arg på någon. Sen skrek terroristerna till och ville ha mat och då var det ingen ide att gå lägga sig igen.
Abbe har börjat spinna när vi gosar - det hur mysigt som helst.
Alla sjuka krya på er - leffe hur gick det med undersökningen?
Ha en bra dag alla
Godmorgon!
Iadg kommer A-M H hit och tittar lite på kissarna.
Sedan ska jag packa för imorgon ska jag åka till London med min syster.
Ha en bra dag allihop!
Godmorgon! Igår spenderade jag kvällen med spysjuka barn.. som tur verkar det som om den yngsta bara hade ätit nått olämpligt.. för han spydde två gånger sedn inget mer.. lite orolig natt.. men det är nog en kombo av att han var hungrig samtidigt som han inte ville ha mat..
Fick reda på att nya grannen i huset har nästan lika bra smak som jag
Hon har två Devon Rex!
Trevlig dag på er alla.. vi ska till svärfar och fira hans födelsedag!
Wiveka.. jag är INTE avundsjuk!! LONDON *myspys* plus kissegos.. du hat ju allt!

God morgon, här ville man ha sovmorgon men sonen vaknade tio över sju, och det första han gör är att hämta sin leksaksdammsugare och startar den i sovrummmet……………………underbara barn
Sambon drog direkt bort till våran stuga för att lägga sista golvet, senare idag ska vi fira min bror som fyller år.
Ha en bra dag, Kram.
God morgon !Vaknade 1 timme innan klockan ringde, det kändes så skönt.I dag bär det iväg till veterinären för Felv/Fiv test på min Germanrexflicka.
#1 Ha det gott i London. Själv hoppas jag på en trip till Supreme Show i november.Vi får se.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God förmiddag.
Wiveka, London är min favoritstad (avundsjuk)
När det gäller min höft går allt med ilfart just nu. Skulle ringa läkaren några dagar efter röntgen för ny tid och prat om ev opreation. Var på röntgen igår, klar kl 12. Kommer hem och kl 16 ringer min läkare och frågar vilket sjukhus jag vill till. Helt paff säger jag Karolinska (det första jag kom att tänka på). Han skulle skriva remissen omgående. Det fanns tydligren ingen brosk kvar i höftleden och blivit förhårdnad nedanför (något åt det hållet om jag fattat rätt). Vad nu det innebär.
Bli friska - var friska - må gott och sköt er
God Morgon (lördag - då är det morgon vid den här tiden
)
Wiveka - ha det kul ! Lite avundsjuk är jag allt… Själv ska jag till IKEA - madrass inte klätterträd fast man vet ju aldrig….
Leffe - min mor har samma problem med en armbåge (gammal yrkesskada för lärare..) Det var jobbigt i några år men efter diverse kortisonsprutor akupunktur osv blev det faktiskt bättre.
Alex H - huj huj vad det har kräkts här hemma men nu är vi friska har jag bestämt.
Ruth är parad tjoho !! Hoppas på lite smått i blandade färger i mitten av november !!
God förmiddag!
Jag känner mig ganska glad och uppåt idag! Vi fick vårt första bud på lägenheten igår och helt plötsligt så poppade det upp en 2-3 st till som var intresserade!?!? Så nu skulle de tänka tills på måndag och därefter lägga bud om de fortfarande är intresserade!
Så nu ser det ändå ut som att vi blir av med lägenheten snabbt och att vi får ut det vi begärt för den! *jippi*
Hoppas att ni får en bra dag!
#5 - är det en höftprotes du ska få?
Broskets uppgift är att fördela belastningen på leden och minska friktionen mellan skelettbenen. Vid Coxarthros (vilket jag antar är vad du har) tunnas brosket ut och bryts ner. Om brosket försvinner helt slits ben mot ben och benet reagerar då med att hårdna (skleros) och bilda små upphöjningar av ben (osteofyter) för att skydda sig.
Om det har gått så här långt för dig är det absolut dags att göra något åt det! Knasiga läkare och deras uppfattning om ålder.
#8 På läkarintyget står det coxartros. Intressant läsning - alltså inte läkarintyget utan din förklaring

