Fredag den 23 maj
Ännu en dag med soligt och fint väder Det är nu sista dagen på semestern. Veckan har gått fort. Nu blir det att jobba fram till vecka 33 då jag har sommarsemester. Ha en bra dag.
En skön dag med sol och värme. ikväll tänkte vi grilla och äta med barn och barnbarn , och på Lördag blir det jobbarkväll igen. jag har semester v 28 , tiden bara springer iväg. Trevlig helg på er alla.
God förmiddag! Städar lite extra, och bakar lite mer,får kattbesök i eftermiddag och i morgon. En trevlig och ibland intensiv följd av att man har kattungar . Det är alltid trevligt med lite kattprat och kattgos.
I övrigt är det väldigt svettigt när man är rejält överviktig och ska torka golvet varje dag ..pust..🥵
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Solen skiner. Skogisarna är så långt från balkongen som möjligt. Däremot lilla Sessan ligger och njuter på en av stolarna på balkongen.
Själv sitter jag inne och väntar på en ny omgång syrgas och att de som bytte fläkt ovanför spisen kommer tillbaka och sätter dit del de glömde sätta dit.

God kväll från oss i Norge. Vi ska straxt ta lite ost och vin efter en varm och svettig dag i bilen.
Stolt ägare till tre La permer
#4 Lycka till i helgen

Tack Leffe.
Stolt ägare till tre La permer
Här tycker katterna att det är onödigt att vara inne när man kan gotta sig i värmen ute på balkongen. Sydde en sele till lillkillen igår och den fick han prova idag. Inga konstigheter att ha sele tyckte han!
Mvh Amanda
SE*Odd I's
www.oddis.se