Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 381 ggr
majsan
0

Godmorgon 070902

Hej och god morgon eller ska jag säga godnatt..Precis hemkommen efter en utekväll med min syster och Maria T..MYCKET ost och kex men oj vad kul vi har haft..Nu ska jag sova till kl 12,00 minst..

hoppas ni får en trevlig dag..Skrattande

Leffe
0

God morgon. Ska snart åka till Eskilstuna och MSKs utställning. Sköt om er idag

[Wiveka]
0

God morgon!
Är snart på väg hem för att sova. Ska jobba en natt till.
Imorgon, måndag, kommer AlexH för att titta på Stures kissungar.
Ha en bra söndagGlad

cherish
0

Gomorron gomorron!

Har varit ute på en timmes morgonpromenad med hunden, vi gick ut vid 6 då jag vaknade av värk i hela kroppen. *suck* Idag blir det TUNGA mediciner … :( Ibland blir jag så fruktansvärt ARG på all värk som jag inte ens är orsak till själv (krockade för drygt 5 år sen vid ett övergångsställe) och jag önskar att den som körde in i vår bil hade fått all värk istället. Det känns så fruktansvärt orättvist … *ledsen* Förlåt för att jag vräkte ur mig och snodde tråden … *skäms*

Det roliga idag blir att jag och Fylgias åker på kickoff med vår klubbstyrelse och ska grilla massa gottis, kan bli skönt att få prata katt en hel eftermiddag.

Hoppas ni andra får en härlig höstdag! Vi hade +8 grader vid 6-tiden och det var sååååå skönt ute!!!

Kram, kram!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

AlexH
0

Godmorgon.. idag en lika stressande dag som vanligt.. sköna lugna helger verkar inte finnas när man är småbarnsförälder!

Ska till svärföräldrarna och vara trevlig, samt så ska min man ta skjutexamen för jaktlicensen *hoppas han klarar det*.. så hoppas jag att jag hinner med att träffa lite Faraohundmänniskor i hundparken idag *phu* Mycket som vanligt!

Å så läääängtar jag tills imorgon kväll då jag ska få se "mina barnbarn" hemma hos Wiveka! *ler*

Oj inte att förglömma! jag ska ju på arbetsintervju imorgon.. få se hur det går! I en Garnbutik - passar ju mitt intresse :)

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Lullan1
0

God förmiddag!

Det känns som jag har varit borta härifrån läääänge! Men jag har faktiskt varit inne och kika lite nästan varje dag…

Vi har fullt upp med försäljningen av vår lägenhet, inte hade jag en aning om att det skulle ta så mycket tid? Det är ju väldigt roligt att så många är intresserade, men det blir ju också många visningstillfällen och det innebär ju en massa städande *suck* Känner mig halft ledbruten… Får nog boka en massage när det här är färdigt!

Hoppas att ni får en härlig dag, själv ska jag nog passa på att städa lite, det är visning igen på onsdag!

Gruppkram

Buffy-co
0

Morrn!

I dag tyvärr mulet och det har regnat i natt..
Men-vi behöver lite regn om det ska bli någon svamp…och det vill "man" ju…

Ha en så bra dag som möjligt!

AnnaOAstrid
0

Godmorgon!

vilket trist väder det är idag :-(, men då kan jag ju städa lite..inte kul men välbehövligt. barnen har rivit fram mer än normalt denna vecka…och sambon lika så ;-)

Såg ni Let´s dance igår…vad trist att de fick så dålig placering. De var ju jätteduktiga!

ha en bra dag!

Natali
0

Morron

Skulle få lite sovmorgon idag. Sonen vaknade tidigt. Kom in o sovrummet femtioelva gånger och pratade om dittan o dattan (han sitter o kollar på tv på helgmornar i lugn o ro vanligtvis) tills jag "sparkade" min man ur sängen. Så strax efter så ringer det på dörren. En stund senare igen, och vad som känns fem minuter senare en gång till. Suck. Sonens lekkompis "den galne klockringaren". Så lagomt till när sonen gick ut o lekte klev jag upp. Men lite sovmorgon fick jag, om än inte sammanhängade.

Nu har jag städat lite o ska ta en kopp the. Sen bär det av till kickoffen som Cherish pratade om. Jag kan väl inte säga att jag ser fram emot den lika mycket, men det har andra orskare. Ska nog bli kul endå, ska ju grilla kyckling… =)  Vi har det otroligt varm i alla fall. I jämförelse med tidigare dagar (haft frost på bilen redan). Sen så är det fortfarande stul med tidigare hyresgästen… Ja ja…

Ha en bra dag!

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Lindaluring
0

Här är det planerat för städdag, men ärligt talat har jag ingen lust med det idag. Vädret är klart och solen bryter igenom, nästintill vindstilla och luften lite småkall och frisk. Vem vill stå inne med damsugaren då? Tänkte försöka övertala min sambo att koka varm choklad och göra mackor för en eftermiddagutflykt istället.  

#4 Lycka till på uppskjuningen idag! Lagom till älgjakten och allt.  Cool 

Hoppas alla får en jättefin dag!

A-M.H
0

God morgon !

Ätit lång frukost, med två jääääättehungriga "pojkar" och en "flicka" som legat förnöjt i "mammas" knä. Läst varenda liten notis i SvD. Sambon åker hem från Ludvika idag, där har hösten kommit längre, säger han..kallt…vet inte hur tillförlitligt det är från en som bär långkalsonger fram till midsommar o sen efter midsommar..ja då är det ju höst igen…*ähum*

Alex Lycka till på måndag med jobbintervjuen, samt uuunderbart  gos med "barnbarnen".

Nu ska dammsugning äga rum här.

Hej på er och ha en riktigt härlig söndag !!

emiya
0

God eftermiddag!

Mulet och regn, men passade på med en snabbpromenad mellan två skurar där solen gjorde sitt bästa för att tränga igenom en kort stund.

Lugn och slö söndag, snart ska gubben och jag åka och hämta hem lite kinesmat, det var längesedan vi åt det och det ska bli gott!

Ha en skön kväll!

Inlägget är låst för nya kommentarer