God morgon !
Skulle vara lite rolig och skriva att bilen var tankad och muffins bakade för jag skulle åka på hemligt kattungegos….ha ha ha ha..så var jag redan avslöjad.
Snart så gasar jag iväg, V-75 ska lämnas in som ni vet, jag den evige optimisten..
Snart ni får jag goooosa med ljuvliga småkrull. Va'.. va' om vi ska ha en femte….näe…Gunvald blir vår fjärde och sen är familjen fulltalig. Men om nån har önskemål kan jag smuggla med mig en eller kanske två..
Ha en jätte bra dag….ps. monsterställningen blev succé…

Godmorgon!
Sitter och sliter mitt hår över denna veckas travomgång, förstår inte varför det ska vara så svårt att vinna jackpot-miljonerna varenda vecka… A-M.H och jag får sitta och bita på naglarna i eftermiddag, kanske, kanske kan det bli denna vecka…? 
#5 Underbart att det äntligen händer något, men trist att det ska behöva gå så långt innan något görs. Lycka till med ev op-tider och hoppas du snart ska bli bättre!
#6 Skönt att du och sonen mår lite bättre, det sägs ju att viljas makt är stor.
Jätteobehagligt att vara dålig och kräkas ju… *rys* Härligt med lilla Rutan, nu hoppas vi på bebisar!
#7 Vad roligt! Nu håller vi tummarna för att de budar som tokiga! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Go´morrn!!
Hoppas nu sajten funkar i dag…
#5 Jag slutar aldrig förvånas…Men det är jätteskönt att de nu äntligen tar tag i detta!!Du får väl en ny fin kula/ledkapsel i höften nu då..Har pmat dig!
Idag är det regn i Stockholm..
och grått och trist..Men får trösta mig med att det kanske kommer svamp då!
(skulle ju bli fint varmt väder med SOL i helgen!!Meterologer går ej att lita på..)
Lite dumt bara har jag lovat en kompis att följa med till Grönan i kväll och titta/lyssna på Håkan Hellström…hmm hoppas dock regnet avtar annars är det ingen hit..
Tycker att han är helt OK -gillar honom,men det är inte superviktigt..
Hon har gratisbiljetter så
..bara det slutar regna!
Hennes dotter jobbar på Grönan så hon ska hämta henne på en gång..Dottern har dock rapporterat att redan i går började några köa utanför….så risken är att det blir hysteriskt och att man fastnar där mitt ibland massor av fjortisar!
Vi har tänkt gå dit hela sommaren-nu blir det verkligen sista rycket!
Ha en bra dag allihopa!!

Känner att jag börjar bli förkyld. Dumt. Vi som ska åka till Turkiet på onsdag och vara borta 1 vecka och då hade jag minsan tänkt vara frisk.
Ska skicka in lite fler arbetsansökningar idag. Har sökt alla sjukskötersketjänster och vik som finns här uppe, dessutom har jag skickat för receptionist, serveringspersonal, kassabiträde och korvgubbe men det är helt dött. Känns lite hopplöst, men nya friska tag under eftermiddagen.
#13 Nässpray, vitlök,varmt på fötterna, varm dryck och skön vila, helst inte liggande. Då ska du nog kurera dig innan onsdag.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God morgon (för min del!)
Dagen bjöd på en rejäl migrän, men jag har precis lyckats kravla mig upp och måste då kolla vad som har hänt sedan i torsdags… och det var ju en hel del!
Anki.H vad spännade med små Rutisar!
A-M.H - vi får nästan fråga Wiveka hur många bebisar som var kvar när du åkte ;-) Monsterställning. Coolt. Gunvald kommer bli salig när han flyttar hem till dig!
Leffe jag hoppas det ordnar sig med din höft nu
Alla ni som känner er krassliga…krya på er!

#14 Jag ska följa ordinationen till punkt och pricka! 
Kattungarna är fortfarande fem stycken
Ni andra får oxå bjuda hem A-M H - hon hade supergoda muffins (choklad) med sig. MUMS
Tack för besöket, välkommen igen!!