Söta Miranda-Panda (bilder)
Här har vi vår "gammeltant" Miranda, 5½ år gammal. Fin-namnet är S*Örebro's Alanis. Hon fastnar inte så ofta på kort, blundar helst, vrider öronen så hon ser ut att vara redo att flyga iväg, gömmer sig, tittar bort, och sånna fasoner.. Men igår lyckades jag passa på, när Miranda stod och spanade ut genom fönstret på en förbipasserande kisse. Och det vill jag fira med att visa två bilder!
Visst är hon fin, vår goa chokladgumma?

Vad fin hon är!
Åhh, vilken sötnos
Lite lik min Wilda….
Jättefin! Jag ät ju torsk på chokladkatter :) har ju en själv…
#4 Dom är ju faktiskt släkt. Mirres pappas S*Djäknens Gaoh är Stures morfar 
Mer släktingar, S* Djäknens Gaoh är ju Didis morfar också 
#5 bra att nån här har koll
Jag är alldeles för dålig på att kolla av pawpeds… Då är ju Miranda Stures Moster!!! Hej Moster! Mjau!! Se själv han har ju ärvt färg och stil ja allt från sin moster 
#6 hm då är didi och sture…. halvkusiner… eller?
Jaa, så måste det bli 
personligen tycker jag det är svårare att känna igen och hålla koll på katternas stamtavlor än i hundvärlden… verkar som om man använder de officiella namnen lite mer inom hundvärlden.. här känner jag igen flera katter vid deras smeknamn, men känner inte igen deras namn när jag läser /ser stamnamnen… Fast å andra sidan är det bra många fler uppfödare inom kattraserna än inom de hundraser jag rör mig i 

Hmm! Bidrar med en släkting till - min Gorm är bror till Gaoh, han heter S*Djäknens Gorm!

Så fin hon är, Hanna_h.! Det är så gulligt när katterna står med ena tassen uppdragen. Precis som att det är redo att jaga!

Söta bilder på söt katt!Man undrar vad det är hon ser!?
Hon har verkligen blicken fixerad vid något..som att hon gör sig beredd, på andra fotot visar ju även tassen det….

Fina, fina tant Miranda !
Fina bilder på er "gammeltant"