Kattunge till salu...
Nu har jag en liten kille kvar. Han är brunmaskad/vitfläck och är född 13 juli, är grymt charmig och ska gosa nästan hela tiden, ska helst sitta på axeln. Han är levernsklar den 5 oktober (kan leveras till stockholmstrakten den 20 oktober).
Hans stamtavla
Vid intresse PM:a mig eller maila på crxkatter@hotmail.com

Sötnos

Jisses så fin, det rycker i ha-tarmen :-)

Åh, en sådan liten trollunge! Söt!
Han är jättesöt! 
Wiiii! Svår vill-ha-känsla just nu. Vitfläckssötis med svartnos och vindöga. Och maskad till på köpet! Gullegull.
oj vad söööt!

Vilken sötnos

Vilken snutte såå söt..
*titta bort* *titta bort*
Tur man har bestämt sig….

#12 Vilken mysbild! Kattungar är ofta så goa och fina med barn. De har mer tålamod för vad de gör än när man som vuxen gör likadant.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

#13 Ja, dom är faktiskt ganska lugna. Systerdottern var här igår igen och då var dom inte så lugna, jag sa till henne att dom kunde bitas men hon tyckte att jag var lustig (hon är 5 år). Sedan kom Apan och slickade henne på tån, gick iväg för att komma tillbaka och bita rejält men hon bara skrattade…

Vilken härlig liten kille! Han ser så där härligt galen ut på första bilden. 

#15 Dom är helt galna hela kullen….

Så sööööööt! Jag vill haaa… men jag får inte. Olycka olycka.
#17 Han är ju helt underbart söt! 

Vilken pussgurka 
Vilken läcker liten grabb

Apor är söta…
Hoppas ni hittar ett bra hem åt sötnosen!

Asså en sån snygging ska jag ha en dag!! Dock inte just nu… :(

Asså sluta! Du kan inte lägga upp en sån söt kissunge till salu ju! Han är ju precis det jag vill ha i nästa kisse! Men det finns inga pengar att köpa en ny just nu + att Virus är å lite fortfrande & Veto så grinig…

#26 Jo många men inte som har möjlighet tyvärr… söt var han verkligen
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

#27 Jag förstår det….
Jag önskar jag kunde. :/ Så himla gullig. Ser ut att vara en liten busunge också.
Ja, han är så söt! Hade det varit om ett år eller så då jag förhoppningsvis bor i större lägenhet och har en bättre plan för livet hade jag aldrig kunnat stå emot. :) Hoppas att han hittar rätt hem snart.
Åh, men det kniper i hjärtat. Han har ju världens sötaste fläckiga nos!

#30 Då är det väl ingen idé att jag bjuder hit dig så du får titta på dom. Jag kommer väl inte hitta honom sedan 
Han är helt underbar. Tyvärr så har jag en hane redan

#26 Vill ha????
Söt liten gosis..

#33 Han är jättego, ska pussas nästan hela tiden…

Vill ha vill ha, vill verkligen ha………..så söt.
Just nu vill jag alla söta såna sötnosar men sambon envisas med att säga att det inte blir något kattköp förens stugan är betalt…..det lär ju ta flera år och så länge kan man ju inte vänta. Dessutom ska vi ha två småttingar. Får ta och visa honom hur söt han är……..kanske man kan skynda på det hela =)
Ursöt liten kille iaf =)

Apan är nu tingad!
Någon kan låsa tråden!
va bra:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Vad skönt att det har ordnat sig!
Låster tråden!