OHHH..Min röda snygging

Han är verkligen fin den röda! Inget större fel på den andra sötisen heller :)

Så fina och stora de har blivit! 
Åhh,de är ju jättefina båda två!!!

men majsan..så fin fina dem er - röd är snyggt 

Ooooh, röda grabbar, när de är snygga så är de verkligen SNYGGA! 

Tack för korten i mailen =)
Har suttit och beundrat den röda, han är läcker men jag måste nog säga att Stig är snyggare
Partisk….jag……..nähä
Dom är urläckra, alla tre hanarna i den kullen

Naaaj….
Dom är så fina så det är inte sant-blir helt sjuk när jag ser Ceacar..men han var ju min favorit hela tiden*suck* inte snällt detta att visa dom här
*olyckligt kär*….Man blir ju helt "ha-galen"!
Men… lyckans den Matte/husse som har båda dessa guldklimpar säger jag!!
Brunspotten är ju också helt otroligt fin..
Men en röd- som Ceacar måste jag ha en dag!
Vackrare än dessa går inte att få enligt mig..

Tack för så snälla ord..Jag var ju som de flesta vet väldigt förtjust i den röda Ceasar,han är också en otrolig spinnmaskin..Det är så kul när köparna hör av sig och skickar kort..Fick veta av Eeva i finland att den lilla svartpaddavit tjejen var få sin första show i finland och det gick jättebra..Ex1 och Nom..Hon har även varit igår på en till show igår men vet ej ännu hur det gick..Hönapöna hos Eine var i Norge på show igår men har ej talat med henne ännu..
Jag känner att det är underbara hem de har fått i U2 kullen..Kan ej vara nöjdare

..den röda killen han var min favorit också…puss killen…

Johoo..talade nyss med Eine och Hönapöna blev domarens bästa båda dagarna i Norge..Hon älskade all uppmärksamhet och kelade med allt och alla..Jag är så glad

Grattis!
Ja..den där kullen är ju helt ljuvlig!Säger jag- med mina egna ögon mått mätt!!
Men förstår att de även utställningmässigt är kanonkissar!
Grattis även till Eine förstås!
Tack! Jag är jättenöjd men Sprattlan-Höna-Pöna, hon charmar då alla!Tack Mari för att hon är min!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Ja,,men framför allt så har de en kanonmentalitet..att de gillar uppståndelse och folk..